w00p Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Så.. jeg er i et forhold som jeg de siste ukene har vert usikker på om jeg burde være i eller ikke. Jeg forventer ikke at noen av dere skal fortelle meg hva jeg skal gjøre, men håper på litt råd som kan hjelpe meg å bestemme meg for om jeg burde gjøre det slutt eller ikke. Gutten jeg er sammen med er veldig snill og omtenksom, og tenker ofte på mitt beste. Til nå er han den snilleste jeg har vert sammen med, men det er ikke det som er problemet. Problemet er at vi ikke har noen ting til felles, og de siste ukene har vi føltes mer ut som venner enn kjærester. Vi har heller ikke hatt sex på flere uker da jeg ikke føler meg særlig tiltrukket av han lenger. Han er også veldig mye borte da han har en jobb som gjør at han bare er hjemme i helgene. Små ting som egentlig ikke burde bety noe, har også begynt å irritere meg. Jeg føler meg lei og fanget, men allikevel så bryr jeg meg jo om han. Jeg ser at han virkelig elsker meg, og har ikke lyst å knuse hjertet hans. Er det noen som har råd til hva jeg burde gjøre?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 " Kan dere ikke prøve på nytt...? Sove litt på det først, også bare gjøre det beste ut av det..? " Anonymous poster hash: 76aa3...646
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå