Gå til innhold

Ari har virkelig draget på datteren sin!

Anbefalte innlegg

Gjest Sjarmert
Skrevet

Finnes det noe mer tiltrekkende og sexy enn menn som virkelig har draget på barna sine? Menn som bare vet hvordan de skal behandle barna sine og opptrer naturlig med dem.

Smeelt........ :P

Maud Angelica er jo helskjønn!! For en nydelig unge!

Ingrid Alexandra derimot, kan hende bli en helt annen type: mer grinete og sta! Kan godt hende hun betyr bråk :wink: Tenk de to finne på ugang sammen. :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

"har draget på"??

missliker dette uttrykket i sammenheng med barn..

Skrevet
"har draget på"??

missliker dette uttrykket i sammenheng med barn..

Argh, ikke vær så pirkete da. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det så mange menn som opptrer "uanturlig" sammen med barna sine, da? :o

Gjest Sjarmert
Skrevet

"Å ha draget på" i denne sammenhengen her betyr: håndterer fint, samhandler bra med, behandler fint, takler bra, kommuniserer fint, og klarer å håndtere ulike nye situasjoner: det var det jeg mente. La oss bare si det.

JA: det finnes en god del menn der ute som viser seg å opptre klønete med barna sine. Menn som ikke vet hva de skal gjøre, ser rådvill bort på moren og håper at hun tar seg av ungen(e).

Derfor, når jeg ser bilder av Ari og Maud Angelica, blri jeg totalt sjarmert fordi han virker så flink med henne. Måten han holder på, blikk, han bryr seg om, og han klarer å få henne til å være stille under en hel dåp! Maud Angelica utvikler seg nok til å bli en veldig trygg og åpen unge fordi hun har 2 foreldre som er åpne, morsomme og lar henne bli med overalt.

Det var nå mitt syn på saken hvertfall :)

Gjest Anonymous
Skrevet
JA: det finnes en god del menn der ute som viser seg å opptre klønete med barna sine. Menn som ikke vet hva de skal gjøre' date=' ser rådvill bort på moren og håper at hun tar seg av ungen(e). [/quote']

Da må moren ha tatt for mye av ansvaret fra første stund.. Det er viktig å slippe ham til.. (og å ha valgt å få barn med en mann som vil være far!)

Synes det er ufattlig synd om det finne slike forhold.. Tragisk! Ikke noe jeg på noe vis ville finne meg i.. verken i hans eller hennes sko!

Gjest LoisLane
Skrevet

Ingrid Alexandra derimot, kan hende bli en helt annen type: mer grinete og sta! Kan godt hende hun betyr bråk :wink: Tenk de to finne på ugang sammen.  :ler:

Håper ikke den vesle prinsessa blir dømt som grinete og sta fordi hun skrek under barnedåpen! Kanskje hun var sulten - MM kunne vel ikke bare brette opp matfatet heller...

Gjest gjest1
Skrevet
"

JA: det finnes en god del menn der ute som viser seg å opptre klønete med barna sine. Menn som ikke vet hva de skal gjøre, ser rådvill bort på moren og håper at hun tar seg av ungen(e).

Helt enig det finnes mange menn som er skikkelig klønete med barna sine, men jeg tror det er moren som må ta det meste av det på sin kappe. For det er mange mødre som ikke lar faren slippe til siden han kommer til å feile litt.

De fleste menn har ikke stelt barn før de får egne og da må de få lære seg det, dessuten har de ikke lekt med dukker heller så de er ikke så flink til å kle på en liten kropp... osv.

Derfor er jeg av samme typen som "sjarmert" jeg blir sjarmert av menn som er flinke med barna sine.

Slik som min mann :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Derfor er jeg av samme typen som "sjarmert" jeg blir sjarmert av menn som er flinke med barna sine.  

Slik som min mann :-)

Jeg blir heller oppgitt om jeg ser det motsatte.. At fedre tar seg av barna sine skulle da bare mangle.. Jeg går ikke rundt å blir sjarmert av at mødre triller vogner heller akkurat.. (og det er faktisk nøyaktig det samme!)

Skrevet
Ingrid Alexandra derimot, kan hende bli en helt annen type: mer grinete og sta! Kan godt hende hun betyr bråk :wink:

Hvorfor det?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor det?

Kan ikke skjønne hvordan du kan vite noe om en type du har sett så vidt på TV som baby, jeg heller..??

Skrevet
Finnes det noe mer tiltrekkende og sexy enn menn som virkelig har draget på barna sine? Menn som bare vet hvordan de skal behandle barna sine og opptrer naturlig med dem.

Smeelt........ :P

Maud Angelica er jo helskjønn!! For en nydelig unge!

Ingrid Alexandra derimot, kan hende bli en helt annen type: mer grinete og sta! Kan godt hende hun betyr bråk :wink: Tenk de to finne på ugang sammen. :ler:

Ari, da... Hva gjør du på KG??

Gjest Etterlyser humoren deres
Skrevet

Men folkens da! Hvor i all verden er den humoristiske sansen deres?

I alle dager....hvem er dere egentlig? Snusfornuftige kjerronger eller hva?

Med glimt i øyet: Lille søte Ingrid Alexandra ser ut som om hun har det lille røver-blikket. Det er da lov å komme med en slik morsom betraktning uten å bli dømt for DET også.. Jeg gir meg over...

Dette er da ment morsomt! De to små jentene er jo kjempesøte :ler:

Den ene ser litt mer rampete ut..men det er da ikke noe vondt ment med det. Bare morsomt ment. Som en liten Lotta fra Bråkmakergatan! :hoho:

Jezzzzuz...where is the sense of humour?

Skrevet

:ler:

Han hadde kanskje passet bedre inn på lysfontenen? :ler:

Jennifer

Gjest celine
Skrevet

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

HER er humoren på disse sidene !!! :sjarmor:

Skrevet

Jeg synes også at kombinasjonen mann+barn kan være kjempetiltrekkende *ser for meg en lekker maskulin alenepappa med bittelille baby i bæresele på brystet og smelter*. Samtidig så må jeg jo innrømme at drømmepartneren helst ikke har fått noen avkom med andre enn meg selv da, så jeg gleder meg til det er min sambo med vår gullklump på brystet jeg kan la meg bli sjarmert i senk av :-)

Ellers så skal det nok mer til enn en nyfødt prinsesse på fanget til Ari Behn før jeg finner han sexy...

Gjest Sjarmert
Skrevet

Enig med deg Viva...Synes jo ikke Ari er sexy...langt ifra.

Men synet av en mann med barn i bæresele etc., hvor det er tydelig at mannen tar skikkelig ansvar og bryr seg om barna (og damen sin!): DET er utrolig sexy. :P

Gjest Sjarmert
Skrevet

Enig med deg Viva...Synes jo ikke Ari er sexy...langt ifra.

Men synet av en mann med barn i bæresele etc., hvor det er tydelig at mannen tar skikkelig ansvar og bryr seg om barna (og damen sin!): DET er utrolig sexy. :P

Gjest celine
Skrevet

Hvorfor er det slik at hvis en far tar seg av sine egne barn, er dette utrolig sexy og dere blir sjarmert i senk,

mens hvis en kvinne gjør det samme blir hun i mange tilfeller sett på som en sytende hønemor og en belastning på samfunnet ????

Er vi mer hjernevasket enn vi tror selv ??

Celine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...