Victoria Charlen Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Jeg glemte 4 (!!!) p piller helt i starten av p pille brettet, og har hørt at sjansen for å bli gravid ved glemt p pille er helt i starten og helt i slutten av brettet. Jeg hadde sex hver dag i denne perioden. Det er nå ca 2 uker siden og i dag når jeg sto opp kom det menslignende blod. Det kom bare litt og varte i et par minutter før det stoppet. Er litt nervøs nå for at jeg kanskje er gravid og at dette var en festeblødning??
Athene Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Muligheten er der. Eller det kan vær hormonkluss som følge av glemte piller. Ikke så mye annet å gjøre enn å ta en test om en ukes tid.
She_Leiva Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Er du med på leken, får du tåle steken! Du vet jo tydeligvis selv at sjansen er større for å bli gravid om du glemmer en pille iløpet av de første dagene på brettet og om du da glemmer 4(!) og bare turer frem som vanlig, så må man ta konsekvensene av det. Håper uansett for din del at alt går slik du ønsker det og at alt går bra. 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Jeg glemte to på slutten og ble gravid. Anonymous poster hash: 550ec...5c5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Jeg har glemt opp til 2 i begynnelsen og slutten på brettene (Zyrona) før, uten å ha blitt gravid. Men ble gravid for 5 år siden på Mercilon(?) uten å ha glemt en eneste en da det var krise å bli gravid da. Tror det er veldig individuelt både fra merke til merke og kvinne til kvinne. Hadde forøvrig en festeblødning da jeg ble gravid, men det var mer som en rosa tråd i slim i et eller to tørk, altså veldig lite. Trodde det var min første mellomblødning, men det var det ikke. krysser fingrene for at det går som du håper på Anonymous poster hash: c4afc...663
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå