Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til alle damer jenter; har dere noen eksempler på hvordan kjæresten irriterer dere? Tenker ikke på uskyldig erting / fjas, men andre ting de gjør, ikke gjør, sier eller aldri sier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til alle damer jenter; har dere noen eksempler på hvordan kjæresten irriterer dere? Tenker ikke på uskyldig erting / fjas, men andre ting de gjør, ikke gjør, sier eller aldri sier?

Han fiser!

Skrevet

Hvilken kjæreste ?

Lite som kan irritere da. ^^

Anonymous poster hash: 4f2c2...714
Skrevet

Han gidder ikke å putte på ny dorull når det går tomt. Irriterer meg dog bare når jeg ikke ser det før jeg går på do og posen med doruller ligger litt for langt unna.

Skrevet

Irriterer meg at han kalte andre damer sexy i en lang periode rett etter vi fikk barn nr 2.

Anonymous poster hash: 3cf01...ad3

Skrevet

Han brukte å ligge i senga og legge planer for oppussing når vi skulle sove. Det har jeg heldigvis fått ham vennet av med ;)

Skrevet

-At han setter oppvasken OPPÅ oppvaskmaskinen istedet for inni, selv om den er tom.

-Tømme oppvaskmaskinen er helt fremmed for han, selv om han trenger noe fra den, så venter han heller til den er tømt.

-Når dorullen er tom gidder han ikke bytte, han bare setter en ny oppå dorull holderen.

-Han må ha nytt glass hver gang han drikker vann, greit det om han gadd å fylle glasset litt mer, men det er som regel bare en slurk vann i glasset. Så han går gjennom alt vi har av glass og kopper på en dag. (Som han selvfølgelig setter OPPÅ oppvaskmaskinen.)

-Tørke vekk skjeggstubber etter barbering er visst å være fisefin, selv om det ligger 5 dagers verdt med skjeggstubber rundt vasken.

-Fiser konstant, påstår han ikke klarer å holde seg, men så fort vi er offentlig så er det aldri en eneste fis. Så han klarer det jo, men han gidder ikke med meg.

-Vi er alltid 20 min for sent til avtaler vi har sammen pga han. Heldigvis er vennene våre så vant med dette, at de nå antar at det blir ca 30 minutt senere enn avtalt. Jeg avtaler aldri noe felles med offentlige instanser eller noe slikt, da drar jeg heller alene.

Han har selvsagt ganske mange gode egenskaper som veier opp mot dette, men siden dette er en klagetråd så lar jeg det være med det :P

• Liker 1
Skrevet

Det værste er at når jeg snakker/spør om noe skjer som regel en av to:

1) Han svarer ikke

2) Han sier ja og ha, men har ikke fått med seg noe av det jeg sa

Skrevet

Han spiser egg&bacon, eggerøre eller omelett fire-fem kvelder i uka og vasker ALDRI opp steikepanna samme kvelden, men setter den bare i vasken til neste gang den skal brukes. I tillegg tar han alltid ut den rist-tingen som ligger over sluket i kjøkkenvasken fordi "det er mye enklere å vaske vasken", så alle matrester går rett i sluket og vi har konstant tett vask.

Min respons er å ikke vaske steikepanna, men heller ta ren steikepanne hvis jeg skal lage noe mens den er full av eggerester, og å åpne vasken dersom rista står i sluket.

Det er relativt harmløse ting, men jeg kjenner det kan koke godt i meg å møte både skitten steikepanne og tett vask hvis jeg først er i dårlig humør. Er jeg i godt humør vasker jeg steikepanna og åpner vasken uten å si noe, men er jeg i dårlig humør får han snavle seg inn på kjøkkenet og vaske selv.

Anonymous poster hash: 5d5e0...202

Skrevet

-At han setter oppvasken OPPÅ oppvaskmaskinen istedet for inni, selv om den er tom.

-Når dorullen er tom gidder han ikke bytte, han bare setter en ny oppå dorull holderen.

-Han må ha nytt glass hver gang han drikker vann, greit det om han gadd å fylle glasset litt mer, men det er som regel bare en slurk vann i glasset. Så han går gjennom alt vi har av glass og kopper på en dag. (Som han selvfølgelig setter OPPÅ oppvaskmaskinen.)

Sånn er min type og.

Og så har han plutselig etter noen uker på besøk hos foreldrene, begynt å la dolokket og setet stå oppe når han har vært på do. Han pleide å legge det ned før, så han må vel komme inn i hjemme-modus igjen.

Han lot setet stå oppe da vi først flytta sammen og.

Anonymous poster hash: c42c6...2d1

Skrevet

....og vasker ALDRI opp steikepanna samme kvelden, men setter den bare i vasken til neste gang den skal brukes.....

Kjenner meg igjen her og. Stekepanna vår har ikke godt av å bli stående med fett og rester i, men det går inn hans ene øre og ut det andre. Og så glemmer han ofte å bruke plastredskap til panna... Og han glemmer at han ikke må sette plata på full styrke....

Anonymous poster hash: c42c6...2d1

Skrevet

Legger ikke ned dolokket.

Skrevet

Hvis jeg hadde hatt en kjæreste?

At henne bruker mer tid på eksen enn på meg. At jeg havner bakerst i rekken og blir alltid nedprioritert.

Hvis jeg ikke har? Så er det vel fordi jeg selv har investert mye tid og energi på ingenting.

Anonymous poster hash: 4f2c2...714

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...