AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Hvilket spørsmål ville du stilt for og avkrefte eller bekrefte det? Anonymous poster hash: 18d50...bb5
Thor Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 "Er du interessert i meg?" Så hadde jeg prøvd alt jeg kunne for å prøve å tyde om personen svarte ærlig. 2
Cathrine88 Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Det kommer helt an på situasjonen, forholdet mellom dere og personlighetene deres. Det funker som bare det å si noe sånt som "Det der gjør du bare fordi du er kjempeforelska i meg" i en spøkefull tone. Men hvis ingen av dere har den typen humor, eller du ikke kjenner vedkommende særlig godt, kan du virke som en arrogant bitch/drittsekk. 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Det kommer helt an på situasjonen, forholdet mellom dere og personlighetene deres. Det funker som bare det å si noe sånt som "Det der gjør du bare fordi du er kjempeforelska i meg" i en spøkefull tone. Men hvis ingen av dere har den typen humor, eller du ikke kjenner vedkommende særlig godt, kan du virke som en arrogant bitch/drittsekk. Hvordan finner Ts ut av om han er interessert ved å si det? Anonymous poster hash: 0f85c...231
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Følg magefølelsen din du, TS. Får ikke noen gode råd her inne uansett.Anonymous poster hash: ff69a...e8e
Cathrine88 Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Hvordan finner Ts ut av om han er interessert ved å si det?Anonymous poster hash: 0f85c...231 I de fleste tilfeller leter personen bare etter en åpning til å fortelle det, og den måten å 'spørre' på gjør at det hele ikke blir så voldsomt alvorlig og seriøst. Etter min erfaring vil hun i det minste få et "kanskje det" hvis han faktisk er interessert. Og hvis han sier nei, trenger hun ikke å se på det som en avvisning, hun tulla jo bare. Men det må som sagt passe til situasjonen. 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #7 Skrevet 24. august 2013 I de fleste tilfeller leter personen bare etter en åpning til å fortelle det, og den måten å 'spørre' på gjør at det hele ikke blir så voldsomt alvorlig og seriøst. Etter min erfaring vil hun i det minste få et "kanskje det" hvis han faktisk er interessert. Og hvis han sier nei, trenger hun ikke å se på det som en avvisning, hun tulla jo bare. Men det må som sagt passe til situasjonen. Kleint.. Uansett situasjon.Anonymous poster hash: ff69a...e8e
Cathrine88 Skrevet 24. august 2013 #8 Skrevet 24. august 2013 Kleint.. Uansett situasjon.Anonymous poster hash: ff69a...e8e For meg ville et gravalvorlig "Er du interessert i meg?" vært kleinere. Derfor, tilpass det til situasjon og personlighet. 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #9 Skrevet 24. august 2013 Helt ok spørsmål egentlig. VELDIG ute av kontekst dog, men det er vel usikkherheten som herjer. Store stormer etterlater seg jo ofte et lite koas.Anonymous poster hash: ff69a...e8e
Askmeagain89 Skrevet 24. august 2013 #10 Skrevet 24. august 2013 (endret) Hadde spurt rett ut om han var interessert i meg hvis jeg var interessert i han. Latt være hvis jeg ikke var det. Endret 24. august 2013 av Askmeagain89
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #11 Skrevet 24. august 2013 Haha. Hva er da problemet?Anonymous poster hash: ff69a...e8e
Gjest .-L-. Skrevet 25. august 2013 #12 Skrevet 25. august 2013 Kommer veldig ann på situasjonen man er i. Er man i startfasen spør jeg ikke, da bruker jeg heller tiden til gode for å se hvor ting går henn. Er vi blitt bedre kjent og trygg på hverandre osv så spør jeg rett ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå