AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Jeg begynte på den i dag, og guri land så vanskelig det er å legge den i nedre øyelokkskant?! for det første så krøller "salvestrålen" seg, og da legger den seg bare som en klump halvveis utenfor øyet.. Noen som har tips til hvordan jeg kan få det til? Anonymous poster hash: f0003...8c5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Husker du å dra ut nedre øyelokkskant først, og legge salven nedi? Anonymous poster hash: b164e...8bf 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Dra ned kanten på nedre øyelokk. Se ned og samtidig kikk opp i taket med øyeeplet. Legg i streken med salve. Vent noen sekunder slik at salven legger seg på plass før du forsiktig blinker. Anonymous poster hash: 5d90a...df5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Husker du å dra ut nedre øyelokkskant først, og legge salven nedi? Anonymous poster hash: b164e...8bf Dra ned kanten på nedre øyelokk. Se ned og samtidig kikk opp i taket med øyeeplet. Legg i streken med salve. Vent noen sekunder slik at salven legger seg på plass før du forsiktig blinker. Anonymous poster hash: 5d90a...df5 Takk for tips! Jeg dro ned kanten, ja. Likevel så klumpet jo salven seg på vei ut av tuben. Anonymous poster hash: f0003...8c5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Takk for tips! Jeg dro ned kanten, ja. Likevel så klumpet jo salven seg på vei ut av tuben. Anonymous poster hash: f0003...8c5 Jeg presset for hardt på tuben de første gangene, og da skjedde det samme. Anonymous poster hash: b164e...8bf
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #6 Skrevet 23. august 2013 Skvis ut salve på en q-tips og stryk den inntil øyelokkskanten. Mye enklere. Anonymous poster hash: 29a3b...013
@Maja Skrevet 24. august 2013 #7 Skrevet 24. august 2013 Har brukt den, men ver heldigvis på ferie hos mine foreldre så hadde mamma til å hjelpe. Synest likevell det var noko kliss og vanskelig å få innpå, så skjønner godt at du sliter. Viktig å dra ned øyekanten, slik andre skriver. Og prøve å vente litt med å blunke. Til ein anna gang ville eg nok spurt om eg heller kunne fått dråper. Har brukt begge deler (om eg husker rett, lenge sia) mot øyebetennelse, funka like godt og enklare å få innpå sjølv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå