AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Samboeren har reist på fisketur med gutta. Han hadde med seg telefon, men gjorde det klart at han kom til å ha den slått av da han var på fisketur. Jeg er kanskje litt over gjennomsnittet engstelig av meg, så vi ble enige om at han skulle gi en lyd når de hadde kommet frem, samt en melding om morgenen og kvelden. Ikke fryktelig mye å be om synes nå jeg.. men da kvelden kom i går hadde jeg altså ikke hørt noe. Prøvde å ringe, men telefon var avslått. Sendte en melding, ikke svar. Enda ikke hørt noe, og telefonen er fortsatt av. Skjønner at gutta har andre behov enn oss jentene, men når man har avtalt noe på forhånd og han er vel vitende at jeg nok må være ganske engstelig nå, men fortsatt velger å ikke ta kontakt? Antar at han teoretisk sett KAN ha mistet telefonen, eller gått tom for strøm, men sannsynligheten tilsier at han ut av fri vilje ikke gir lyd. Kjenner at hvis jeg ikke hører noe innen han kommer hjem i morgen så kommer jeg til å være ganske mugg. Bare meg som ville reagert på dette? Anonymous poster hash: c9160...70a Anonymous poster hash: c9160...70a
Hecubaa Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Jeg vet ikke hvor dypt denne engsteligheten stikker, men jeg tenker at å ikke ha kontakt med typen i to dager fordi han er på guttetur og skal fiske er overkommelig og sikkert også sunt for forholdet. Jeg skjønner at dere hadde avtalt men poenget er vel kanskje jentefri sone ei helg så jeg ville slått meg til ro med at han helt sikkert koser seg og har det fint og sikkert blir glad for å se deg igjen i morgen 4
Gjest Eurodice Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 (endret) Jeg reagerer på at du virker umoden og til overmål kontrollerende. Hva er du redd for skal skje? Han er sammen med kompiser på fisketur. Hva er det du absolutt må snakke med ham om da? Finn på noe for deg selv. Slike kontrollerende jenter går guttene fort lei av, skal jeg si deg. Endret 24. august 2013 av Arabella 7
puppepia Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 If you love someone, set them free. If they come back they’re yours; if they don’t they never were. 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Veldig spesielt - hvis det var avtalt på forhånd. Men hvis det er en gjengående greie hvor noe blir sagt en dag, mens noe annet blir gjort dagen etter, så er det jo en helt annen sak naturligvis. Anonymous poster hash: c60c6...dcc 5
Alina X Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Jeg reagerer på at du virker umoden og til overmål kontrollerende. Hva er du redd for skal skje? Han er sammen med kompiser på fisketur. Hva er det du absolutt må snakke med ham om da? Finn på noe for deg selv. Slike kontrollerende jenter går guttene fort lei av, skal jeg si deg. Han skal sikkery ut å fiske damer,hehehe.... Til ts så skjønner jeg at det er dumt at avtalen er brutt,fordi det var en avtale, men hvem la denne avtalen?dere sier du,eller var det du som bestemte det?om han hadde sagt at han ikke ville ta kontakt i helga,hadde du vel flydd i flint og anklaget han for å mislike deg,være utro,ikke glad i deg osv Herregud,du må roe ned litt. Du ser på han som kongen din ass, istedenfor å slappe av og nyte en helg helt for deg selv,sitter du hjemme med tøf på bordet og en vondt magefølelse fordi han ikke sender mld...jeez....lev litt menneske.
Gjest anonym Skrevet 24. august 2013 #7 Skrevet 24. august 2013 Stoler du på han ts? Eller kan fisketuren være løgn?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 24. august 2013 #8 Skrevet 24. august 2013 Hvis dere hadde en avtale om å ta kontakt er det dårlig gjort å ikke gjøre det. Han syns sikkert det er urimelig og unødvendig å måtte ta kontakt når han bare skal være borte noen dager med kompiser, men den kampen burde han tatt med deg hjemme, i stedet for å trasse mens han er borte. 7
Gjest Violetta Skrevet 24. august 2013 #9 Skrevet 24. august 2013 Kanskje det rett og slett ikke er dekning der han er? 6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #10 Skrevet 24. august 2013 Finnes mange unnskyldninger. Hvorfor ting blir gjort som de blir, er det nok helt andre grunner for. Å ikke klare å prate om dem engang, men heller komme med personangrep og forsøk på å flytte skylden er jo en realtivt vanlig teknikk etterhvert. Veldig produktivt og.. Dette kommer nok til å vare. ^^ Anonymous poster hash: c60c6...dcc
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 24. august 2013 #11 Skrevet 24. august 2013 Det finnes mange unnskyldninger. En av dem er manglende dekning. En annen er at han har glemt det. Uansett bør fyren få fiske i fred. Ikke alle av oss har vokst opp med eller er komfortable med å være tilgjengelige hele tida. 1
Gjest Eurodice Skrevet 24. august 2013 #12 Skrevet 24. august 2013 Jeg stilte TS et spørsmål om hva hun var redd for kunne skje. Det har hun fremdeles ikke svart på.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #13 Skrevet 24. august 2013 Det går som regel bra, TS. Hadde vært mer engstelig om han dro alene. Skulle noe skje, er de flere som kan hjelpe. Han har sikkert ikke dekning. Jeg og typen liker å sender mld når vi har kommet frem, hvis en av oss er ute og reiser. Ellers skriver vi alltid natta-melding, litt om hvordan dagen har vært osv. Typen min liker å være på fjellet og sånt han også, da gjerne med kompiser. Jeg synes det er viktig å vite hvor han er, når han skal hjem igjen.. Sånn at noe kan settes i gang om han ikke kommer når han skal. Det gjelder mest på vinteren når det kan være veldig kaldt, snø og det er mørkt store deler av døgnet. Anonymous poster hash: 49da1...655
baar Skrevet 24. august 2013 #14 Skrevet 24. august 2013 Jeg stilte TS et spørsmål om hva hun var redd for kunne skje. Det har hun fremdeles ikke svart på. Er ikke alle som er på KG 24/7, og derfor svarer så fort du ønsker et svar. 10
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #15 Skrevet 24. august 2013 Min mann dro på en seksdagers fjelltur alene (tror jeg ) og vi avtalte først at han skulle sende melding om kvelden, men vi oppdaget fort at det ikke var noen god ide, for det var jo ikke sikkert han hadde dekning på det stedet han overnattet. Så jeg tenker at det finnes gode grunner til at han kanskje ikke sender melding...Anonymous poster hash: d39ea...842 Anonymous poster hash: d39ea...842
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #16 Skrevet 24. august 2013 Jeg vet ikke helt hva som skal komme til å skje. Antageligvis ingenting. Jeg er bare vant til å ha kontakt og blir litt stressa over at noe kan ha skjedd, men det gjør meg tydeligvis kontrollerende. Takk likevel for alle svar Anonymous poster hash: c9160...70a 1
Gjest Eurodice Skrevet 24. august 2013 #17 Skrevet 24. august 2013 Er ikke alle som er på KG 24/7, og derfor svarer så fort du ønsker et svar. Det er jeg helt klar over, men det er mange eksempler på at folk ikke svarer på direkte spørsmål i tråder de selv har startet, og hvor svar ville vært klargjørende for videre diskusjon.
Vorin Skrevet 24. august 2013 #18 Skrevet 24. august 2013 Vær så snill TS, la mannen din kose seg sammen med guttene sine på guttetur. Jeg kan skjønne at det kan gå i glemmeboken når han koser seg, kanskje de til og med har blitt enige før turen at de skulle ha mobilfri helg også? 1
Nasse1 Skrevet 24. august 2013 #19 Skrevet 24. august 2013 Hvorfor gi ts så mye pes? De har en avtale, som han bryter. Det tar ett minutt å sende en kort mld om at alt står bra til. Hadde samme prob med eksen, vi avtalte at han skulle sende mld da og da, men han gjorde det sjeldent. Den ENE gangen jeg var så opptatt at jeg glemte anse han, klikket han fullstendig. Var da selvfølgelig annerledes når kvinner glemmer det enn menn. Menn assa. BTW så var det ikke fordi jeg var redd han vae utro, men fordi jeg var redd noe ille skulle skje han. I ettertid, jeg burde vært mer bekymret for det første:p 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #20 Skrevet 24. august 2013 Hvorfor gi ts så mye pes? De har en avtale, som han bryter. Det tar ett minutt å sende en kort mld om at alt står bra til. Hadde samme prob med eksen, vi avtalte at han skulle sende mld da og da, men han gjorde det sjeldent. Den ENE gangen jeg var så opptatt at jeg glemte anse han, klikket han fullstendig. Var da selvfølgelig annerledes når kvinner glemmer det enn menn. Menn assa. BTW så var det ikke fordi jeg var redd han vae utro, men fordi jeg var redd noe ille skulle skje han. I ettertid, jeg burde vært mer bekymret for det første:p Takk Nasse1 Anonymous poster hash: c9160...70a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå