AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Samboeren har reist på fisketur med gutta. Han hadde med seg telefon, men gjorde det klart at han kom til å ha den slått av da han var på fisketur. Jeg er kanskje litt over gjennomsnittet engstelig av meg, så vi ble enige om at han skulle gi en lyd når de hadde kommet frem, samt en melding om morgenen og kvelden. Ikke fryktelig mye å be om synes nå jeg.. men da kvelden kom i går hadde jeg altså ikke hørt noe. Prøvde å ringe, men telefon var avslått. Sendte en melding, ikke svar. Enda ikke hørt noe, og telefonen er fortsatt av. Skjønner at gutta har andre behov enn oss jentene, men når man har avtalt noe på forhånd og han er vel vitende at jeg nok må være ganske engstelig nå, men fortsatt velger å ikke ta kontakt? Antar at han teoretisk sett KAN ha mistet telefonen, eller gått tom for strøm, men sannsynligheten tilsier at han ut av fri vilje ikke gir lyd. Kjenner at hvis jeg ikke hører noe innen han kommer hjem i morgen så kommer jeg til å være ganske mugg. Bare meg som ville reagert på dette? Anonymous poster hash: c9160...70a Anonymous poster hash: c9160...70a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Hadde ikke syntes at det var så veldig kult, nei. Anonymous poster hash: c60c6...dcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå