AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Er det noen som har det som meg at dere ikke kan forestille dere at samboeren kan treffe noen bedre? Jeg har det sånn. Jeg føler meg som en omtenksom, hyggelig og snill dame, dermed er det ingen som kan "overgå" meg.. Jeg prøver å "lese" hans behov for at han skal ha det mest mulig behagelig.. Som nå holder sambo på å skaffe ved til oss for vinteren, (gleder meg til peiskos i vårt koselige hjem) så uten han har spurt så tilbyr jeg å lage en eggerøre (som han liker godt) til han når han er ferdig.. Jeg er ikke innbilsk, men så trygg på meg selv at jeg vet at jeg har mange gode sider, som sambo setter pris på, og dermed er jeg trygg på forholdet Anonymous poster hash: cb809...52b 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Hahaha, vi er litt sånn begge to, bare at vi sier vi er så rare at vi ikke passer sammen med andre Men ja, jeg tror absolutt at jeg er den beste for han. Håper han mener det samme, hehehe. Anonymous poster hash: bb728...6d7 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Er det noen som har det som meg at dere ikke kan forestille dere at samboeren kan treffe noen bedre? Jeg har det sånn. Jeg føler meg som en omtenksom, hyggelig og snill dame, dermed er det ingen som kan "overgå" meg.. Jeg prøver å "lese" hans behov for at han skal ha det mest mulig behagelig.. Som nå holder sambo på å skaffe ved til oss for vinteren, (gleder meg til peiskos i vårt koselige hjem) så uten han har spurt så tilbyr jeg å lage en eggerøre (som han liker godt) til han når han er ferdig.. Jeg er ikke innbilsk, men så trygg på meg selv at jeg vet at jeg har mange gode sider, som sambo setter pris på, og dermed er jeg trygg på forholdet Anonymous poster hash: cb809...52b Jeg skulle til å si at du høres ut som et kupp... Men jeg tror det er mer rett å si at det høres ut som at dere virkelig har en bra greie på gang der. Nyt det! Håper det varer for evig! :-) 2
Gjest Miranda2011 Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Er det noen som har det som meg at dere ikke kan forestille dere at samboeren kan treffe noen bedre? Jeg har det sånn. Jeg føler meg som en omtenksom, hyggelig og snill dame, dermed er det ingen som kan "overgå" meg.. Jeg prøver å "lese" hans behov for at han skal ha det mest mulig behagelig.. Som nå holder sambo på å skaffe ved til oss for vinteren, (gleder meg til peiskos i vårt koselige hjem) så uten han har spurt så tilbyr jeg å lage en eggerøre (som han liker godt) til han når han er ferdig.. Jeg er ikke innbilsk, men så trygg på meg selv at jeg vet at jeg har mange gode sider, som sambo setter pris på, og dermed er jeg trygg på forholdet Anonymous poster hash: cb809...52b Vær glad for at du er så trygg på deg selv, fortsett med det :-) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå