Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #1 Skrevet 23. april 2004 Den skal koste 1000-2000 kroner? Noen hete originale tips?
Gjest GreenSky Skrevet 23. april 2004 #2 Skrevet 23. april 2004 Fallskjermhopp? Det fikk jeg i presang.
Gjest -kebolle Skrevet 25. april 2004 #3 Skrevet 25. april 2004 Femkamp - gladiatorkamp a la utdrikningslag? (Finnes egne arrangører for slikt - finner nok noe under www.utdrikningslag.no). Go-kart? Hvis dere er mange altså. Massasje, spa etc? Ta hanne/ham med på dans/teater/kino? Få noen som kan tegne/male/skulpturere til å lage et kunstverk spesielt til vedkommende? (Da må du kanskje kjenne noen, hvis vedk. skal gjøre det til den prisen..) Aner jo ingenting om denne 25-åringen, da.. Hva med å kopere opp div. bilder og lage enten en plakat-dings til å ha på veggen, eller et eget album? Er mye jobb da men.. Det er MASSE du kan gjøre!!! Og actionting a la det forrige innlegger skrev. Rafting er også en mulighet.. Så - hva blir det til da? :-)
Gjest Seleena Skrevet 25. april 2004 #4 Skrevet 25. april 2004 Fallskjermhopp? Det fikk jeg i presang. Tenke eg og på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå