Gjest Anonym Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Hjelp! Jeg trenger råd! Jeg sitter fast i en svært vond og merkelig situasjon. Kjæresten min gjennom mange år, sa at han trengte litt tid på seg til å finne ut av følelsene sine. Han har vært bortreist i over en uke nå. Vi ble enige om dette, og at vi skulle holde minimal kontakt. Dette har vært svært vanskelig for meg! De gangene jeg har kontaktet han, eller ringt, er det null svar å få. Jeg syntes dette er kaldt gjort av han, og svært ulikt han. Er jeg heldig så får jeg en kort nattamelding, og det er det. Jeg har en dårlig følelse. Jeg har spurt han om det er en annen, men i følge han er det ikke det. Han har alltid vært ærlig med meg, men nå er jeg ikke så sikker lenger. Jeg har spurt han om det er over, men han vil ikke gi meg et svar på det heller!! Jeg syntes dette grenser nesten til ondskapsfullt, siden nå befinner jeg meg i en slags limbotilstand. Saken er den at han kommer hjem i morgen. Hva skal jeg gjøre? Burde jeg dumpe han? Denne perioden har vært veldig vanskelig for meg. Det er ikke selve pausen som har plaget meg, men heller hans dårlige behandling av meg og håndtering av dette?
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Har du forklart til han på sms hvordan du har det og hvor vanskelig dette er for deg, og han ikke tar hensyn, synes jeg at det er stygt gjort av han. Jeg ville blitt svært usikker på han pga dette Klem
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Jeg har spurt han om det er over, men han vil ikke gi meg et svar på det heller!! Han burde jo svare ja eller nei, eller også si klart fra dersom han ikke vet. Merkelig. I tillegg burde han jo snakke ut med deg i en slik situasjon, og ikke bare reise bort og overlate deg i en slik situasjon.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Hjelp! Jeg trenger råd! Jeg sitter fast i en svært vond og merkelig situasjon. Kjæresten min gjennom mange år, sa at han trengte litt tid på seg til å finne ut av følelsene sine. Han har vært bortreist i over en uke nå. Vi ble enige om dette, og at vi skulle holde minimal kontakt. Dette har vært svært vanskelig for meg! De gangene jeg har kontaktet han, eller ringt, er det null svar å få. Jeg syntes dette er kaldt gjort av han, og svært ulikt han. Er jeg heldig så får jeg en kort nattamelding, og det er det. Jeg har en dårlig følelse. Jeg har spurt han om det er en annen, men i følge han er det ikke det. Han har alltid vært ærlig med meg, men nå er jeg ikke så sikker lenger. Jeg har spurt han om det er over, men han vil ikke gi meg et svar på det heller!! Jeg syntes dette grenser nesten til ondskapsfullt, siden nå befinner jeg meg i en slags limbotilstand. Saken er den at han kommer hjem i morgen. Hva skal jeg gjøre? Burde jeg dumpe han? Denne perioden har vært veldig vanskelig for meg. Det er ikke selve pausen som har plaget meg, men heller hans dårlige behandling av meg og håndtering av dette? Ble dere enige om at han skulle reise bort og at dere skulle ha minimal kontakt?
Gjest Anonym Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Ble dere enige om at han skulle reise bort og at dere skulle ha minimal kontakt? Ja, men det ble tøffere enn jeg hadde antatt..og det er ikke slik at jeg spammer inboxen hans heller. Men det er null respons å få. Selv når jeg tar det opp med han at dette er vanskelig, så er det null svar. Jeg har gitt opp å få en støttende melding i retur fra han, men han kan jo hvertfall sende et svar. I verste fall be meg holde kjeft. Et eller annet!
Gjest Anonym Skrevet 23. august 2013 #6 Skrevet 23. august 2013 Ble dere enige om at han skulle reise bort og at dere skulle ha minimal kontakt? Ja, men det ble tøffere enn jeg hadde antatt..og det er ikke slik at jeg spammer inboxen hans heller. Men det er null respons å få. Selv når jeg tar det opp med han at dette er vanskelig, så er det null svar. Jeg har gitt opp å få en støttende melding i retur fra han, men han kan jo hvertfall sende et svar. I verste fall be meg holde kjeft. Et eller annet!
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2013 #7 Skrevet 23. august 2013 Ja, men det ble tøffere enn jeg hadde antatt..og det er ikke slik at jeg spammer inboxen hans heller. Men det er null respons å få. Selv når jeg tar det opp med han at dette er vanskelig, så er det null svar. Jeg har gitt opp å få en støttende melding i retur fra han, men han kan jo hvertfall sende et svar. I verste fall be meg holde kjeft. Et eller annet! Det er trist at han ikke tar hensyn når du har tatt opp at dette er vanskelig. Og jeg synes at det er veldig dårlig gjort av han. Trøsteklem
Gjest Anonym Skrevet 23. august 2013 #8 Skrevet 23. august 2013 Tror dere dette er hans måte å avslutte forholdet på?
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2013 #9 Skrevet 23. august 2013 Tror dere dette er hans måte å avslutte forholdet på? Du sa at han sa at han trengte tid for å finne ut av følelsene sine. Ingen av oss kan vite hva han finner ut. Jeg vet ikke om det finnes noen statistikk på dette, og en statistikk vil vel neppe hjelpe deg. Jeg synes ikke at du skal dumpe han på grunnlag av at han ikke tok hensyn til deg mens han var borte. Forhåpentligvis får dere snakket ut når han kommer hjem. Jeg håper at det går bra.
Gjest anonym Skrevet 24. august 2013 #10 Skrevet 24. august 2013 Hvordan var forholdet deres? Var det harmonisk eller mer turbulent? Var det noe som skjedde mellom dere før han dro?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #11 Skrevet 24. august 2013 Dump ham! Du fortjener bedre! Anonymous poster hash: f7fc5...0e4
Gjest Anonym Skrevet 24. august 2013 #12 Skrevet 24. august 2013 Hvordan var forholdet deres? Var det harmonisk eller mer turbulent? Var det noe som skjedde mellom dere før han dro? I de årene vi har vært sammen (8 år), så har vi hatt det veldig fint. Det har vært svært liten krangling. Han har vært min beste venn. Det siste halvåret har det endret seg. Vi har ikke kranglet, men vi har nok ikke vært flinke nok til å pleie forholdet. Denne episoden, som resulterte i at han bare reiste, kom litt ut av det blå. Han er usikker på følelsene sine. Som jeg sa til han før han dro, er at han betyr så mye for meg. Og det er en stahet i meg som ikke ønsker å bare gi opp etter 8 år.. Men nå vet jeg ikke lenger. Måten han har oppført i seg siste, ja, jeg kjenner ikke igjen karen...huff, jeg gruer meg til å se han i morgen. Jeg føler at jeg rett og slett går og venter på dommen. Jeg lurer på hva han har å si, men utifra oppførselen hans, så spørs det om han vil satse noe mer...
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #13 Skrevet 24. august 2013 Veldig fint? Lite krangling? BESTE venn? Bare siste halvåret? Pleie hvaforno? Ut av det blå? Stahet..? Anonymous poster hash: 2a494...88e
Gjest Anonym Skrevet 24. august 2013 #14 Skrevet 24. august 2013 Tanken har også streifet meg at kommer han til gjøre dette igjen, hvis vi skulle finne tilbake til hverandre? Jeg vet ikke om jeg orker det... Forvirra...det er ordet som beskriver meg godt om dagen:(
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #15 Skrevet 24. august 2013 Men... Hvorfor har du ikke gjort som dere ble enige om og latt ham få rom? Vedder på at han er minst like fortvila som deg over at avtalen ikke ble holdt og han ikke har fått rom til å puste. Greit at det er hardt å ikke ha kontakt eller få svar på det du lurer på, men han har bedt om litt tid og rom, og det har du ikke gitt ham. Det viser lite respekt overfor ham. Han har ikke bedt om noe urimelig i mineøyne. Hadde jeg vært ham hadde jeg følt meg kvalt, og hadde jeg vært i tvil om forholdet, ville en slik oppførsel få meg til å avslutte. Anonymous poster hash: efa46...567
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå