AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Hva er dine tips for å få daten til å bevare sin interesse for deg? Jeg dater nemlig en fyr, og det virker som vi har god kjemi. Vi har også avtalt å møtes mer fremmover. Men jeg er redd for at han kan synes jeg blir kjedelig om det ikke er noe nytt med meg, eller noe spesielt. Så del gjerne dine tips! Eller kom med annet nyttig som kan være bra å vite! Anonymous poster hash: fb92a...35f
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Hva er nytt? Eller noe spesielt? Folk er jo forskjellig. Hvordan du klarer å bevare interessen HANS, vet jo bare DU. Og hvis det er slik jeg tror det er, og at du liker han littegranne kanskje, så kunne jo du ha vært den eneste i hele verden som burde vite best om hvordan du skulle bevare interessen..? Og.. om du ikke engang skulle klare det og det hele faller bort i stedet, så forteller vel det smuler om hvor god du var for ham gjerne ? Og naturligvis hvor mye du gjorde av deg selv som la muligheter for at han kunne forbli interessert i deg. Anonymous poster hash: 867c1...903
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Hva er nytt? Eller noe spesielt? Folk er jo forskjellig. Hvordan du klarer å bevare interessen HANS, vet jo bare DU. Og hvis det er slik jeg tror det er, og at du liker han littegranne kanskje, så kunne jo du ha vært den eneste i hele verden som burde vite best om hvordan du skulle bevare interessen..? Og.. om du ikke engang skulle klare det og det hele faller bort i stedet, så forteller vel det smuler om hvor god du var for ham gjerne ? Og naturligvis hvor mye du gjorde av deg selv som la muligheter for at han kunne forbli interessert i deg. Anonymous poster hash: 867c1...903 Jeg mener hva jeg kan gjøre for å prøve å få HAN til å bevare SIN interesse for meg! Anonymous poster hash: fb92a...35f
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Jeg mener hva jeg kan gjøre for å prøve å få HAN til å bevare SIN interesse for meg! Anonymous poster hash: fb92a...35f Mjaaa...? Men det er nødvendigvis ingen andre enn DU som vet best om hvordan ? Anonymous poster hash: 867c1...903
Gjest .-L-. Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Vanskelig å svare på det da, for det kommer jo veldig ann på hvordan han er. Vel det jeg prøver å gjøre i startfasen er i grunn å bare holde en veldig lett tone. Ikke være for invistert for tidlig, dvs ha store forventninger om ting. På den måten unngår man negative føleler og tanker som gjør at man er vanskeligere å være med når man treffes. Ellers så ser jeg ofte etter tidspunkt hvor man kan dytte relasjonen fremover, dvs gjøre noe man ikke har gjort sammen før. Kysse, holde hender osv. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #7 Skrevet 24. august 2013 Vanskelig å svare på det da, for det kommer jo veldig ann på hvordan han er. Vel det jeg prøver å gjøre i startfasen er i grunn å bare holde en veldig lett tone. Ikke være for invistert for tidlig, dvs ha store forventninger om ting. På den måten unngår man negative føleler og tanker som gjør at man er vanskeligere å være med når man treffes. Ellers så ser jeg ofte etter tidspunkt hvor man kan dytte relasjonen fremover, dvs gjøre noe man ikke har gjort sammen før. Kysse, holde hender osv. De gangene vi har møttes har vi pleid å gi en klem, kanskje litt lengre enn jeg pleier med andre. Også ser vi på hverandre kanskje sånn 1sek lengre enn andre. Tenker det ville blitt litt kleint om jeg nærmet meg han for å kysse han da. Virker jo som han kanskje vil mer, men tenk om han tenker noe annt :S Har dere noen ideer for hva vi kan finne på for å komme litt tettere inn på hverandre? Jeg mener ikke noe som bygger opp til sex osv, men sånn hvor det er normalt å sitte litt tettere, kanskje holde hender osv? Vil ikke at noe skal bli unormalt og kleint. Jeg vet jo at det kanskje er noe jeg må kjenne på og se an der og da, men fint om noen likevel kan komme med noen erfaringer Anonymous poster hash: fb92a...35f
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #8 Skrevet 24. august 2013 Jadam. Noen blir aldri lei. ^^ Anonymous poster hash: 867c1...903
Gjest .-L-. Skrevet 24. august 2013 #9 Skrevet 24. august 2013 Hehe du får prøve deg fram, røper ikke mine triks her!
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #10 Skrevet 25. august 2013 Vær deg selv, ellers er det ikke liv laga. Anonymous poster hash: 4594b...d90
Gjest Arbeider Skrevet 25. august 2013 #11 Skrevet 25. august 2013 Ha et bra liv. Heng med venner, finn på ting osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå