AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Er det noen her som har opplevd å bli slått / dyttet hardt / tatt hardt i o.l. av søsken i voksen alder i forbindelse med en krangel? Anonymous poster hash: d2ed9...cc8 Anonymous poster hash: d2ed9...cc8
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Jeg har kastet fjernkontrollen etter min bror på tull, men å slå hverandre sluttet vi med da den eldste kom i puberteten. Vi sluttet vel å krangle da jeg som yngstemann var ferdig med puberteten. Anonymous poster hash: cdbe4...19a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Nei. Anonymous poster hash: 0dbbc...087
QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Ja, men fikk ikke blåmerker. Broren min slo meg i ansiktet flere ganger med en sammenrullet avis. Det var en veldig tung tid tidlig i 20 årene, hvor jeg måtte bo hjemme og følte meg psykisk nedbrutt av både han og moren min.
Kardinal Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Jepp! Tror jeg var 17 eller no, gikk iallefall på videregående. Og hva krangelen gikk ut på? Jeg sa nei til å hente noe for han i 2. etasje... Sa nei i den tro at han (som var så "voksen", dvs 22 år) ikke turde gjøre noe mot meg. At det han sa bare var tomme trusler. Der tok jeg feil! Han sparket meg. Overraskende hardt og vondt fordi han hadde sko på. Liker ikke broren min den dag i dag
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Min bror på 22 og jeg (18) krangler/slåss nesten daglig.. Det er alltid han som "begynner", jeg forsvarer meg bare og prøver å ikke treffe han med vilje når jeg slår/sparker etter han. Skjer det, er jeg ille ute.. Da venter både knyttenever og strupetak. Har også opplevd å bli løftet opp etter genseren og "kastet" i gulvet for et par år siden. Man skulle tro at de fleste vokste av seg slik oppførsel, men min bror har bare blitt verre med årene. Kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til han flytter ut og jeg kan erstatte han med en katt Han er allergisk, så han drøyer tiden han bor hjemme (med vilje virker det som), så jeg ikke skal få oppfylt ønsket mitt Anonymous poster hash: a7061...908
Gjest Alekz Skrevet 24. august 2013 #7 Skrevet 24. august 2013 Var mitt innlegg over her! Kom borti anonymknappen
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #8 Skrevet 25. august 2013 Min bror på 22 og jeg (18) krangler/slåss nesten daglig.. Det er alltid han som "begynner", jeg forsvarer meg bare og prøver å ikke treffe han med vilje når jeg slår/sparker etter han. Skjer det, er jeg ille ute.. Da venter både knyttenever og strupetak. Har også opplevd å bli løftet opp etter genseren og "kastet" i gulvet for et par år siden. Man skulle tro at de fleste vokste av seg slik oppførsel, men min bror har bare blitt verre med årene. Kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til han flytter ut og jeg kan erstatte han med en katt Han er allergisk, så han drøyer tiden han bor hjemme (med vilje virker det som), så jeg ikke skal få oppfylt ønsket mitt Anonymous poster hash: a7061...908 Flytt nå ut selv, da. Du er nå stor nok. Anonymous poster hash: 731e4...230
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #9 Skrevet 25. august 2013 nei.har ikke skjedd. vi kragler heller ikke. Anonymous poster hash: 55ea7...6f6
Gjest Alekz Skrevet 26. august 2013 #10 Skrevet 26. august 2013 Flytt nå ut selv, da. Du er nå stor nok. Anonymous poster hash: 731e4...230 Det er ikke alle som har økonomi til å flytte ut når man er 18..
Gjest Badebuksa Skrevet 26. august 2013 #11 Skrevet 26. august 2013 Det skulle tatt seg ut! Men hadde kanskje vært befriende å ta igjen litt, slippe ut vonde barndomsminner
Trollmortil3 Skrevet 26. august 2013 #12 Skrevet 26. august 2013 Vi sloss som katt og hund da vi var yngre og bodde under samme takk. Idag er han verdens snilleste bror. Og vi krangler heller ikke som voksne
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 26. august 2013 #13 Skrevet 26. august 2013 Søstra mi pleide å slå meg da vi var yngre men hun slutta fort da jeg banket henne opp men som voksne har vi aldri slått hverandre.
Gjest Heartbeat Skrevet 26. august 2013 #14 Skrevet 26. august 2013 Vi har kranglet og slått hverandre i voksen alder, jeg og min søster. Heldigvis er det noen år siden vi sloss så busta før
Anciol Skrevet 27. august 2013 #15 Skrevet 27. august 2013 Nei jeg og broren min har faktisk aldri slåst eller dengt hverandre! Men lillesøsteren min Christel da hun var i sin verste trassalder kunne sparke meg i leggen eller bite meg i hånden:)
ViljaH Skrevet 27. august 2013 #16 Skrevet 27. august 2013 Ja, slått, klypt, utskjelt for relativt små ting, som å komme inn i stuen og sette meg i en stol min bror nettopp forlot, som jeg burde skjønt han ville ha igjen. Stille spørsmål i en samtale jeg burde skjønt var mellom ham og min far kun. Nei, vi er ikke venner som voksne søsken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå