AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Ungene maser sånn om å få gå på lekeplassen alene, men jeg er veldig skeptisk... Vi bor i blokk, og jeg kan se lekeplassen fra altanen. 6-åringen er veeeldig fornuftig og moden for alderen, mens 4-åringen er villere. Men hun hører på søsteren sin... Ville dere latt de prøve seg? Er så redd noe skal skje...Anonymous poster hash: 619c8...e6a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Det er forresten ingen biler her, og de får isåfall bare lov å være på lekeplassen, ikke gå noen andre steder.Anonymous poster hash: 619c8...e6a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Jeg ville begynt med en mellomløsning - la de gå ned til lekeplassen på egenhånd, også gått etter dem 10-minutter senere eller noe. Da får de prøve seg litt også heller utvide tiden litt etterhvert. Anonymous poster hash: 58a9e...fc0
Erica❤ Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Jaa! Barna mine har lekt alene i skogen siden de var 5, de hadde en liten klokke og viste når viseren pekte der og der måtte de gå hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå