Gjest Gjest Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Jeg har vært samboer med jenta mi i ca 2 år. Den siste tiden har hun begynt å sove mer og mer hos foreldrene eller hos venner. Som regel får jeg som unnskyldning at det er blitt sent og at det er best/lettere om hun bare sover over der hun er. At man sover over hos andre er jo forsåvidt ikke noe problem, men det har bare blitt oftere og oftere de siste tre mnd. Har jeg grunn til bekymring?
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Jeg har vært samboer med jenta mi i ca 2 år. Den siste tiden har hun begynt å sove mer og mer hos foreldrene eller hos venner. Som regel får jeg som unnskyldning at det er blitt sent og at det er best/lettere om hun bare sover over der hun er. At man sover over hos andre er jo forsåvidt ikke noe problem, men det har bare blitt oftere og oftere de siste tre mnd. Har jeg grunn til bekymring? Vet ikke. Er alt annet som før mellom dere? Er hun hyppigere på besøk hos venner og foreldre på kveldstid nå enn før?
Gjest Snuppi Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Har du spurt henne om hvorfor hun har begynt å sove der i det siste, med tanke på at hun ikke gjorde det før. Jeg hadde blitt meget mistenksom. Hvordan er forholdet deres ellers? Har det også endret seg i det siste?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Bor foreldrene/vennene veldig langt unna dere da eller? Tror nok jeg ville prøvd å snakke med samboer å høre om det er en annen grunn til at hun sover borte.. Svarer hun klart nei på det, må du vel bare la det ligge å slå deg til ro med det. Anonymous poster hash: a59ec...e83
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Vet ikke. Er alt annet som før mellom dere? Er hun hyppigere på besøk hos venner og foreldre på kveldstid nå enn før? Ja
Gjest Ess Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Snakk med henne hvis det plager deg! Ingen her kan egentlig svare på det.
Gjest Chloe87 Skrevet 24. august 2013 #7 Skrevet 24. august 2013 Jeg hadde nok ant litt ugler i mosen. Har hun forandret adferd?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #8 Skrevet 24. august 2013 Spesielt.. Anonymous poster hash: d45d9...64c
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #9 Skrevet 24. august 2013 Pynter hun seg mer nå enn tidligere? Anonymous poster hash: 0bf3e...161 2
Sool Skrevet 24. august 2013 #10 Skrevet 24. august 2013 Hmm du burde absolutt snakke med henne . Mulig det er litt klisje, men jeg har lyst å være hjemme så ofte som mulig sammen med min samboer :-) Og vi har hvert sammen i 3 år, og liker meg best her hjemme :-) Så snakk med henne - Men min venninne er slik som din samboer . Hun sov mer og mer hos andre enn hjemme, og dette fordi hun ikke var lykkelig lenger . Men husk det kan være noe ganske enkelt også, så ikke ta sorgene på forskudd !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå