Gjest ts Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Synes dere det er greit at kjæresten lar venninner overnatte på sofaen etter en kveld på byen? Når er det evt. greit (eller ikke?) Jeg sliter litt med dette pga. utroskap i et tidligere forhold, men har ikke tatt det opp med kjæresten siden jeg er redd for å overreagere. Derfor hadde det vært fint å høre andres personlige meninger på dette. Forholdet er ganske nytt, så jeg har ikke møtt disse venninnene, men han nevner det i hvert fall for meg. Vi er 23 og 28.
petterm Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Hadde vært greit for meg. Man må kunne stole på hverandre i et forhold. 1
Hecubaa Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Helt greit så lenge det er gode venninner (som han gjerne har hatt en stund) Hvis det er snakk om tidligere flammer som det kun snakkes/flørtes litt med på facebook tre ganger i måneden så hadde jeg nok vært mer skeptisk.. 7
miramis Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Syntes slikt er helt greit, overnatter hos kompiser, til og med i samme dobbeltseng, uten at det er noe problem. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Jeg hadde nok ikke likt det. Men så hadde ikke jeg overnattet med kompiser heller, av respekt for kjæresten og for å unngå mistanker og sjalusi. Anonymous poster hash: 69af6...057 8
Gjest Miranda2011 Skrevet 24. august 2013 #7 Skrevet 24. august 2013 Synes dere det er greit at kjæresten lar venninner overnatte på sofaen etter en kveld på byen? Når er det evt. greit (eller ikke?) Jeg sliter litt med dette pga. utroskap i et tidligere forhold, men har ikke tatt det opp med kjæresten siden jeg er redd for å overreagere. Derfor hadde det vært fint å høre andres personlige meninger på dette. Forholdet er ganske nytt, så jeg har ikke møtt disse venninnene, men han nevner det i hvert fall for meg. Vi er 23 og 28. Nei det hadde ikke vært greit. Hvorfor må de overnatte hos han egentlig? 4
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2013 #8 Skrevet 24. august 2013 Jeg hadde nok synes det hadde vært greit, om det var en gammel veninne, og han hadde sagt ifra om dette på forhånd. Meen kan hende jeg hadde stusset litt, spørs litt på botilstanden hennes osv. Kom hun seg ikke hjem? Bor hun svært langt unna? Pleide hun ofte å sove over før dere ble sammen eller er dette noe helt nytt?
Qvam Skrevet 24. august 2013 #10 Skrevet 24. august 2013 Jeg synes det er greit, dersom man sier i fra på forhånd. Ordentlig, og ikke bare ei melding klokka 04.00 om at "hei, venninna mi sover over". Og om man for eksempel ikke kommer seg hjem fra byen, og kanskje ikke har råd til å kaste bort en shitload med penger til taxi, bør man jo kunne få lov til å sove på sofaen hos en venn, og heller ta bussen hjem dagen etterpå. Mener jeg. 3
I Grosny Skrevet 24. august 2013 #11 Skrevet 24. august 2013 Synes dere det er greit at kjæresten lar venninner overnatte på sofaen etter en kveld på byen? Når er det evt. greit (eller ikke?) Jeg sliter litt med dette pga. utroskap i et tidligere forhold, men har ikke tatt det opp med kjæresten siden jeg er redd for å overreagere. Derfor hadde det vært fint å høre andres personlige meninger på dette. Forholdet er ganske nytt, så jeg har ikke møtt disse venninnene, men han nevner det i hvert fall for meg. Vi er 23 og 28. Når de ligger på sofaen , så er det jo greit.
Gjest Guilty Skrevet 24. august 2013 #12 Skrevet 24. august 2013 Jeg hadde ikke syntes at det var greit og heller ikke kjæresten min om det var motsatt. 1
She_Leiva Skrevet 24. august 2013 #13 Skrevet 24. august 2013 Jeg hadde ikke syntes det hadde vert kult, men jeg hadde nok ikke lagd noe stor sak utav det..
Gjest ts Skrevet 24. august 2013 #14 Skrevet 24. august 2013 Takk for alle svar. Han har aldri sagt i fra på forhånd, det har kommet fram i en bisetning noen dager etterpå. Jeg vet ikke hvilket forhold han har til dem, men ei som går igjen er i hvert fall en kollega. Hvorfor? For å slippe å betale taxi tipper jeg. Vet ikke hvordan han har holdt på tidligere, forholdet er som sagt ganske nytt.
Gjest Ida Skrevet 24. august 2013 #15 Skrevet 24. august 2013 Om jeg var hjemme, og han ringte å sa er det greit om en venninne kan sove over på sofaen hadde det hvert greit, men absolutt ikke når jeg ikke er tilstede - Hvorfor kan hun ikke sove over hos noen andre ? Det er ofte at en eller annen form for følelser har hvert til stede for en av partene en eller annen gang i et godt vennskap av begge kjønn - Er ganske vanlig . Selv om jeg stoler på samboeren min så liker jeg ikke tanken på at en god venninne skal sove hos han . Jeg selv hadde aldri gjort det, og har aldri gjort det av respekt for han . Og han har heller aldri gjort det av respekt for meg, og heller ikke har han hatt interesse av det . Er det en barndomsvenninne så kanskje, men den er tynn altså .
Gjest celine Skrevet 24. august 2013 #16 Skrevet 24. august 2013 Helt greit for meg. Da mannen hadde en leilighet i sentrum, var det ofte der det ble nach, og følgelig ofte overnatting på sofaen. Men så har han noen veldig greie venninner også da
Gjest snoopy_93 Skrevet 24. august 2013 #18 Skrevet 24. august 2013 Det er greit for meg at hun sover på sofaen, men finner jeg de i samme seng er det en deal breaker for min del..
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #19 Skrevet 24. august 2013 Sofaen er for gjester. Og sengen for VIPs. Så kan man få velge hvordan en vil ha det selv da. Anonymous poster hash: 4b429...5e2
Gjest Mupsi Skrevet 24. august 2013 #20 Skrevet 24. august 2013 Nei det hadde ikke vært greit! Dårlig erfaring med sånt. I mine øyne er det ikke noe som heter vennskap mellom kvinne og mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå