Gjest lekebøll Skrevet 23. april 2004 #1 Skrevet 23. april 2004 Hei. Jeg er på utkikk etter dressbukser i damemodell. Jeg antar det er det som ser best ut. Ikke for høyt liv, gjerne ganske lavt (ikke fjortis-lavt), litt utskrådd i bena. Noen?
Gjest Estrela Skrevet 23. april 2004 #2 Skrevet 23. april 2004 ONLY har noen til 399 kr. Du får dem i beige eller svart. Helt rene linjer, fine, ettersittende fra livet og ned til knærne omtrent, lett utskrådd nedover. Har hatt mine to (svarte) i noen måneder nå, og de er like fine, etter ørten vask. Ingen striper eller lommer på dem, bare en liten, feminin falsk lommeåpning på ene siden bak. (Uten klaff)
Gjest Ethereal Skrevet 23. april 2004 #3 Skrevet 23. april 2004 JEG synes dressbukser med rette, vide bein med litt press, og som sitter fint rundt hoftene ser finest ut (du vet min fasong). Fine dressbukser har In Wear, Mexx, Esprit og Benetton.
Gjest lekebøll Skrevet 23. april 2004 #4 Skrevet 23. april 2004 ONLY har noen til 399 kr. Du får dem i beige eller svart. Helt rene linjer' date=' fine, ettersittende fra livet og ned til knærne omtrent, lett utskrådd nedover. Har hatt mine to (svarte) i noen måneder nå, og de er like fine, etter ørten vask. Ingen striper eller lommer på dem, bare en liten, feminin falsk lommeåpning på ene siden bak. (Uten klaff)[/quote'] Ok, takk for svar - men jeg liker best om buksene er litt vide i lårene også, glemte å skrive det. Samt at man har plass til rumpe oppi der (jeg har litt mer enn en sprekk i ryggen ). Men jeg skal sjekke det ut uansett.
Gjest lekebøll Skrevet 23. april 2004 #5 Skrevet 23. april 2004 JEG synes dressbukser med rette' date=' vide bein med litt press, og som sitter fint rundt hoftene ser finest ut (du vet min fasong). Fine dressbukser har In Wear, Mexx, Esprit og Benetton.[/quote'] Ja, poenget med at buksene helst skal være utskrådde nede, er at jeg har angst for den tradisjonelle "damemodellen" hvor bena går innover nede. Det er veldig uaktuelt. Vi skrev visst likt - utdypet i svaret til Estrela at jeg vil ha litt vidde i lårene også. Da blir det kanskje "rette, vide ben"? Takk for tips snuppa, jeg skal sjekke.
Gjest Estrela Skrevet 23. april 2004 #6 Skrevet 23. april 2004 Tro meg- jeg har kvinnelige former. Har buksene i str. 40. (Bittelitt store, men 38 var akkurat litt for smått over hoftene ) Likevel satt den dressbuksa veldig pent på meg. Ikke misforstå, den strammer ikke i lårene, men den går ikke "rett ned" heller. ONLY har relativt små størrelser, forresten, sett i forhold til f.eks H&M.
Gjest Estrela Skrevet 23. april 2004 #7 Skrevet 23. april 2004 Ja, poenget med at buksene helst skal være utskrådde nede, er at jeg har angst for den tradisjonelle "damemodellen" hvor bena går innover nede. Sånne bukser har jeg også angst for. Har også angst for bukser med for mye sleng. Bootcut skal det være.
Gjest Ethereal Skrevet 23. april 2004 #8 Skrevet 23. april 2004 Jeg tror vi har litt lik fasong, du vet, "treningslår og -rumpe". Kanskje ikke samme størrelse, men dog. De buksene jeg mener på, er vide i lårene, og såpass vide nederst at de nesten går utenpå skoene. Spesielt de fra In Wear synes jeg er fine (ca 600NOK). Snuppa :oops: ?
Gjest lekebøll Skrevet 23. april 2004 #9 Skrevet 23. april 2004 Tro meg- jeg har kvinnelige former. Har buksene i str. 40. (Bittelitt store, men 38 var akkurat litt for smått over hoftene ) Likevel satt den dressbuksa veldig pent på meg. Ikke misforstå, den strammer ikke i lårene, men den går ikke "rett ned" heller. ONLY har relativt små størrelser, forresten, sett i forhold til f.eks H&M. Ja, ok - det høres veldig bra ut. Det er liksom litt liten vits i om buksene sitter pent på jenter uten hofter og rumpe.
Gjest lekebøll Skrevet 23. april 2004 #10 Skrevet 23. april 2004 Jeg tror vi har litt lik fasong, du vet, "treningslår og -rumpe". Kanskje ikke samme størrelse, men dog. De buksene jeg mener på, er vide i lårene, og såpass vide nederst at de nesten går utenpå skoene. Spesielt de fra In Wear synes jeg er fine (ca 600NOK). Nja, du er mye tynnere enn meg - lavere fettprosent. Jeg har ikke tjukk-høy fettprosent, men er kraftigere enn deg. Jeg har nok mer fett i forhold til muskler enn deg, for eksempel (nå for tiden - det var annerledes før - hehe). Du er mye spinklere bygd, men det går jo ut på det samme, når vi ser bort fra størrelse går jeg ut i fra - du beskriver i alle fall den type bukse jeg mener. Snuppa :oops: ?
Tusseline Skrevet 23. april 2004 #12 Skrevet 23. april 2004 Mango har en del elegante dressbukser, men er vel helst tilpasset sykt slanke modellkropper- med lange bein og supersmale hofter
Catzy Skrevet 23. april 2004 #13 Skrevet 23. april 2004 H&M har en del pene dressbukser. De virker litt lange i beina, men de er ofte lette å legge opp. Men hvis du kjøper linbukser, vask de før du legger dem opp. De kryper i benlengde! (Mine krøp ca 10 cm, har jeg følelsen av.) Catzy
Gjest Ethereal Skrevet 26. april 2004 #14 Skrevet 26. april 2004 Ethereal - Bukseekspert! Slik er det å ha rar kropp men jeg liker tanken på å være en vandrende selvmotsigelse 8) 8)
Gjest Coral Skrevet 26. april 2004 #15 Skrevet 26. april 2004 Tro meg- jeg har kvinnelige former. Har buksene i str. 40. (Bittelitt store, men 38 var akkurat litt for smått over hoftene ) Likevel satt den dressbuksa veldig pent på meg. Ikke misforstå, den strammer ikke i lårene, men den går ikke "rett ned" heller. ONLY har relativt små størrelser, forresten, sett i forhold til f.eks H&M. Jeg tror jeg har den samme buksen som du nevner her, liker den veldig godt jeg også. Har brukt den veldig mye allerede. Er nok litt trangere oppe enn de som er helt vide fra livet og ned, men strammer ikke i lårene nei Har også vasket den mye, og den holder seg like fint i farge og fasong, hittil ihvertfall.
Andrine22 Skrevet 26. april 2004 #16 Skrevet 26. april 2004 Jeg har nettopp kjøpt en kjempefin dressbukse på VIC. Den kostet 699 kroner, og de hadde jakke som hørte til. (Den hadde ikke jeg råd til desverre!). Jeg har former (breie hofter og rumpe, litt lår, og smal midje), men den buksa i str 38 satt perfekt! Den satt kjempefint rundt hofter/rumpe, og var vid og rett i bena, men press. Kjempelekker. Hadde den i grå og svart.
Gjest lekebøll Skrevet 28. april 2004 #17 Skrevet 28. april 2004 Jeg fant, jeg fant - på Oasis! Jeg må legge den opp på beina, men det gjør ingenting - glad og fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå