AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Ja, utseendemessig? Anonymous poster hash: 76676...7ed
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Nja, vil si de minner mer om dansker. Også er de mye høyere enn oss. De er de høyeste menneskene sånn i gjennomsnitt i verden. Anonymous poster hash: d4dcd...548
Djungelvrål Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Ser du forskjell på dansker og nordmenn? 7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 De er like og av samme rase. Men Nederland befinner seg i sentral-Europa og bærer mer preg av det enn oss. Nederlendere er også det høyeste folket i Europa. Jeg tipper nederlendere er mer like folk i nabolandene sine enn oss, altås tyskere og andre mellom-europeere. Anonymous poster hash: 8af90...aad 1
Gjest BettyBoop Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Nja, vil si de minner mer om dansker. Også er de mye høyere enn oss. De er de høyeste menneskene sånn i gjennomsnitt i verden. Anonymous poster hash: d4dcd...548 jeg syns nordeuropeere stort sett ser like ut jeg 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Nederland er vel ikke i sentral-Europa?Anonymous poster hash: f7365...59e 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #7 Skrevet 24. august 2013 Nederland er vel ikke i sentral-Europa?Anonymous poster hash: f7365...59e Nei, det trodde ikke jeg heller? Anonymous poster hash: 76676...7ed
Tonka Skrevet 24. august 2013 #8 Skrevet 24. august 2013 Jeg kan ikke peke ut enhver nederlender som rusler rundt i Oslos gater, så jevnt over så vil jeg si at vi er veldig like. Men det stemmer at nederlenderne er verdens høyeste folkeslag, og det finnes helt sikkert flere sånne statistiske ulikheter som man ikke ser med det blotte øye. Jeg har vært i Nederland mange ganger, og har alltid tenkt at nederlenderne har mer katteaktige trekk enn nordmenn - mandelformede øyne, høye kinnbein, fyldige lepper. Men dette har jeg på ingen måte noe bevis for... Hvorfor lurer du?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #9 Skrevet 24. august 2013 Nederlendere er høye og har store neser ... er i hvert fall min erfaring. Anonymous poster hash: eb6d3...53d
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #10 Skrevet 24. august 2013 Nja, vil si de minner mer om dansker. Også er de mye høyere enn oss. De er de høyeste menneskene sånn i gjennomsnitt i verden. Anonymous poster hash: d4dcd...548 Skulle nettopp svare det samme, godt at flere ser forskjell, da er det ikke bare jeg. Anonymous poster hash: 6cc91...cbe
Kajal Skrevet 24. august 2013 #11 Skrevet 24. august 2013 Jeg kan ikke peke ut enhver nederlender som rusler rundt i Oslos gater, så jevnt over så vil jeg si at vi er veldig like. Men det stemmer at nederlenderne er verdens høyeste folkeslag, og det finnes helt sikkert flere sånne statistiske ulikheter som man ikke ser med det blotte øye. Jeg har vært i Nederland mange ganger, og har alltid tenkt at nederlenderne har mer katteaktige trekk enn nordmenn - mandelformede øyne, høye kinnbein, fyldige lepper. Men dette har jeg på ingen måte noe bevis for... Hvorfor lurer du? Fyldige lepper - som en katt? Mange ganger når jeg har vært i utlandet har jeg sett turister som jeg har tenkt har vært nordmenn, men så hører jeg at de er nederlendere, så vil si at de ligner nordmenn ja. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #12 Skrevet 24. august 2013 Skulle nettopp svare det samme, godt at flere ser forskjell, da er det ikke bare jeg. Anonymous poster hash: 6cc91...cbe Ikke sant. Mener ikke at man klarer å skille ut enkeltpersoner, men som gruppe er man jo litt forskjell. http://i.imgur.com/6BCoD.jpg Anonymous poster hash: d4dcd...548
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #13 Skrevet 24. august 2013 De ligner en del, men jeg synes nordmenn ofte er litt grovere og "barskere" i trekkene, især på Vestlandet og nordover. Nederlenderne er gjerne lengre og slankere i trekkene, på en måte. Anonymous poster hash: 7e4ee...a6d
Tonka Skrevet 24. august 2013 #14 Skrevet 24. august 2013 Fyldige lepper - som en katt? Mange ganger når jeg har vært i utlandet har jeg sett turister som jeg har tenkt har vært nordmenn, men så hører jeg at de er nederlendere, så vil si at de ligner nordmenn ja. Kombinasjonen av de tre tingene gir et litt katteaktig ansikt ja. Synes jeg. Som nevnt - ingen bevis for dette, bare mine egen mening.
Gjest BettyBoop Skrevet 25. august 2013 #15 Skrevet 25. august 2013 Nederlendere er høye og har store neser ... er i hvert fall min erfaring. Anonymous poster hash: eb6d3...53d mange nordmenn som er høye og har store neser og 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #16 Skrevet 25. august 2013 Jeg sjekket wikipedia, og der ser det ut som om nederlandske damer er cirka 1 til 2 cm lengre en norske damer i snitt, så forskjellen er ikke så veldig stor. Jeg synes ikke nederlenderne skilte seg ut som høye i forhold til nordmenn da jeg var i Nederland. Anonymous poster hash: 009ba...2bc
Marie90 Skrevet 25. august 2013 #17 Skrevet 25. august 2013 Som nevnt er de blant verdens høyeste. Ellers vil jeg si de likner veldig. Har hatt noen nederlandske lærere i Frankrike og England og alle kunne lett passert for nordmenn.
Silfen Skrevet 25. august 2013 #18 Skrevet 25. august 2013 Nja, vil si de minner mer om dansker. Også er de mye høyere enn oss. De er de høyeste menneskene sånn i gjennomsnitt i verden. Anonymous poster hash: d4dcd...548 Høyere enn masaiene?
Djungelvrål Skrevet 25. august 2013 #19 Skrevet 25. august 2013 Når jeg var liten var jeg mye i Haugesund hos slekt, da syns jeg haugesundere så annerledes ut enn lengre sør på vestlandet. Er noe med øynene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå