Gå til innhold

Farmen Andreas gifter seg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10100415

Ser ut til at Farmen Andreas (29 år) har funnet seg en ung viv på 18 år.

Med hans ekstreme meninger, kan det ikke være annet enn ungdommer som faller for han.

Til VG sier han bl.a; Aldersforskjellen på nesten 11 år, bryr han seg ikke om.

- Det er helt i tråd med tradisjonen i gamle dager. Da jenta ble født, så skulle mannen hennes være så gammel at han greide å velte et lite møkkalass. Det vil si 10-12 år. Det viktigste er at mannen er moden. Jeg synes det er altfor tidlig mår menn under 25 år gifter seg.

- Men forloveden din er 18 - og det er ganske ungt?

- Kvinner modnes fortere, og jeg synes det er bra at jenter kommer i gang tidlig, sier Andreas til VG.

- Deler hun ditt livssyn?

- Ja, vi deler det viktigste når det gjelder tro.

- Du har tidligere uttalt at når du gifter deg bør det være med en jente med ganske plettfri vandel. Hvordan stiller du deg til de påstandene i dag?

- Folk er ofte annerledes enn man får inntrykk av. Man må nullstille seg i forhold til nye mennesker. Det er veldig lett å skue hunden på hårene, mener TV-kjendisen.

Det er ikke akkurat noen søndagsskolejente han får, så han får nok noen utfordringer der ja...

Anonymous poster hash: ae19b...481
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg såg aldri på Farmen og har vel egentlig hørt så mye om fyren, men bare ut ifra bilde ser han veldig spesiell ut, på en dårlig måte...

• Liker 1
Skrevet

Dette er hans bride to be: http://www.f-b.no/mosh-pit-ung-i-fredrikstad/det-var-en-telefon-og-spriten-ble-levert-pa-dora-1.6309587 stakkars kvinnemenneske.

Anonymous poster hash: ca9e1...526

Vet det. Kjenner familien. Veldig bra at hun klarte å komme seg unna rusen, men dette skulle man jo tro ikke var en akseptabel fortid for Andreas, m.t.p han snevre syn... ikke minst kvinnesyn...

Ts

• Liker 6
Skrevet

Jeg sier bare huff!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg såg aldri på Farmen og har vel egentlig hørt så mye om fyren, men bare ut ifra bilde ser han veldig spesiell ut, på en dårlig måte...

Han har et meget spesielt kvinnesyn, å til tider var han så spesiell at det var reint underholdende å se på.

Ts

Endret av ninuska_
  • Liker 8
Skrevet

Han er jo sjæændis, hvem vil ikke ha en slik mann til sin datter :P

Gjest Houdini
Skrevet

Jeg har alltid tolket uttalelsene hans som kødd, har aldri sett på Farmen så .. vet ikke.

Skrevet

Da ejg leste overskriften på denne artikkelen, så tenkte jeg "Åh, bra for han". Selv om han har et antikvarisk kvinnesyn og en del meninger som ikke er helt på linje med dagens idealer, så tenkte jeg at det var bra at han hadde funnet kjærligheten.

Da jeg så leste alderen på kvinnen, oghvordan han forklarer aldersforskjellen, og nå når jeg ser bakgrunnen hennes, så får jeg bare en ekkel bismak i munnen.

Anonymous poster hash: b2d66...67d
  • Liker 2
Skrevet

Og stakkars Andreas.

Anonymous poster hash: 2f4dd...0e8

?

Anonymous poster hash: b6aae...635

• Liker 1
Skrevet

altså, er han litt pen? :fnise:

Anonymous poster hash: 8222c...ce4
Skrevet

altså, er han litt pen? :fnise:

Anonymous poster hash: 8222c...ce4

Syns du :glare:

Skrevet

Hvordan vet dere at det er jenta?

Skrevet

Hvordan vet dere at det er jenta?

Div. media har skrivd jentas navn, å fam til jenta har lagt ut link til div. omtaler i media.

Ts

Gjest crazycatlady
Skrevet

Huff, stakkars jente. :( Tror ikke han der er bra for henne.

• Liker 3
Skrevet

Huff, stakkars jente. :( Tror ikke han der er bra for henne.

Tror ikke jeg heller... :(

Ts

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner

ninuska_, mod

Skrevet

Fint for han.

Det som overrasker meg mest er at ei som har dopet seg gjevnlig i et par-tre år fremdeles er jomfru. Godt gjort! :)

Anonymous poster hash: 0d1ed...d22

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...