Gjest M Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Trenger noen råd her og litt objektive meninger. Jeg og kjæresten har vært sammen i 4 år og skal snart flytte sammen. Alle som kjenner og vet hvem vi er vet at vi er veldig seriøse sammen. Og nå er det ei som virker som om hun prøver seg på han. Kort sagt så er det ei bekjent som driv å flørter med kjæresten min. Iallfall virker det sånn på meg. Hun driv å småprater med han ofte når hun ser han alene og enkelte ganger ignorerer hun han. Ja, det er hans ord. Jeg vet hvem hun er, og jeg har selv snakket med henne om løst og fast. Og da har kjæresten min noen ganger også vært der og jeg har oppdaget at hun sender han noen blikk som jeg tolker som interesse. Sånn interesse. Og at hun da ser litt flau ut og greier. Enkelte ganger er hun utrolig kort og de gangene har kjæresten min stått mange meter unna og snakka med en annen kompis av oss. Da sier hun fort ha det og går sin vei. Kjæresten min opplever henne som veldig opp og ned person som plutselig kan si rare ting om meg (som hun egentlig ikke kjenner), og hun har sagt at hun gjerne vil bli venn med meg (til han), mens hun til meg ikke nevner noe som helst av hva han har fortalt meg av slike ting. Hun har også spurt etter telefonnummeret hans. Han sier han ikke ga det til henne for han er ikke interessert. Jeg ser jo at det er noe, men jeg vil ikke snakke med henne om det for jeg syns ærlig talt at dersom det er det jeg tror så kan hun holde seg unna både meg og kjæresten min. Kjæresten min blir alltid glad for å hilse på nye folk og er glad i å prate med andre, så i begynnelsen var han positiv om henne men etterhvert når hun sa rare ting om meg og viste meg en annen side enn imot han så ble han skikkelig skuffet og mente at hun var falsk. Han snakker ikke til henne lenger har jeg oppdaget. Men hun liker å holde seg oppdatert og spør meg ofte om både kjæresten min og annet privat som jeg mener ikke er hennes sak. Så jeg tror at hun er interessert i kjæresten min. Tar jeg feil?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Det kan godt være. Kan du ikke spørre henne da, så er ivertfall det ute av verden. Jeg ville ikke lagd så big deal ut av det uansett. Kjæresten din liker jo deg, så en trussen er hun nok ikke. Anonymous poster hash: dea84...1b3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Jeg tror begge virker interessert i den andre. Hadde opplevd dette som ubehagelig, og rett og slett spurt kjæresten min om ærlighet. Dette kan skje i et forhold, at man får interesse for en annen. Det trenger ikke å bety at han vil være utro eller ønsker å gå i fra deg. Da jeg hadde interesse for en annen, var det en test for forholdet. Jeg bestemte meg for å kjempe hardere i det forholdet jeg allerede var i. Nå har det gått tre år, og jeg vet med meg selv at dette bare var en liten interesse og er glad for at forholdet mitt fortsatt står. Jeg synes du skal slappe av. Men ta dette opp med samboer, snakk alvorlig og bruk hjertet - ikke bare logikk og hodet. Anonymous poster hash: 8df82...5a5 1
Gjest M Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Det virker bare så dumt å spørre henne. Vi er ikke så godt kjent. Jeg har fått høre at hun også har vist seg frem i trange klær og spurt om ikke han synes hun er fin... ts
Gjest M Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Jeg tror begge virker interessert i den andre. Hadde opplevd dette som ubehagelig, og rett og slett spurt kjæresten min om ærlighet. Dette kan skje i et forhold, at man får interesse for en annen. Det trenger ikke å bety at han vil være utro eller ønsker å gå i fra deg. Da jeg hadde interesse for en annen, var det en test for forholdet. Jeg bestemte meg for å kjempe hardere i det forholdet jeg allerede var i. Nå har det gått tre år, og jeg vet med meg selv at dette bare var en liten interesse og er glad for at forholdet mitt fortsatt står. Jeg synes du skal slappe av. Men ta dette opp med samboer, snakk alvorlig og bruk hjertet - ikke bare logikk og hodet. Anonymous poster hash: 8df82...5a5 Ok. Takk for svar. ts
Ulla Ullsokk Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Hun er kin på han, men han er ikke kin på henne. Tror nok ikke hun kommer noen vei, så glem henne, hun gir sikkert snart opp.
Gjest Allergikeren Skrevet 24. august 2013 #7 Skrevet 24. august 2013 Det kan virke slik. Men jeg hadde ikke sett på henne som noen trussel sånn sett. Han snakker jo ikke med henne lenger, på eget initiativ. Og du kan jo bare svare henne like kort som hvis hvemsomhelst andre skulle spurt om ting de ikke har noe med. Men jeg skjønner at du helst vil be henne om å pigge av og ikke prøve seg. Jeg tror bare ikke at det er "nødvendig" før du _må_, hvis du skjønner?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #8 Skrevet 24. august 2013 Når du har snakket med han, skriv ned hva han sier og hvordan dette går. Anonymous poster hash: 8df82...5a5
navnet Skrevet 24. august 2013 #9 Skrevet 24. august 2013 Hva har det å si egentlig? Er det ulovlig å være forelsket i mennesker i et annet forhold? Så lenge han holder seg på matta, å denne personen egentlig ikke er en del av deres liv så kan hun faktisk får tro, håpe å føle hva enn det måtte være..
Gjest M Skrevet 24. august 2013 #10 Skrevet 24. august 2013 Takk for svar. Han sier at den gangen han ikke ville gi henne nummeret sitt så begynte hun å ignorere han totalt. Han sa også at hun ble helt rød da hun ble avvist. Og da gikk hun vekk uten å si noe mer. Og han begynte å le når han fortalte meg det. Det jeg ser er at hun ikke tar intiativ til meg som hun har sagt til han. Og også det at hun virker veldig opptatt i en samtale med venner og ignorerer å snakke til meg og plutselig spør meg om kjæresten min når jeg vil gå hjem. ts
Gjest M Skrevet 24. august 2013 #11 Skrevet 24. august 2013 Hva har det å si egentlig? Er det ulovlig å være forelsket i mennesker i et annet forhold? Så lenge han holder seg på matta, å denne personen egentlig ikke er en del av deres liv så kan hun faktisk får tro, håpe å føle hva enn det måtte være.. Det er ikke forelskelsen jeg ikke liker. Selv ikke du ville ha likt at en person prøver seg på kjæresten din.
navnet Skrevet 24. august 2013 #12 Skrevet 24. august 2013 Det er ikke forelskelsen jeg ikke liker. Selv ikke du ville ha likt at en person prøver seg på kjæresten din. Det skjer støtt å stadig at jenter prøver seg på typen min, han er en lur kjekkas den fyren der. Jeg liker det ikke, men hva har det å si? Jeg kan ikke styre følelsene til andre jenter, å heldigvis for meg sier mannen nei. Sånn er jo livet, om du ikke liker det så må du jo bare finne deg en som ikke er spesielt attraktiv for andre jenter
Gjest M Skrevet 1. september 2013 #13 Skrevet 1. september 2013 Hallo igjen. Nå for en par dager siden fikk jeg det endelig bekreftet. Hun så typen min holde rundt meg og kysse meg og hun reagerte med å fort snu seg bort. Hun ble helt stiv. På kvelden brøt hun inn i en samtale jeg hadde med en venninne og maste i vei. Hun 'smilte' stivt til typen min mens til meg verken smilte eller snakket hun. ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå