Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett mål, hvor kjøpte dere madrass til sprinkelsenga?

Vi har fått en sprinkelseng og etter å ha lett litt på nettet så finner jeg ingen i rett størrelse. Målene innvendig i senga er 150*54. Noen som har en madrass i ca samme mål? Hvor ble den kjøpt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er de rareste madrassmålene jeg har sett :-P Ville nok kjøpt skummadrass i 70x160 (ikea f.eks) og skåret til...

Skrevet

Vi kjøpte madrass på Ikea.

Med de målene der ville jeg fulgt rådet til Tordensky.

Skrevet

Jo har tenkt på å skjære en madrass. Er ei gammel sprinkelseng, så kanskje det var et vanlig mål før :P

Skrevet

Jeg skal høre i babybutikkene her jeg bor, er litt skeptisk til å bestille på nett da nyfødte ikke skal ha for myk madrass og jeg får ikke sjekket før jeg kjøper de på Ikea da jeg bor nordpå, eller fra andre nettbutikker. Joda går an å returnere men greit å slippe det.

Skrevet

Man skal ha en ekstremt myk madrass før den blir for myk for en baby.

Jysk har også madrasser. Vi kjøpte en vanlig skumgummimadrass i 200*75 cm som vi skar til for bruk i vogga.

Skrevet

Ikea har 60x120 til babysengene. De er ikke for myk for baby da de er spesielt utviklet og godkjent for den bruk. Hvis du er i stuss kan du bestille den dyreste, tykkeste skummadrassen (Vyssa Skønt). Den er veldig fast syns jeg hvertfall.

Skrevet

Madrass i str 115x55 får du kjøpt, sett på babyshop hvertfall. :-)

Skrevet

Har kjøpt begge våre på Ikea til 195kr, og er godt fornøyde med dem. De er 60x120cm, og jeg ser for meg at det må gå an å presse ei slik ned i senga deres, evt. skjære av litt.

Skrevet

Kjøpte på barnevognhuset (eller heter det rudo?)... Den er ikke for myk. Har målene 120*60.

Skrevet

Takk dere :)

Skrevet

Senga vi har er 115x55. Jeg kjøpte en madrass på ikea til 395 som jeg skar til. Prøvde å presse den ned, som foreslått over her, men det funka dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...