AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Har nettopp hatt en stor krangel, hvor mannen sa ting han ikke kan ta tilbake. Følte han krysset en grense som man ikke kommer tilbake fra. Vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, føler at hele ekteskapet er en vits akkurat nå. Selv i affekt er det visse ting man ikke sier. Noen som har opplevd noe liknende og klart å komme seg helskinnet ut av det? Jeg var selvfølgelig også skyld i krangelen, men føler at ting aldri kan bli det samme igjen... Anonymous poster hash: 4f4ac...708
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Hva ble sagt ? Anonymous poster hash: a381e...ce9
Hecubaa Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Kanskje du ser annerledes på det i morgen? Hvis dere i tillegg får ordnet opp og sagt unnskyld. Jeg har selv sagt forferdelige ting i en krangel og selvfølgelig aldri ment det så jeg vet ikke om jeg er heeelt enig i utsagnet ditt om at det er visse ting man bare ikke sier i affekt..
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Både jeg og min mann har sagt ting vi ikke mente i en krangel. Som har vært veldig sårende. Men nå vet jeg ikke hva som ble sagt da så vansklig å gi råd. Anonymous poster hash: 45f06...4a5
plix Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Selv i krangler må man gi og ta i ettertid. Såre ting kan treffe på det innerste, men sier han unnskyld? Isåfall må du jobbe med å bli kvitt din innstilling til det som ble sagt. Erstatte den med en viss forståelse for at han var meget sint. Lettere å gi konkrete råd om hvordan komme seg over dette om du nevnte ca grovhet av det som ble sagt. Jeg husker en gang jeg var så sint at jeg ble på 1-2-3 uhyggelig kreativ i hvordan ramme mannen verbalt. Begge ble lei oss, men over noen dager ble det tilgitt og glemt. Vi kom oss igjennom det ved å ikke fokusere på det, og innså at neste gang vi evt kom til å diskutere så hett måtte vi bare pelle oss vekk fra hverandre før vi opplevde det igjen. Sinne er en sterk følelse, ikke glem det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå