AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Nordmenn er jo "kjente" for å være kalde og reserverte(hvert fall før man blir kjent med oss), uten at dette nødvendigvis gjelder oss alle(stereotypier). Hva er brasilianerene kjent for? Anonymous poster hash: 15336...ad9
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #2 Skrevet 29. august 2013 Vet ikke hva de er kjent for, men har en kollega fra Brasil. Hun er iallfall meget sosial og veldig direkte. Sier rett ut at buksa di er stygg, men finnes ikke noe vondt i henne Vet ikke om alle er sånn, har møtt flere av venninnene hennes og de er langt fra like hyggelige...Anonymous poster hash: 2ab13...62d
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #3 Skrevet 29. august 2013 Jeg har et par venner fra Brasil. Disse er oppvokst i Norge, så de er veldig lik Nordmenn. Men de er veldig glade i å danse og er mindre reserverte på fester når det gjelder dansing. De er forøvrig mye flinkere enn oss Vi er litt stivere. Familien deres er mye varmere. De prater mye og ler mye og ler høyt. Jeg digger dem! Men det kommer også an på personligheter. De virker uansett mye mer direkte enn oss. Jeg kan ikke si at alle brasilianere er sånn, men av de brasilianere jeg har møtt, har jeg et godt inntrykk av dem. Anonymous poster hash: 20408...cab
Djungelvrål Skrevet 29. august 2013 #4 Skrevet 29. august 2013 De er kjent for fotball og for at kvinnene har flotte kropper.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #5 Skrevet 30. august 2013 Jeg har vært sammen med en brasilianer som ødela livet mitt. Og venna hans var helt psycho. Så her er hva jeg har lært om de: 1) utro svin (mannfolka har 0 respekt for kvinner, alle er utro og det er akseptert) 2) kvinnfolka er overfladiske og gærne 3) de driver med spåkoner og voodoo/santeria 4) psykopater 5) glad i å feste 6) mannfolka er overfladiske og, er kun opptatt av utseende. Plastisk kirurgi blir oppmuntret. De sier gjerne rett ut om de syns du burde fikse puppene eller nesa di f.eks. Grr jeg HATER brasilianere. Søplefolk. Anonymous poster hash: 89529...766
Djungelvrål Skrevet 30. august 2013 #6 Skrevet 30. august 2013 Tenker også gatebarn og at ingen gjør noe med problemet....
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #7 Skrevet 30. august 2013 Tenker også gatebarn og at ingen gjør noe med problemet.... Enig, brasilianere har generelt et fryktelig syn på fattige. De kaller dem for rotter og syns det er helt greit at politiet skyter ned random folk i favelaene. Er mest rike brasilianere som har disse holdningene da, jeg har som sagt bare møtt psycho folk defra. Mulig middelklassen er litt mer jordnær. Anonymous poster hash: 89529...766
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå