Gå til innhold

Villapaprika nettbutikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har handlet i nettbutikken til villapaprika? Hva slags erfaringer/mening har du??

Anonymous poster hash: 319f4...c2a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det en gang og var fornøyd. Bare at jeg synes at nettbutikken hennes er dyr, og hun har veldig lite utvalg av puter, og mye dill og dall.

Anonymous poster hash: f1e5a...1f3

• Liker 1
Skrevet

Enig med deg at nettbutikken er dyr. Dessverre!!

Jeg savner også at hun svarer på spørsmål. Har sett det er endel som spør både på instagram eller bloggen hennes, men jeg synes det er sjelden hun svarer tilbake. Mulig at hun kanskje ikke har tid men... ;)

Jeg har gjort det en gang og var fornøyd. Bare at jeg synes at nettbutikken hennes er dyr, og hun har veldig lite utvalg av puter, og mye dill og dall.

• Liker 1
Skrevet

Enig med deg at nettbutikken er dyr. Dessverre!!

Jeg savner også at hun svarer på spørsmål. Har sett det er endel som spør både på instagram eller bloggen hennes, men jeg synes det er sjelden hun svarer tilbake. Mulig at hun kanskje ikke har tid men... ;)

Du har ikke vurdert å klikke på "Kontakt oss" og bruke epostskjema, fysisk adresse eller telefonnummer som du finner der slik som seriøse kunder forventes å gjøre?

• Liker 1
Skrevet

Enig med deg at nettbutikken er dyr. Dessverre!!Jeg savner også at hun svarer på spørsmål. Har sett det er endel som spør både på instagram eller bloggen hennes, men jeg synes det er sjelden hun svarer tilbake. Mulig at hun kanskje ikke har tid men... ;)Anonymous poster hash: 319f4...c2a

Ser det. Men alltid når jeg har lurt på noe, så svarte hun meg alltid, kanskje bare flaks.<ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_wink.gif' alt=';)'> Jeg skulle ønske at hun bare hadde litt mer utvalg av puter, da hadde jeg kjøpt, koste hva det koste vil. Finner aldri puter som hun har i butikken eller hjemme. Har du lyst å bestille noe fra nettbutikken hennes?

Skrevet

Klart det! Men, det er jo ikke alt hun har i huset som er fra nettbutikken. Og da blir det litt feil å kontakte de via epostskjema/ adresse/ telefonnummer.

Du har ikke vurdert å klikke på "Kontakt oss" og bruke epostskjema, fysisk adresse eller telefonnummer som du finner der slik som seriøse kunder forventes å gjøre?

Gjest Malena_123
Skrevet

Jeg har handlet fra nettbutikken hennes mange ganger og er fornøyd. Varene kommer fort og det synes jeg er bra. Det er litt dyrt ja, men spørs hvordan man ser på det.

Skrevet

Jeg har nettopp fått min første bestilling derfra og var veldig fornøyd ;)

Synes bare det tok litt tid før jeg fikk varene. Sikkert mange som handler der, og det skjønner jeg godt. Masse lekkert! :)

Ser det. Men alltid når jeg har lurt på noe, så svarte hun meg alltid, kanskje bare flaks. ;) Jeg skulle ønske at hun bare hadde litt mer utvalg av puter, da hadde jeg kjøpt, koste hva det koste vil. Finner aldri puter som hun har i butikken eller hjemme. Har du lyst å bestille noe fra nettbutikken hennes?

Skrevet

De har vel varer som ikke alle andre har, så sånn sett skiller de seg ut litt :)

Masse lekkert, skulle gjerne bestilt mye mer :) Nå gleder jeg meg bare til den sorte lykten/lanternen kommer ut i nettbutikken, den hadde gjort seg hos meg ;)

Skrevet

Klart det! Men, det er jo ikke alt hun har i huset som er fra nettbutikken. Og da blir det litt feil å kontakte de via epostskjema/ adresse/ telefonnummer.

Om du tar en tur innom bloggen så ber hun faktisk leserne om å ringe henne (telefonnummer oppgitt i innlegget) om det er noe å lure på, så da er det vel bare å ringe da?

Skrevet

Jeg har nettopp fått min første bestilling derfra og var veldig fornøyd ;)Synes bare det tok litt tid før jeg fikk varene. Sikkert mange som handler der, og det skjønner jeg godt. Masse lekkert! :)Anonymous poster hash: 319f4...c2a

Så bra :-) Tviler ikke på at det er mange som handler der, for det er mye lekkert. Jeg har så lyst på den Nomi veggklokken, men de får de først i Oktober, klarer knapt å vente <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_wink.gif' alt=';)'> for den skal jeg jammen meg ha!

Skrevet

Om du tar en tur innom bloggen så ber hun faktisk leserne om å ringe henne (telefonnummer oppgitt i innlegget) om det er noe å lure på, så da er det vel bare å ringe da?

Var det ikke pga den stolen og de putene hun la ut nr.for? Hvis noen skulle ha lyst på de.

Skrevet

Det har jeg ikke sett, men takk for "tipset" du!!! ;)

Skrevet

Det trur jeg også at det var. Jeg har ikke sett at hun ber leserne om å kontakte henne via telefon hvis de lurer på hvor tingene hun har er fra.

Var det ikke pga den stolen og de putene hun la ut nr.for? Hvis noen skulle ha lyst på de.

Det har jeg ikke sett, men takk for "tipset" du!!! ;)

Skrevet

Den Nomi veggklokken er rålekker :) Skjønner godt at den forsvant fort ut av nettbutikken. Håper de får inn veggklokken før oktober ;)

Så bra :-) Tviler ikke på at det er mange som handler der, for det er mye lekkert. Jeg har så lyst på den Nomi veggklokken, men de får de først i Oktober, klarer knapt å vente ;) for den skal jeg jammen meg ha!

Skrevet

Jeg leser bloggen hennes, og mener hun har skrevet flere ganger at om man ser noe på bilder fra butikken som ikke finnes i nettbutikken, er det bare å ta kontakt, så fikser de det :-)

Anonymous poster hash: 3f4d9...658
Skrevet

Jeg er fornøyd med servicen og alt. Men skulle ønske hun kunne ha et litt større spekter i pris.. Leste for ikke så lenge siden at hun skulle begynne å ta inn enda dyrere "high end" varer, mens jeg håpet på at hun ville gå den andre veien..

Anonymous poster hash: 374c8...0f6
Skrevet

Det hadde ikke vært meg i mot om hun tok inn varer som var litt rimeligere nei ;)

Jeg er fornøyd med servicen og alt. Men skulle ønske hun kunne ha et litt større spekter i pris.. Leste for ikke så lenge siden at hun skulle begynne å ta inn enda dyrere "high end" varer, mens jeg håpet på at hun ville gå den andre veien..

Anonymous poster hash: 374c8...0f6

• 1 måned senere...
Skrevet

Dyr og utivelig stil, man finner mye likt i andre butikker. Og er butikken kun for de rike? Og er det virkelig behov for så mange interiørbutikker? De popper jo opp alle steder.

Anonymous poster hash: dd3b9...fd8
Gjest Seajewel
Skrevet

Var innom nettbutikken for første gang nå. Kommer nok ikke til å bestille noe derfra, det var temmelig overpriset. Mn det går sikkert an å finne lignende ting (f eks på kid, kremmerhuset, skeidar etc) til en brøkdel av prisene der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...