Gå til innhold

Legge til "fremmed" bydgakjekkas på FB?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal, skal ikke...

Kjenner han ikke men har truffet han en gang i forbindelse med hans jobb. Hilser også om vi ses på butikken e.l... bor i en liten bygd så sjansen for å treffe på han er der. men aner ikke om han vet hva jeg heter en gang.

Blir det teit og needy å legge han til på fb og skrive en melding?

Anonymous poster hash: 34208...1b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan vi vite det ?

Det avhenger jo av hvordan relasjon dere har da. Og hvordan bygda ser på dere to eventuelt.

Anonymous poster hash: 77f6a...1cc
Skrevet

Ville vel droppet å legge han til, men du kan jo sende en melding.

Skrevet

Hvor mye bør man bry seg om hva resten av bygda tenker da?

Skrevet

Jeg ville ikke gjort det. Men hvorfor ta råd fra en som er singel? ;)

Om du kan leve med at han ikke godtar deg, eller at han tenker rart om deg har du ingenting å miste.
Kan jo hende han syns det er kult :)

Skrevet

Ts her:

Problemet er ikke at jeg er redd for hva bygda vil si. Og hvorfor skulle de bry seg med hvem jeg er venn med på facebook og ikke.

Vi har noen felles venner så det at vi skulle kjenne hverandre er ikke usannsynlig.

Men tenker litt på hva han tror om meg om jeg legger han til. Om han tror jeg er en stalker eller noe. Men han hsr en jobb her i bygda som gjør at alle vet hvem han er så nei jeg har ikke stalket han.

Hva skal jrg skrive da evt om jeg heller sender en melding. ..?

Anonymous poster hash: 12790...445

Skrevet

Fortell en morra di vits. Også spør du om han er kåt. Også ber du han ringe deg.

Dette kan jeg tenke meg vil passe utmerket på en typisk " bygdakjekkas ".

Gjest Vena Cava
Skrevet

Fortell en morra di vits. Også spør du om han er kåt. Også ber du han ringe deg.Dette kan jeg tenke meg vil passe utmerket på en typisk " bygdakjekkas ". Anonymous poster hash: 77f6a...1cc

Saklig. Virkelig.

Ts, legg han til på Facebook du. Du har ingenting å miste.

Er fra bygda selv så vet hvordan det er med sladder osv..men det skal du ikke bry deg om. Tror heller ikke de bryr seg så mye med hvem som er venn med hvem. Må da være måte på hva folk skal legge seg borti..

Legg han som sagt til, avvent meldingen og se om han gir deg noen oppmerksomhet på andre måter først, som likes på bilder/statusen din. Det ville iallefall jeg gjort.

Se an forholdene før du går løs på byttet ditt ;)

Skrevet

Fortell en morra di vits. Også spør du om han er kåt. Også ber du han ringe deg.Dette kan jeg tenke meg vil passe utmerket på en typisk " bygdakjekkas ". Anonymous poster hash: 77f6a...1cc

Hva mener du når du sier "bygdakjekkas"...?

Han er ikke så mye annerledes enn andre kjekke menn bare fordi han har andre interesser enn å bo i by.

Tror du ikke er særlig seriøs heller. Kom heller med et skikkelig svar. Trenger noen råd her.

Halsen Ts.

Skrevet

Ingen?

Gjest JakeGreen
Skrevet

Om du ikke har noen mulighet til å møte han på andre måter; hvorfor ikke?

Men det beste er som regel å bli i det minste litt kjent i det virkelige liv først om det er et alternativ.

:)

Skrevet

Kjenner han jo ikke men vi bor ikke mer enn en liten mil unna hverandre sånn ca, sp sjansen er jo der. Men han er ikke typen til å dra ut på fest så mye. Eneste gangene jeg har truffet på han er via jobben hans eller på butikk. Er ikke så flink til å ta kontakt med folk på en flørtende måte sånn ut av det blå. :P

Hvordan hadde du reagert om jeg hadde lagt til deg?

Om du "kjente" meg såpass at du hilste på meg på butikken liksom..

Ts

Skrevet

Hva er problemet?
Har dem facebook ute på bygden? Hvis så, kan du jo bare ligge ham til der. Og ta det derfra.
Du merker jo fort om interessen er der eller ei da, tenker jeg.

Jeg tror folk er vant til å bli spurt om venneforespørseler av mindre perifere bekjente og det er som regel bare hyggelig det da. Hvis det ikke er, så aksepterer jo en ikke venneforespørselen, eventuelt ikke orker å chatte noe særlig med personen hvert fall.

Men slikt ser man vel fort. :)

Skrevet

Vel vel. .....jeg trosset rådene og la han til likevel. Utålmodige meg;-)

Får vente og se da om han gidder å godta...

TS

Skrevet

Mja, vi får se da. Er jo ikke alle som orker å godta den slags fra hvem som helst heller..

Gjest Svampebob1
Skrevet

Ts her:

Problemet er ikke at jeg er redd for hva bygda vil si. Og hvorfor skulle de bry seg med hvem jeg er venn med på facebook og ikke.

Vi har noen felles venner så det at vi skulle kjenne hverandre er ikke usannsynlig.

Men tenker litt på hva han tror om meg om jeg legger han til. Om han tror jeg er en stalker eller noe. Men han hsr en jobb her i bygda som gjør at alle vet hvem han er så nei jeg har ikke stalket han.

Hva skal jrg skrive da evt om jeg heller sender en melding. ..?

Hvis folk følger så fælt med på Facebook og din venneliste, så tenker jeg at halve bygda må ha fritidsproblemer! Kan du ikke skjule vennelisten din da? Vet det er noen sikkerhetsinnstillinger for dette.

Gjest Vena Cava
Skrevet

Hvis folk følger så fælt med på Facebook og din venneliste, så tenker jeg at halve bygda må ha fritidsproblemer! Kan du ikke skjule vennelisten din da? Vet det er noen sikkerhetsinnstillinger for dette.

Forstår ikke problemet jeg. Er da ikke så rart at to mennesker som bor på samme sted har hverandre på facebook...

Gjest Svampebob1
Skrevet

Forstår ikke problemet jeg. Er da ikke så rart at to mennesker som bor på samme sted har hverandre på facebook...

Jeg er enig.

Jeg har folk på Facebook som jeg ikke har pratet med på sikkert 15 år. Og det hender at jeg legger til nye som jeg ikke har pratet med på år og dag ;-).

Jeg bor og på et lite sted... Og pga. foreldrene mine er det slik at over halve bygda hvem jeg er også. Det er alltid noen som driver med sladder. Slik er det bare. Det provoserer meg, men jeg lar det ikke styre livet mitt..

Skrevet

Jeg er enig.

Jeg har folk på Facebook som jeg ikke har pratet med på sikkert 15 år. Og det hender at jeg legger til nye som jeg ikke har pratet med på år og dag ;-).

Jeg bor og på et lite sted... Og pga. foreldrene mine er det slik at over halve bygda hvem jeg er også. Det er alltid noen som driver med sladder. Slik er det bare. Det provoserer meg, men jeg lar det ikke styre livet mitt..

He-he-he ?

Hva er det da som du lar styre livet ditt? Noe er det jo. Mye, sannsynligvis.

Forøvrig, jeg ser ikke problemet jeg heller, men det er ikke jeg som er gniten på vennskapet heller forsåvidt.

Gjest Svampebob1
Skrevet

He-he-he ?

Hva er det da som du lar styre livet ditt? Noe er det jo. Mye, sannsynligvis.

Forøvrig, jeg ser ikke problemet jeg heller, men det er ikke jeg som er gniten på vennskapet heller forsåvidt.

Det er nok sikkert noe som styrer livet mitt og påvirker meg. Men det er i såfall ting jeg ikke er bevisst på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...