AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Både nordmenn og svensker er jo "kjente for" å se ganske bra ut generelt, men man hører mye oftere at svensker blir nevnt. Ser svensker bedre ut enn nordmenn? Ser vi ikke ganske like ut? Anonymous poster hash: 51963...add
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Ganske like, ja. Jeg tror nok enkelt og greit det handler om at Sverige er det største landet og hakket mer kjent enn Norge, så svenskene har for mange med et mer perifert forhold til Norden blitt det store eksempelet på pene, nordiske mennesker,Anonymous poster hash: b7ce3...190 8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Svenskene har alltid vært vesentlig hippere enn nordmenn av en eller annen grunn. Jeg bor i Olso og kan spotte svensker fra nordmenn temmelig lett, spesielt svenske gutter. De er også ofte mer selvsikre og "ovenpå" også syntes jeg. Anonymous poster hash: 9952d...34c
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Det er språket som gjør at svenskene blir så sexy.. Skånsk dialekt gjør meg klam i hakket! Anonymous poster hash: c5524...1e4
Cathrine88 Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Er det ikke flere høye, blonde og blåøyde svensker? Noe som regnes som eksotisk, og derfor pent, i store deler av verden
Gjest BettyBoop Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Både nordmenn og svensker er jo "kjente for" å se ganske bra ut generelt, men man hører mye oftere at svensker blir nevnt. Ser svensker bedre ut enn nordmenn? Ser vi ikke ganske like ut? Anonymous poster hash: 51963...add jeg syns ikke det egentlig men de har et mye mer sexy språk 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #7 Skrevet 26. august 2013 Jeg har inntrykk av at større andel svensker er blonde enn hva nordmenn er. Blonde, blåøyde mennesker regnes som pene, og er det jo og. Synes de ser freshere og hippere ut enn oss. Anonymous poster hash: 1aea8...adc
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 Nei, jeg synes ikke svensker generelt er penere enn nordmenn. Som en over meg peker på, tror jeg svensker er mer kjent som høye, slanke, lyse og vakre mennesker fordi Sverige er et større og mer kjent land. Bor også i Oslo, og jeg kan ikke skille svensker fra nordmenn rent utseendemessig (kanskje i klesstil eller lignende, men ikke ansiktstrekk/kroppsbygning i seg selv). Svensker, dansker og nordmenn har relativt likt utseende. På vestlandet i Norge har det tradisjonelt sett vært vanligere med mørkt hår og brune/grønne øyne enn på innlandet (noe som trolig har med handelen i byer i vest, hvor folk med f.eks. portugisisk opprinnelse har blandet seg med "norske gener"). Mitt inntrykk er svensker kanskje er litt lysere enn folk fra vestlandet i Norge, altså at de ligner med på folk fra innlandet. Det er selvsagt bare en teori jeg har personlig. Anonymous poster hash: 21eae...7c9 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #9 Skrevet 26. august 2013 Jeg har en del svenske kompiser, og de sier at norske jenter er finere enn svensker Anonymous poster hash: 6acdd...eb2
Gjest BettyBoop Skrevet 26. august 2013 #10 Skrevet 26. august 2013 Jeg har en del svenske kompiser, og de sier at norske jenter er finere enn svensker Anonymous poster hash: 6acdd...eb2 folk vil vel ha det motsatte av det de er selv tenker jeg
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #11 Skrevet 26. august 2013 jeg syns ikke det egentlig men de har et mye mer sexy språk Når ble svensk sexy? De høres aldri seriøse ut. Anonymous poster hash: 4aa91...264 2
Gjest BettyBoop Skrevet 26. august 2013 #12 Skrevet 26. august 2013 Når ble svensk sexy? De høres aldri seriøse ut. Anonymous poster hash: 4aa91...264 det har alltid vært sexy i mine ører. Og så syns jeg ting som sies høres mer meningsfylt ut på svensk enn på norsk
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #13 Skrevet 26. august 2013 http://www.last.fm/music/Herreys/+images/3408456 Anonymous poster hash: fc452...a5c
Gjest Blomst83 Skrevet 26. august 2013 #14 Skrevet 26. august 2013 Det er språket som gjør at svenskene blir så sexy.. Anonymous poster hash: c5524...1e4 Kunne ikke ha sagt det bedre selv
Jolene Skrevet 26. august 2013 #15 Skrevet 26. august 2013 Synes ikke svensker er penere. Hva mannfolka angår synes jeg de har for lite muskler, generelt for tynne og for feminine. Svensk høres for meg ut som en dårlig variant av norsk. Aldri vært noe særlig begeistret for svensker egentlig, ikke dersom valget står mellom en nordmann og en svenske. 3
Gjest BettyBoop Skrevet 26. august 2013 #16 Skrevet 26. august 2013 Synes ikke svensker er penere. Hva mannfolka angår synes jeg de har for lite muskler, generelt for tynne og for feminine. Svensk høres for meg ut som en dårlig variant av norsk. Aldri vært noe særlig begeistret for svensker egentlig, ikke dersom valget står mellom en nordmann og en svenske. jada alle svensle gutter ser akkurat helt like ut og har nøyaktig lik muskelmasse.
Jolene Skrevet 26. august 2013 #17 Skrevet 26. august 2013 jada alle svensle gutter ser akkurat helt like ut og har nøyaktig lik muskelmasse. Alle har da lov til å ha en forskjellig mening, eller er det bare din som er den riktige?
Gjest BettyBoop Skrevet 26. august 2013 #18 Skrevet 26. august 2013 Alle har da lov til å ha en forskjellig mening, eller er det bare din som er den riktige? klart du har lov å ha din mening, men det er merkelig å si at de fleste svensker ser sånn og slik ut. nekter å tro at du har sett alle svensker.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #19 Skrevet 26. august 2013 Er det ikke flere høye, blonde og blåøyde svensker? Noe som regnes som eksotisk, og derfor pent, i store deler av verden Tror de er lavere enn nordmenn når det gjelder gjennomsnittshøyde. Anonymous poster hash: 8ff22...654
Jolene Skrevet 26. august 2013 #20 Skrevet 26. august 2013 klart du har lov å ha din mening, men det er merkelig å si at de fleste svensker ser sånn og slik ut. nekter å tro at du har sett alle svensker. Mitt inntrykk er slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå