AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Flyttet inn i ny leilighet, og etter kort tid ble jeg møtt med en vanvittig stank hver gang jeg gikk inn døra. Fant etter hvert ut at det skyldes de nye, lystette gardinene, så jeg kjørte dem gjennom vaskemaskinen et par ganger, men når jeg henger dem opp igjen stinker det FORTSATT! Noen som har noen tips? -Vaske dem 10 ganger til? -Koke dem selv om det står 40 grader? -Spraye et eller annet luktfjerningsmiddel på dem? -Saksøke butikken, eller høre med dem om jeg kan få pengene tilbake, om det er meningen at produktene deres skal fylle folks husvære med stank, eller om de har noen andre tips? Noen andre som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 530c6...e6c 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Bare for å presisere, da jeg tok ned gardinene og luftet, så sluttet det temmelig fort å stinke, så det er definitivt det som er kilden til stanken. Anonymous poster hash: 530c6...e6c
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Prøvd skyllemiddel? Ville uansett gått til butikken, forklart problemet og prøvd å få nye gardiner/ heve kjøpet. Anonymous poster hash: d44e3...ce4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå