AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Brukte Redken en stund, men ble ikke så voldsomt imponert. Håret er tykt og har mye bølger, tendenser til å bli litt flokete og "frizzy". Noen shampo-tips? Anonymous poster hash: 066f9...918
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Dessverre, men jeg er enig i at behovet er der. Det har i lang tid eksistert sjampo mot flass, så hvor er den skikkelige sjampoen mot krøller? Selv sliter jeg med krøllete hår. Om håret vokser, så får jeg høyt, krøllete hår—man skulle tro jeg var fra Afrika om man ser bort fra hudfargen. Sjampo mot bølger/krøller, NÅ! Anonymous poster hash: 7aeb4...adf 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Det finnes da mengder av shampo som er beregnet for krøllete hår. Bare å søke på nettbutikker som selger shampo.
muffin26 Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Hvilken serie fra redken har du prøvd? All soft elsker jeg. Har lik hårtype som deg
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #5 Skrevet 29. august 2013 Mener å huske at flaska var blå. TS Anonymous poster hash: 066f9...918
Bea »-(¯`v´¯)-» Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 Det er så individuelt hvilke produkter som passer for hver enkelt, men jeg har krøllete, langt, tørt hår, så det er mulig at mitt hår ligner ditt. For å unngå at håret blir tørt og krusete, har jeg funnet ut at "Kérastase Bain Satin 2" fungerer på mitt hår. Jeg bruker også bl.a. "Redken All Soft" innimellom. Kérastase har også en shampoo for krøllete hår, men mitt hår blir for "tungt" av den, men kanskje den er riktig for ditt hår... Jeg bruker en hårkur minst én gang i uka, som oftest "Kérastase Masque Intense Oléo-Curl". Etter vask har jeg i ren arganolje (uten silikoner), f.eks. denne: http://www.sheaterraorganics.com/argan-oil-skin-certified-organic.html og "Kérastase Crème d’Huile Oléo-Curl", som definerer krøllene fint.
frøkna Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 Jeg har litt samme hårtype som deg, men bruker som regel bare hårolje i håret etter dusjing for å unngå at det blir frizzy.
MsPaddington Skrevet 31. august 2013 #8 Skrevet 31. august 2013 Den blå flasken til Redken (moisture et eller annet heter den tror jeg) er en veldig lett balsam. Det sa i hvert fall frisøren min, at det var en type som ikke tynget håret. Og det passer kanskje ikke helt deg. Jeg likte også godt all soft. Den har gyllen farge på flasken. Kan være verdt å prøve, den har mange tilhengere i hvert fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå