Gjest Marmor Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Ja, hvorfor gjør de det? Disse mennene kan jo ha den fine dama hjemme, søt, pen, snill og grei, men den tøsa de er utro med er jo gjerne stygg, fet og lite snill. Og noen velger å fortsette med dama... Helt ufattelig..
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Enig! Hvorfor er det sånn? Anonymous poster hash: 7f543...18e 10
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Kanskje fordi en pen jente er mer krevende? En litt mindre pen jente er kanskje mer takknemlig for å ha noen, og vil gjøre mer for å varte opp en mann? Bare en teori, kan være jeg er helt på viddene. Anonymous poster hash: e1602...735 10
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Kjenner ikke til det fenomenet du beskriver. Så vidt jeg har registrert, er det oftest at de utro mennene har elskerinner som er penere/yngre enn kona. Anonymous poster hash: f3a33...b6b 17
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Kanskje hun har andre egenskaper de setter pris på? Jeg er ikke veldig pen, men jeg har en kul personlighet og er ganske rå i senga, og det er ofte det seksuelle som er et savn når menn skaffer seg elskerinner. Når det gjelder menn med smellpene damer som finner seg trashy elskerinner er vel både eksen til prinsesse Madeleine og Tiger Woods kjente eksempler på dette. Anonymous poster hash: 61c13...171 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #7 Skrevet 24. august 2013 Eksen var utro flere ganger, det lengste varte i nesten en måned. Jeg skriver ikke av bitterhet; jeg ville vite fakta, ikke sympati eller trøst. Jeg ville ikke ha svar som skulle lure meg eller trøste meg lenger. Og jeg vet at det ikke var deres feil. Og bitterhet og sjøl-ynk hjelper ikke oss i utroskapssituasjoner - så de som måtte si det har muligens ikke peiling på hvordan det er å stå i den situasjonen. Men ok: Men han fant opp en side på nettet hvor menn hadde svart på en undersøkelse, som eksen min var enig i. Menn hadde svart at de ikke ville hatt et forhold til elskerinna si og at de syntes at elskerinna var lite attraktiv. Selvtilliten min var så på bånn at jeg ikke kunne tro det, og sliter med det enda. Føler at alle andre er bedre enn meg nå, etter alle disse utroskapene. Men, når sant skal sies, sa han dette til meg alle gangene, og prøvde å bevise det på alle mulige måter. Ts, hvorfor var han med mindre attraktive? Svaret hans var at han konstant var redd for å miste meg til noen andre fordi han følte at vi hadde et skjønnheten og udyret forhold, hvor jeg var perfekt (i hans øyne) og han kom en vakker dag til å miste meg. Jo flere problemer han skapte, jo mindre tro hadde han på sin egen-verdi og at jeg ikke kom til å gå uansett. Han ville gjøre bruddet enklere med å ha noen der, og den andre skulle ikke være "fæl å miste". Om du skjønner? Han ville ha noe som var enkelt å miste, ikke vanskelig. Anonymous poster hash: 9e9d3...47e 7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #8 Skrevet 24. august 2013 Jeg er kvinne, men jeg tror dette går på oss også. Jeg kjenner meg i hvert fall igjen. Har vært utro en gang mot eksen min. Ikke så stolt av dette, men la gå (under anonym nå). Da jeg var utro, hadde jeg mulighet til å innlede et forhold til en person som jeg kunne vært forelsket i under studietiden, som jeg syntes var attraktiv og som jeg kom veldig godt overens med. En kveld var vi helt alene hos han, begge var litt fulle, og han prøvde seg på meg. Da avslutta jeg kvelden og dro hjem til samboer (eksen). Jeg viste aldri en eneste interesse - før denne kvelden eller etterpå. Passet veldig nøye på. Et halvt år senere møtte jeg en fyr som jeg aldri kunne ha likt, men som jeg uansett gikk dit med. Det virket ikke like seriøst når det var med en som jeg visste at jeg ikke kunne likt eller kom til å tenke noe særlig på etterpå. Jeg ville ikke være forelsket i en annen, jeg ville nok bare vekke følelsene (på en dum måte) til eksen min. Han var en snill og flott person og fortjente virkelig ikke dette. Han var bedre enn meg på alle måter, synes jeg i dag når jeg tenker tilbake. Alt jeg uansett tenkte på mens jeg var hos denne fyren, var hvor fantastisk samboeren (eksen) min var, hvor godt det var å ligge inntil samboeren min i motsetning til denne fyren osv... Jeg tror man roter med personer som er mindre attraktive fordi man ikke søker et forhold med denne personen, men en følelse av partneren sin (på en dum måte) og innerst inne ikke føler seg bra nok for partneren sin. Den som er mindre attraktiv, har man mer kontroll over og er lettere å gi faen i, noe som er deilig når man er usikker på den man er forelsket i. Anonymous poster hash: f2204...327 3
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2013 #9 Skrevet 24. august 2013 Ts, hvorfor var han med mindre attraktive? Svaret hans var at han konstant var redd for å miste meg til noen andre fordi han følte at vi hadde et skjønnheten og udyret forhold, hvor jeg var perfekt (i hans øyne) og han kom en vakker dag til å miste meg. Jo flere problemer han skapte, jo mindre tro hadde han på sin egen-verdi og at jeg ikke kom til å gå uansett. Han ville gjøre bruddet enklere med å ha noen der, og den andre skulle ikke være "fæl å miste". Om du skjønner? Han ville ha noe som var enkelt å miste, ikke vanskelig. Anonymous poster hash: 9e9d3...47e Jeg forstår forklaringen hans her. Men synes det er et horribelt syn på kvinner. Denne han var utro med var altså en "mindreverdig" fordi hun ikke hadde et veldig pent utseende, og dermed kunne han bruke henne uten å tape noe. Hva denne dama følte, var tydeligvis uten betydning. Du har kanskje fått deg en opptur av å få vite at du er "perfekt", men jeg håper du forstår at eksen din ikke er en bra mann.
AnneBonny Skrevet 24. august 2013 #10 Skrevet 24. august 2013 Bitter much? Kjenner ikke til det fenomenet du beskriver. Så vidt jeg har registrert, er det oftest at de utro mennene har elskerinner som er penere/yngre enn kona. Anonymous poster hash: f3a33...b6b Omvendt Bitter much? Jeg tror grunnen til utroskapet har mye å si. Men det blir ofte en tilfeldig person som flørter med deg, er villig og en han lett kan få.. ikke en man har jaktet på. Den enkle historien "Hun var en helt tilfeldig person ute på byen/på jobben som flørta med meg og ville ha meg, jeg hadde aldri lagt merke til ho ute på gata" blabla. Klart kjæresten blir mer attraktiv enn en tilfeldig person på gata. Man har jaktet på kjæresten sin. Tror dette går for begge kjønn, for jeg vet med meg selv at jeg hadde hatt lettere for å være utro med en jeg ikke har følelser for/attraktiv, enn omvendt. Jeg har stått i et dårlig forhold. Under den siste tiden vi hadde sammen, kunne det irritere meg enormt at han var så forbanna attraktiv enda jeg ikke hadde det godt i forholdet. 5
Gjest celine Skrevet 24. august 2013 #11 Skrevet 24. august 2013 Haha, gjør de virkelig? Ikke min erfaring i det hele tatt, men ok - hvis du mener det, så...
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #12 Skrevet 24. august 2013 Stemmer her. Mistet dama mi for 2 år siden pga utroskap. Eksen min er en feminin, lita, morsom, smart og intelligent blondine som har mulighet til å få nesten hvem hun vil. Typisk jente som kan være både søt og sexy samtidig. Etter utroskapet og bruddet var alle på hennes side. Hun jeg mistet henne for var en forbanna maskulin svarthåra person ute på byen som var opptatt av øl...og øl. Latteren hennes og stemmen var kvass og grusom. Hun var alt jeg ikke likte, alt dama mi ikke var. Hun var to år yngre enn dama, men virkelig ikke min smak. Cheating on a good person is like throwing away a diamond and picking up a rock. Jeg jobber med å få tilbake eksen. Anonymous poster hash: 8afea...6f8 11
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #13 Skrevet 24. august 2013 Stemmer her. Mistet dama mi for 2 år siden pga utroskap. Eksen min er en feminin, lita, morsom, smart og intelligent blondine som har mulighet til å få nesten hvem hun vil. Typisk jente som kan være både søt og sexy samtidig. Etter utroskapet og bruddet var alle på hennes side. Hun jeg mistet henne for var en forbanna maskulin svarthåra person ute på byen som var opptatt av øl...og øl. Latteren hennes og stemmen var kvass og grusom. Hun var alt jeg ikke likte, alt dama mi ikke var. Hun var to år yngre enn dama, men virkelig ikke min smak. Cheating on a good person is like throwing away a diamond and picking up a rock. Jeg jobber med å få tilbake eksen.Anonymous poster hash: 8afea...6f8 Karma bitch. Anonymous poster hash: 2e86c...3ee 7
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2013 #14 Skrevet 24. august 2013 det er ikke nok attraktive menn her i landet. derfor går kvinner på rundgang med de mest attraktive mennene. mange attraktive menn er så svake at de ikke klarer å avvise alle tilbudene de får fra damer, derfor er det noen menn som ligger med damer over hele attraktivitetsskalaen. akkurat som med dyr. alfahannen puler alle tispene.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #15 Skrevet 24. august 2013 det er ikke nok attraktive menn her i landet. derfor går kvinner på rundgang med de mest attraktive mennene. mange attraktive menn er så svake at de ikke klarer å avvise alle tilbudene de får fra damer, derfor er det noen menn som ligger med damer over hele attraktivitetsskalaen. akkurat som med dyr. alfahannen puler alle tispene. Åh, come on! Mulig du har en personlig mening i dette, men norske menn (skandinaviske) er til å spise opp. Ikke snakk for meg i hvert fall. Anonymous poster hash: eb262...2b8 4
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2013 #16 Skrevet 24. august 2013 Åh, come on! Mulig du har en personlig mening i dette, men norske menn (skandinaviske) er til å spise opp. Ikke snakk for meg i hvert fall. Anonymous poster hash: eb262...2b8 den minoriteten av skandinaviske menn som er idealet på en skandinavisk mann ja. resten av majoriteten blir valgt bort. hvorfor tror du det er så skjev fordeling på kjøttmarkedet, hvorfor tror du flere kvinner enn menn har barn, hvorfor tror du noe menn er utro. jo fordi det er en liten del attraktive menn som blir valgt av alle damene.
Gjest Svampebob1 Skrevet 24. august 2013 #17 Skrevet 24. august 2013 Kanskje fordi en pen jente er mer krevende? En litt mindre pen jente er kanskje mer takknemlig for å ha noen, og vil gjøre mer for å varte opp en mann? Bare en teori, kan være jeg er helt på viddene. Anonymous poster hash: e1602...735 Det kommer nok an på jenta. Jenter som ikke er vant med å jobbe for ting og som vet å få viljen sin er nok langt mer krevende, ja. Utroskap er uansett en råtten og feig måte å avslutte noe på. 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 24. august 2013 #18 Skrevet 24. august 2013 den minoriteten av skandinaviske menn som er idealet på en skandinavisk mann ja. resten av majoriteten blir valgt bort. hvorfor tror du det er så skjev fordeling på kjøttmarkedet, hvorfor tror du flere kvinner enn menn har barn, hvorfor tror du noe menn er utro. jo fordi det er en liten del attraktive menn som blir valgt av alle damene. Naaaaaa. Jeg ser da ofte menn som ikke er særskilt attraktive som har en dame på armen. Det er bare vås at kun kjekke menn får seg dame. (Derimot er det ganske mange lite attraktive menn som forblir single fordi de tenker de skal få seg DEN dama. ) 3
Gjest Miranda2011 Skrevet 24. august 2013 #19 Skrevet 24. august 2013 Ja, hvorfor gjør de det? Disse mennene kan jo ha den fine dama hjemme, søt, pen, snill og grei, men den tøsa de er utro med er jo gjerne stygg, fet og lite snill. Og noen velger å fortsette med dama... Helt ufattelig.. Fordi det til syvende og sist ikke er utseende som teller kanskje? 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #20 Skrevet 24. august 2013 den minoriteten av skandinaviske menn som er idealet på en skandinavisk mann ja. resten av majoriteten blir valgt bort. hvorfor tror du det er så skjev fordeling på kjøttmarkedet, hvorfor tror du flere kvinner enn menn har barn, hvorfor tror du noe menn er utro. jo fordi det er en liten del attraktive menn som blir valgt av alle damene. Flere kvinner enn menn som har barn? Et barn har en mor og en far, så... Anonymous poster hash: b0167...e5c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå