AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Om noen kan hjelpe meg med å forstå dette blir jeg veldig glad! Mann nr.1: Typisk evig ungkar, har hatt mange korte forhold, interessen er veldig av og på. I perioder sender han masse meldinger, veldig flørtete og seksuelt ladet, så plustelig er det stille lenge. Ute på fylla nesten hver helg. På instagram liker han haugevis med bilder til jenter som er både 10 og 15 år yngre enn seg selv (han er 32 år), bildene er typisk bertebilder med trutmunn og utringning. Han leker veldig med følelsene mine, og jeg vet så inderlig vel at han ikke er bra for meg, men allikevel lar jeg meg sjarmere. Jeg er i slutten av 20-årene og på utkikk etter en å slå meg til ro med, så at jeg lar meg imponere er jo helt ulogisk. Mann nr. 2: Veldig snill, stabil og god fyr. Virker litt sjenert. Hører aldri om noe tull med han her. Sender koselige meldinger, men er ikke pågående. Vi har en god kjemi, snakker lett sammen og ting er ukomplisert. Han er alltid den samme, dvs han er ikke plutselig kald og avvisende slik som mann nr. 1 kan være. Så hvorfor i alle dager er det mann nr. 1 som tiltrekker meg mest? Når jeg leser det jeg har skrevet her forstår jeg det ikke, jeg blir irritert på han (og meg selv!). Jeg har ikke noe på gang med noen av dem for øyeblikket bare så det er sagt Anonymous poster hash: db1ec...8cc
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Fordi folk alltid vil ha mennesker de ikke kan få. Anonymous poster hash: 147b6...569 6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Fordi du kaster bort livet ditt på å lure på dumme spørsmål. Og på prioriteringer da selvsagt. Og du sitter i saksen du nå.. Men du er ikke alene. Skal vi være ærlige med hverandre? Kan vi ikke bare ta et gigantisk innblikk i intuisjonen vår, se ann alle faktorer og følelser. Og sjarm naturligvis. Og ta det utgangspunktet.. Og gå videre?Anonymous poster hash: f21b1...fac
Gjest Svampebob1 Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Spenning og utfordring kanskje? Vil tro badboyen vet mer om flørting enn han snille, sjenerte. Det sier seg selv at det er kjedelig når man ikke får litt fart og spenning. Så om ikke det trygge og stabile er det som tiltrekker deg mest, så har du et lite problem der ;-). Kanskje trikset er å finne en god kombinasjon? 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 hverdagen med en badboy er mye morsommere enn en kjedelig en. jeg har vært samboer med en snill og vanlig mann.... kjedelig. min samboer nå er badboy. har det så sinnsykt gøy sammen. sommerfugler i magen selv etter 9 år. ting er alltid spennende. vi ler og har det gøy meste parten av tiden:) han er ikke den type badboy som du snakker om. men han er mer en annen type badboy;P Anonymous poster hash: 71078...cc1 2
Gjest snoopy_93 Skrevet 24. august 2013 #7 Skrevet 24. august 2013 Jeg mener å ha hørt at kvinner tiltrekkes av badboys fordi når en kvinne ser etter en mann ligger det i underbevistheten at man skal lete etter en som kan forsvare sin familie. (Kjæreste/samboer/kone og barn) Og jeg tror at mange badboys fort blir "den rette" fordi de fremstår som sterke mennesker som kan forsvare. Dette er fra gammelt av når de svakeste i samfunnet ville dø tidlig uansett (Det var "ingen" som ville valgt dem fordi de trolig ikke ville klart å forsvare familien sin mot alt ondt i verden) og de "sterkeste" kjempet for sin familie til siste slutt. Selv er jeg sammen med en ikke-badboy.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #8 Skrevet 24. august 2013 For meg er det fordi de er mye morsommere å være med enn kjedelige menn.Anonymous poster hash: 8cf86...810 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #9 Skrevet 24. august 2013 Jeg mener å ha hørt at kvinner tiltrekkes av badboys fordi når en kvinne ser etter en mann ligger det i underbevistheten at man skal lete etter en som kan forsvare sin familie. (Kjæreste/samboer/kone og barn) Og jeg tror at mange badboys fort blir "den rette" fordi de fremstår som sterke mennesker som kan forsvare. Dette er fra gammelt av når de svakeste i samfunnet ville dø tidlig uansett (Det var "ingen" som ville valgt dem fordi de trolig ikke ville klart å forsvare familien sin mot alt ondt i verden) og de "sterkeste" kjempet for sin familie til siste slutt. Selv er jeg sammen med en ikke-badboy. Noe lignende har jeg hørt også, og det er jo i grunn helt ulogisk. I mitt tilfelle vil jeg tro at mann nr. 2 er en stayer som er trofast mot sin kjæreste, mens mann nr.1 kan finne på å litt av hvert om det butter i mot på hjemmefronten. Jeg skal i hvert fall prøve å bli kjent med mann nr.2, skal se han er ganske spennende når han blir husvarm og ikke så sjenert ts Anonymous poster hash: db1ec...8cc 2
Gjest snoopy_93 Skrevet 24. august 2013 #10 Skrevet 24. august 2013 Noe lignende har jeg hørt også, og det er jo i grunn helt ulogisk. I mitt tilfelle vil jeg tro at mann nr. 2 er en stayer som er trofast mot sin kjæreste, mens mann nr.1 kan finne på å litt av hvert om det butter i mot på hjemmefronten. Jeg skal i hvert fall prøve å bli kjent med mann nr.2, skal se han er ganske spennende når han blir husvarm og ikke så sjenert ts Anonymous poster hash: db1ec...8cc Nja, helt ulogisk er det ikke. Kvinnen er jo "det svake kjønn" og slik det var før trengte hun noen som kunne passe på og stå opp for sin familie mens hun drev med barna og laget mat osv. Min kjære ble mer spennende når vi begge ble litt tryggere på hverandre og turte og komme litt mer ut av skallet
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #11 Skrevet 24. august 2013 Fordi han er mer gøy å være sammen med, rett og slett. Fart og spenning. Mystikk. Jeg har ikke som mål å prøve å falle for "de snille", men å finne en mellomting. Anonymous poster hash: 02713...171
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #12 Skrevet 24. august 2013 Du vil være med badboyen fordi han får seg, ofte. Jenter vil ha det alle andre jenter vil ha. Anonymous poster hash: ca573...d62 3
Gjest .-L-. Skrevet 25. august 2013 #13 Skrevet 25. august 2013 (endret) Kanskje du liker badboyen fordi han får deg til å føle følelser over hele spekteret, også de negative. Du vet ikke hvor du har han og det er spennende, mens han snille tar du mer for gitt. Hvis han snille kutter deg ut en periode så begynner du sikkert å se på han annerledes. Endret 25. august 2013 av .-L-. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #14 Skrevet 25. august 2013 Å ha en badboy som en kjæreste er sikkert spennende, jeg var sammen med en badboy av samme slaget da jeg var 19-20 år. Veldig spennende, men utrolig slitsomt også! Viste jo aldri hvor jeg hadde han, det var mye drama! Men når man ser etter noen å roe seg med er vel ikke en slik badboy noe å satse på skulle man tro, kan ikke se for meg han ha et "vanlig" familieliv, trofast mot sin partner, osv., slik som jeg vil gjerne ha.. Det er dette som gjør det så ulogisk for meg at badboyen tiltrekker meg, han er jo ikke snill mot meg slik som han leker med følelsene mine. Venninnene mine sier jeg fortjener bedre, jeg blir helt forvirra av hele fyren. ts Anonymous poster hash: db1ec...8cc
Inx Skrevet 25. august 2013 #15 Skrevet 25. august 2013 Kanskje han snille lar deg ha en fling med han slemme et par ganger i året. Pose og sekk, pose og sekk.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #16 Skrevet 25. august 2013 Kanskje han snille lar deg ha en fling med han slemme et par ganger i året. Pose og sekk, pose og sekk. Neppe. Og han slemme ville nok aldri gått med på noe sånt. Hvor mange tror du gidder å dele på damen sin ? Hvis en anser henne som SIN da, naturligvis.Anonymous poster hash: f21b1...fac
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #17 Skrevet 25. august 2013 Du vil være med badboyen fordi han får seg, ofte. Jenter vil ha det alle andre jenter vil ha. Anonymous poster hash: ca573...d62 Helt rett. Det er sånn med fiskene i vannet også. Er det bare ett par fisker i vannet snuser de bare på agnet og spiser ikke før de er ordentlig sultne. Dersom det er mange rundt agnet, blir det konkurranse og denne konkurransen gjør fiskene/damene irrasjonelle og biter på selv om de ikke er sultne. De vet ikke helt hvorfor de har lyst på agnet men bare må bite på fordi de andre også gjør det. Anonymous poster hash: c550e...42f 1
Gjest JakeGreen Skrevet 25. august 2013 #18 Skrevet 25. august 2013 To ord: Seksualitet og maskulinitet. Du kan ikke velge hvem du vil bli tiltrukket av, men du kan selvsagt velge å ikke innlede et forhold til noen du er tiltrukket av om ikke alt stemmer. Forhåpentligvis møter du noen som er midt i mellom bad boy og nice guy.
tom1986 Skrevet 25. august 2013 #19 Skrevet 25. august 2013 Fordi kvinner elsker, ubevisst, drama. Det pumper opp følelsene.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #20 Skrevet 26. august 2013 Hehe. Dramaqueens hele gjengen. Det er dem som klager, ikke sant? Anonymous poster hash: f21b1...fac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå