Gå til innhold

Blæh!

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Det er helt for j.. hvordan kroppen føles når jeg har vært ute og reist... :-? Jeg har vært fem dager på konferanse i Hellas, og det tidligste jeg kom meg i seng var kl 0100. (For) mye alkohol ble det også...og usunn mat (selv om jeg ikke spiste kjøtt i det hele tatt)...og stillesitting.

Nå føles kroppen helt blæh, og jeg vil gjerne behandle den varsomt og gi den et sunnhetssjokk for å reparere litt. Problemet er at jeg allerede spiser sunt, og trener litt.

Det føles som om jeg har spist murstein, og jeg fatter ikke hvordan jeg noensinne skal bli sulten nok igjen til å ha lyst på mat.

Grr :evil:

Gjest Estrela
Skrevet

Spis små sunne porsjoner 5-6 ganger om dagen i en ukes tid fremover, og drikk mer vann enn du pleier. Det brenner bort/skyller ut "slaggstoffer". :wink:

Og unngå alkohol til du føler deg helt fin igjen, pluss litt lenger.

Vet hvordan det føles med murstein i magen, jeg hater den følelsen... Det er rett og slett ekkelt.

Gjest lekebøll
Skrevet

Huffa.

Jeg har ingen gode tips - men hadde du det bra mens du var der?

Gjest Estrela
Skrevet
Problemet er at jeg allerede spiser sunt, og trener litt.[

Dette er da ikke et problem, Ethereal. Det er redningen. :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes egentlig bare det er greit med sånne dager innimellom, for det minner meg på hvor mye bedre jeg har det når jeg lever sunt.:) Dessuten er det deilig å kjenne hvordan kroppen kommer tilbake i "rett spor" etterpå :-)

Gjest Ethereal
Skrevet

@Lekebøll: jeg hadde det nok FOR bra :oops: nydelig mat, vin og ouzo... Og alle vennene mine i fagmiljøet tilstede samtidig.

La Bohème har rett, slike perioder får meg til å virkelig huske hvorfor jeg setter pris på et sunt kosthold; fatter ikke hvordan folk kan stappe i seg masse fett, sukker, preparerte råvarer osv.,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...