AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 En fyr har over lengre tid flørtet en del med meg, både via sms og fysiske tilnærmelser og flørtende ord når vi har møttes ansikt til ansikt. Kun for et par dager siden kom det en ny melding med smigrende ord. I kveld sendte jeg en melding der jeg mer eller mindre spurte om hva som måtte til for at han skulle ta seg tid (han jobber mye og har en ekstrem timeplan) og møte meg/be meg med ut.. Om så bare for en ONS. Det har nå gått 20 minutter, og jeg har fortsatt ikke fått svar. Skremte jeg han, dret jeg meg ut?Anonymous poster hash: 663bd...1d2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Spurte du om det evt bare kunne være en ONS?? det var en merkelig tilnærming, i så fall. Men nei- tror ikke du skremte ham. Karer m så mye selvtillit lar seg ikke skremme. enten er han opptatt akkurat nå, det er tross alt lørdag kveld- kanskje han er ute på byen, på fest, i et bråkete lokale og ikke sjekker mobilen - ellers er han opptatt m jobb, eller han er på kino, på middag, kanskje han tom sover. Ellers- kan det være han spiller hard to get, veldig mange menn har en ide om at de ikke kan svare for fort for da kan de virke desperate etc, så han vi drøye litt for å holde deg på pinebenken...? tipper du har fått svar innen et døgn iaf. Anonymous poster hash: 19a80...697 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Spurte du om det evt bare kunne være en ONS?? det var en merkelig tilnærming, i så fall. Men nei- tror ikke du skremte ham. Karer m så mye selvtillit lar seg ikke skremme. enten er han opptatt akkurat nå, det er tross alt lørdag kveld- kanskje han er ute på byen, på fest, i et bråkete lokale og ikke sjekker mobilen - ellers er han opptatt m jobb, eller han er på kino, på middag, kanskje han tom sover. Ellers- kan det være han spiller hard to get, veldig mange menn har en ide om at de ikke kan svare for fort for da kan de virke desperate etc, så han vi drøye litt for å holde deg på pinebenken...? tipper du har fått svar innen et døgn iaf. Anonymous poster hash: 19a80...697 Neineinei! Jeg ga han ikke noe forslag. Jeg bare spurte om hva som måtte til for at han skulle rydde plass til å møte meg, og føler selv at måten jeg formulerte meg på ikke gjør det hele mer seriøst enn han selv ønsker..Anonymous poster hash: 663bd...1d2
Neket Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Kanskje han bare er avstandstøff, og sitter hjemme med kjæresten nå og kaldsvetter? 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Sendte du en melding der du MER ELLER MINDRE spurte om HAN ikke kunne be deg ut på noe (om han klarte tilfeldigvis å rydde litt i timeplanen sin) ?? Hva om å MER ELLER MINDRE bare spørre om det passer å treffes heller i et gitt tidsrom? Men ja, det var tilnærmingen sin ja. Hvordan respons fikk du? Tolker du mye av denne? Hehe. Lykke til videre da.Anonymous poster hash: a9b37...5ce
Gjest Svampebob1 Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Neineinei! Jeg ga han ikke noe forslag. Jeg bare spurte om hva som måtte til for at han skulle rydde plass til å møte meg, og føler selv at måten jeg formulerte meg på ikke gjør det hele mer seriøst enn han selv ønsker..Anonymous poster hash: 663bd...1d2 Nei, jeg ville ikke blitt skremt. Men hvis jeg ikke var helt klar for å møte deg, så kanskje jeg hadde nølt når jeg først hadde blitt nødt til å ta steget videre.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #7 Skrevet 24. august 2013 Det skal forresten sies at han ved et par nå nylig faktisk har sagt indirekte at han skal be meg med ut... Anonymous poster hash: 663bd...1d2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #8 Skrevet 24. august 2013 Herre min hatt. Se bort i fra alt som er blitt indirekte sagt (og evt tolket). Og se kun på det som ér sagt. Hvordan ser dét ut ?Anonymous poster hash: a9b37...5ce
Gjest Anonym Skrevet 25. august 2013 #9 Skrevet 25. august 2013 Brukte du ordet ons? Sorry, men jeg synes det er alt for direkte, siden du ikke kjenner han sånn...det tar jo bort hele spenninga..! Hva er det med damer idag? Ingen kan holde noe igjen lenger...Alt skal skje NÅ! Billige, rett på sak, sex før man har avtalt et møte...Jeg blir oppgitt! Hilsen kostbar kvinne P.S : og jeg er foreløpig den eneste som reagerer her...Helt normalt å spørre en man ikke kjenner godt om man skal ha ons...Samfunnet blir bare sykere og sykere...Ingen har noen intimsone lenger! Jeg hadde ikke bare blitt skremt...for meg hadde det vært TURNOFF!!!
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2013 #10 Skrevet 25. august 2013 En fyr har over lengre tid flørtet en del med meg, både via sms og fysiske tilnærmelser og flørtende ord når vi har møttes ansikt til ansikt. Kun for et par dager siden kom det en ny melding med smigrende ord. I kveld sendte jeg en melding der jeg mer eller mindre spurte om hva som måtte til for at han skulle ta seg tid (han jobber mye og har en ekstrem timeplan) og møte meg/be meg med ut.. Om så bare for en ONS. Det har nå gått 20 minutter, og jeg har fortsatt ikke fått svar. Skremte jeg han, dret jeg meg ut?Anonymous poster hash: 663bd...1d2
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2013 #11 Skrevet 25. august 2013 Brukte du ordet ons? Sorry, men jeg synes det er alt for direkte, siden du ikke kjenner han sånn...det tar jo bort hele spenninga..! Hva er det med damer idag? Ingen kan holde noe igjen lenger...Alt skal skje NÅ! Billige, rett på sak, sex før man har avtalt et møte...Jeg blir oppgitt! Hilsen kostbar kvinne P.S : og jeg er foreløpig den eneste som reagerer her...Helt normalt å spørre en man ikke kjenner godt om man skal ha ons...Samfunnet blir bare sykere og sykere...Ingen har noen intimsone lenger! Jeg hadde ikke bare blitt skremt...for meg hadde det vært TURNOFF!!! Enig med deg
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #12 Skrevet 25. august 2013 Brukte du ordet ons? Sorry, men jeg synes det er alt for direkte, siden du ikke kjenner han sånn...det tar jo bort hele spenninga..! Hva er det med damer idag? Ingen kan holde noe igjen lenger...Alt skal skje NÅ! Billige, rett på sak, sex før man har avtalt et møte...Jeg blir oppgitt! Hilsen kostbar kvinne P.S : og jeg er foreløpig den eneste som reagerer her...Helt normalt å spørre en man ikke kjenner godt om man skal ha ons...Samfunnet blir bare sykere og sykere...Ingen har noen intimsone lenger! Jeg hadde ikke bare blitt skremt...for meg hadde det vært TURNOFF!!! Tja. Skal vi snakke litt om ting som er turn-off ?Anonymous poster hash: a9b37...5ce
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #13 Skrevet 25. august 2013 NEI, jeg brukte ikke ordet "ONS". Jeg spurte bare hva som måtte til for at han faktisk skal sette av tid i kalenderen til meg. Jeg har ennå ikke fått svar, men jeg kan velge å tro at det skyldes han var opptatt i går kveld og heller velger å svare i dag... Åh, jeg føler meg så dum når han ikke svarer! Anonymous poster hash: 663bd...1d2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #14 Skrevet 25. august 2013 Grunnen til at jeg uheldigvis skrev "ONS" i et avs svarene mine over her, var for å understreke at det jeg skrev ikke burde tolkes mer seriøst/bindende enn det han strengt tatt selv ønsker. Det er et veldig åpent spørsmål. Synes jeg. Anonymous poster hash: 663bd...1d2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #15 Skrevet 25. august 2013 Siden jeg som sagt sendte meldingen en lørdag kveld, er det tullete av meg å bli stresset for å ikke ha fått noe svar ennå? Er det for kravstort å forvente at han skulle svare ved første anledning/når han kom hjem?Anonymous poster hash: 663bd...1d2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #16 Skrevet 25. august 2013 Grunnen til at jeg uheldigvis skrev "ONS" i et avs svarene mine over her, var for å understreke at det jeg skrev ikke burde tolkes mer seriøst/bindende enn det han strengt tatt selv ønsker. Det er et veldig åpent spørsmål. Synes jeg.Anonymous poster hash: 663bd...1d2 Er du ikke mer verd enn en ONS da? Blir så trist når jeg ser jenter gjøre seg selv så lite verd. Ikke stress du. Det var lørdag og han akkurat hadde kommet hjem fra jobb. Avvent situasjonen og ta det helt med ro hvis du er seriøst interesert i han. Anonymous poster hash: 83b2a...20a
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #17 Skrevet 25. august 2013 Er du ikke mer verd enn en ONS da? Blir så trist når jeg ser jenter gjøre seg selv så lite verd.Ikke stress du. Det var lørdag og han akkurat hadde kommet hjem fra jobb. Avvent situasjonen og ta det helt med ro hvis du er seriøst interesert i han. Anonymous poster hash: 83b2a...20a Jeg håper jo jeg er verdt litt mer, ja....Etter som han den siste tiden hyppigere har tatt initiativ til kontakt via sms og gitt uttrykk for at han liker meg/har lyst på meg, skal det vel litt mer til for å skremme han bort? Agh, jeg får prøve å roe meg ned...Anonymous poster hash: 663bd...1d2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #18 Skrevet 25. august 2013 ^ Jeg føler jeg uttrykker meg litt utydelig... Jeg skjønner bare ikke hvorfor han sender meg slike sms dersom han ikke ønsker å møte meg i det virkelig liv...Anonymous poster hash: 663bd...1d2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #19 Skrevet 25. august 2013 Om du ikke får noe svar så er det vel ikke noe mer å tenke på. Da har han det bare i kjeften. Anonymous poster hash: 7d7c9...1f0
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #20 Skrevet 25. august 2013 FYI: Han svarte :D Anonymous poster hash: 663bd...1d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå