Gå til innhold

Fancy dress, eller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke min smak....

Beklager :wink:

Er nok enig med Tex..

Men jeg synes det er kjempeflott at dere "tør" å gjøre det dere vil! :)

Skrevet

He he, da jeg saa overskriften tenkte jeg paa engelsk og lurte paa om dere skulle kle dere ut :wink: Stilig dress, men hadde nok ikke funket i vaart bryllup - men dersom du ogsaa skal ha en litt toeff og utradisjonell kjole, saa blir dere sikkert et kult par!

Gjest gjest1
Skrevet

Dritstilig!!!!! Min mann hadde aldri ville gått i en slik dress, men hvorfor skal man være tradisjonell når man liker det utradisjonelle? Han blir sikkert en kjempe stilig brudgom.

(Min mann ville ikke ha snippkjole eller noe som lignet en gang. Så han valgte en flott svart dress med vest og smokingskjorte. Mange synes det også var feil, spurte om vi sparte penger osv. Jeg overhørte dette og visste med meg selv at han hadde fått det slik han ville.... Slik blir det jo med dere også :-))

Skrevet

Dressen er stilig- på modellen. Hvordan en vanlig man vil se ut i den er en helt annen sak. Og hvis den ikke harmonerer med kjolen din er jeg redd dere ikke blir hva jeg vil kalle ett stilig brudepar.

Med andre ord; risikabelt.

Skrevet

Den var toeff og passer bra i stilen til innbydelsene deres!

Kuult at noen er litt utradisjonelle.

Hvordan ser kjolen din ut?

Skrevet
Hvordan ser kjolen din ut?

Det er jeg også spent på...! :)

Skrevet

Dressen var råtøff!! Min sambo hadde likt denne, men ikke som klesplagg til bryllupet. Men ellers hadde den vært råfin!

Men du har nok valgt en kjole som matcher, og da blir det sikkert super-stilig.

Få se kjolen din da!!!!

Skrevet

Jeg regnet med at det ville være mange forskjellige meninger om dressen, ja...

Søtnosen min er nokså modellaktig av seg, så jeg kan garantere 100 prosent at han vil ta seg bra ut. Han skal ikke ha T-skjorte inni, da, men en hvit skjorte av noe slag. Har ikke plottet detaljene ennå.

Denne dressen passer mye bedre til kjolen min enn om han skulle hatt tradisjonell svart smoking, f.eks. Har ikke noe bilde av kjolen ennå (er ikke ferdigsydd), men den skal være knekort, tyll og silke, rødt og hvit. Det var noen stikkord, i hvert fall. Den blir ganske rocka, og snittet er litt 50-talls. Så skal jeg ha sølvsko med masse strass, fra Stuart Weitzman.

Vi kommer vel ikke til å matche så veldig, men vi tar i hvert fall vare på indidualiteten vår inn i ekteskapet, heh.

Psst, Popelka: Tittelen var "pun intended". Elsker ordspill, selv dårlige...

Skrevet

Tøff!!

Synes det er kult at dere kjører deres eget løp!

Selv er jeg ut etter en spesiell kjole, helst en buksekjole. Men har ikke funnet noe enda.. Si ifra hvis du har noen hotte tips!

Får vi se kjolen din når den er ferdig eller? ;)

Skrevet

råtøff,men ville ikke hatt den i bryllup.

Skrevet

Dressen var driitkul,...men ikke i bryllup.

Samboeren min hadde glidd rett inn i den stilen :wink:

Skrevet

Synes det er stilig at dere kjører deres egen stil. Alle trenger ikke gifte seg i hvit kjole og smoking :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...