Gjest sweetsugar Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Er det bare meg, eller er det dårlig kvalitet på sony sine dualshock kontrollere? Den gamle jeg fikk med når jeg kjøpte ps3en begynte å fucke seg til her om dagen. Bare noen uker siden jeg fikk den, og da er det den ene .. eh.. styregreia som jeg løper med er helt ødelagt. Får nesten ikke til å løpe med den på spillet, så jeg kjøpte en ny en her om dagen. 2 dager gammel, så skjer det samme med denne. Er det dårligere kvalitet på sony sine? Har noen her noen anbefalinger til hvilke kontrollere som har god kvalitet og som er god å spille med?
Yme Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Det er vel bare du som er helt utrolig sterk i klypa, tenker jeg Sony sine er de beste. Sånn er det egentlig med alle konsoller... Tredjepartsdeler er bare tull.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Har ikke opplevd noe slik med de vanlige kontrollerne, og hvis det var regelen heller enn unntaket at de ble fort ødelagt tror jeg at jeg hadde lest mange flere innlegg om det på nett. Gamere er en forbrukergruppe som ikke er redd for å klage. Anonymous poster hash: fd08a...2b9
Gjest sweetsugar Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Det er vel bare du som er helt utrolig sterk i klypa, tenker jeg Sony sine er de beste. Sånn er det egentlig med alle konsoller... Tredjepartsdeler er bare tull. Bare syntes det var litt rart at det skjer med begge to, og den andre to dager etter jeg kjøpte den men kan jo bare ha hatt uflaks på at begge to kom med noe feil eller noe
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Bare syntes det var litt rart at det skjer med begge to, og den andre to dager etter jeg kjøpte den men kan jo bare ha hatt uflaks på at begge to kom med noe feil eller noe Var begge fra samme butikk? Anonymous poster hash: fd08a...2b9
Gjest sweetsugar Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Var begge fra samme butikk? Anonymous poster hash: fd08a...2b9 begge fra cdon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå