Bentebent Skrevet 23. april 2004 #1 Skrevet 23. april 2004 Hva koster det for p-ring i måneden ca? bytter man ring hver uke som med plasteret eller har man den samme ringen inne i 3uker? Var til legen i dag og han sa man må bytte hver uke, men i brosjyren jeg fikk står det at den skal være ine i 3uker. Noen som vet hva som stemmer?
Midnattsol Skrevet 23. april 2004 #2 Skrevet 23. april 2004 Betaler vel nesten 300 kr for 3 måneder, altså litt under hundrelappen per måned. Det er en ring for hver måned, og den skal sitte i 3 uker. Så skal du ha en ringfri uke før du setter inn en HELT ny. En ring kan ikke brukes mer enn 3 uker, så skal du forskyve mens så må du sette inn en NY umiddelbart etter den du har hatt inne i 3 uker tas ut. Forundrer meg at en lege sa helt feil. Tror kanskje jeg hadde bytta lege.
Bentebent Skrevet 23. april 2004 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2004 Har en veldig flink lege, så jeg vil nok ikke bytte bare fordi han sa feil der. han blandet sikkert bare litt. Men jeg skal si fra til han så han ikke sier feil igjen
Midnattsol Skrevet 23. april 2004 #4 Skrevet 23. april 2004 Ja, det må du. :-) Det er jo forsåvidt ganske nytt, kanskje han ikke har fått så mange spørsmål om det før.
zmurfette Skrevet 23. april 2004 #5 Skrevet 23. april 2004 Forundrer meg at en lege sa helt feil. Tror kanskje jeg hadde bytta lege. Leger er også bare mennesker....
Midnattsol Skrevet 23. april 2004 #6 Skrevet 23. april 2004 Ja, var jeg ikke forståelsesfull i innlegget over da?
Gjest jente 21 Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Hva koster det for p-ring i måneden ca? bytter man ring hver uke som med plasteret eller har man den samme ringen inne i 3uker? Var til legen i dag og han sa man må bytte hver uke, men i brosjyren jeg fikk står det at den skal være ine i 3uker. Noen som vet hva som stemmer? hei p.ring skal vere inne i 3 uker. så tar du den ut. så venter du 1 uke. så setter du inn en nye p-ring.. men vis du ikke vil ha mensen så kan du sette inn nye med en gang.. kan vere at u kommer til å blå lit...
Gjest Gjest_tone_* Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 Hva koster det for p-ring i måneden ca? bytter man ring hver uke som med plasteret eller har man den samme ringen inne i 3uker? Var til legen i dag og han sa man må bytte hver uke, men i brosjyren jeg fikk står det at den skal være ine i 3uker. Noen som vet hva som stemmer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå