Gå til innhold

Hvis du lurte på om noen var interessert i deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket spørsmål ville du stilt for og avkrefte eller bekrefte det?

Anonymous poster hash: 18d50...bb5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Er du interessert i meg?"

Så hadde jeg prøvd alt jeg kunne for å prøve å tyde om personen svarte ærlig.

• Liker 2
Skrevet

Det kommer helt an på situasjonen, forholdet mellom dere og personlighetene deres. :vetikke:

Det funker som bare det å si noe sånt som "Det der gjør du bare fordi du er kjempeforelska i meg" i en spøkefull tone. Men hvis ingen av dere har den typen humor, eller du ikke kjenner vedkommende særlig godt, kan du virke som en arrogant bitch/drittsekk.

• Liker 2
Skrevet

Det kommer helt an på situasjonen, forholdet mellom dere og personlighetene deres. :vetikke:

Det funker som bare det å si noe sånt som "Det der gjør du bare fordi du er kjempeforelska i meg" i en spøkefull tone. Men hvis ingen av dere har den typen humor, eller du ikke kjenner vedkommende særlig godt, kan du virke som en arrogant bitch/drittsekk.

Hvordan finner Ts ut av om han er interessert ved å si det?

Anonymous poster hash: 0f85c...231

Skrevet

Følg magefølelsen din du, TS. Får ikke noen gode råd her inne uansett.

Anonymous poster hash: ff69a...e8e

Skrevet

Hvordan finner Ts ut av om han er interessert ved å si det?

Anonymous poster hash: 0f85c...231

I de fleste tilfeller leter personen bare etter en åpning til å fortelle det, og den måten å 'spørre' på gjør at det hele ikke blir så voldsomt alvorlig og seriøst. Etter min erfaring vil hun i det minste få et "kanskje det" hvis han faktisk er interessert. Og hvis han sier nei, trenger hun ikke å se på det som en avvisning, hun tulla jo bare. ;)

Men det må som sagt passe til situasjonen.

• Liker 2
Skrevet

I de fleste tilfeller leter personen bare etter en åpning til å fortelle det, og den måten å 'spørre' på gjør at det hele ikke blir så voldsomt alvorlig og seriøst. Etter min erfaring vil hun i det minste få et "kanskje det" hvis han faktisk er interessert. Og hvis han sier nei, trenger hun ikke å se på det som en avvisning, hun tulla jo bare. ;)

Men det må som sagt passe til situasjonen.

Kleint.. Uansett situasjon.

Skrevet

Kleint.. Uansett situasjon.

For meg ville et gravalvorlig "Er du interessert i meg?" vært kleinere. Derfor, tilpass det til situasjon og personlighet.

• Liker 3
Skrevet

Helt ok spørsmål egentlig. VELDIG ute av kontekst dog, men det er vel usikkherheten som herjer.

Store stormer etterlater seg jo ofte et lite koas.

Skrevet (endret)

Hadde spurt rett ut om han var interessert i meg hvis jeg var interessert i han. Latt være hvis jeg ikke var det.

Endret av Askmeagain89
Skrevet

Haha. Hva er da problemet?

Skrevet

Kommer veldig ann på situasjonen man er i. Er man i startfasen spør jeg ikke, da bruker jeg heller tiden til gode for å se hvor ting går henn. Er vi blitt bedre kjent og trygg på hverandre osv så spør jeg rett ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...