Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt interessant å høre om det er jeg som forventer/krever for mye av mannen, eller om dere mener det samme...

Mannen skal være bortreist i fire dager. Fordi vi har barn, så er det kun et par timer på kvelden vi har tid for oss selv.

Så kvelden før han reiser velger han å være sammen med en kompis fremfor meg.

Er det greit?

Eller ugreit?

Anonymous poster hash: 5d420...452
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke greit

Anonymous poster hash: 39474...a74

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde nok blitt skuffet om det hadde skjedd her. Noe det ikke hadde gjort forresten.

• Liker 2
Skrevet

Bros before hoes. Kommer aldri til å bli akseptert men sånn er det bare.

• Liker 1
Skrevet

Han skal være borte i fire dager? Du er for kravstor. Hadde han skulle være borte i 4 uker så hadde jeg vært enig, men fire dager?!

Skrevet

Vel. Det spørs jo.

Litt kjipt er det jo, og hvis det bare var hygge og filmkveld lignende med kompis, var det jo litt unødvendig.

Anonymous poster hash: 7636d...eb7
Skrevet

Greit. Ikke noe å lage et problem av

Anonymous poster hash: d84bf...f86

Skrevet

Hadde nok sannsynligvis ikke gjort det selv da.

Skrevet

Det er jo bare 4 dager ikke 4 mnd. Hvor ofte treffer han den kompisen sin? Om han også har barnog kjerring, så kanskje det var en av få mulighetter til å treffes. Deg ser han hver dag. La han kose seg litt.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Han skal bare være borte i 4 dager, så for meg hadde det vært greit. Så lenge dere ikke hadde konkrete planer som ha brøt, så ser jeg ikke helt problemet?

Gjest Elseby13
Skrevet

Bros before hoes. Kommer aldri til å bli akseptert men sånn er det bare.

Hoes? Hun er kona hans, ikke en tilfeldig "hoe"..

Skrevet

Kommer ann på hvor ofte han møter den kompisen. Er det bestevennen han ser omtrent like ofte som han ser deg, så hadde ikke jeg syns det var så kult. Hvertfall hvis det var en stund siden vi hadde hatt litt "kjærestetid". Hadde det derimot vært en kompis han ikke har møtt på lenge, og ikke kommer til å møte på en stund hadde jeg syns det vært helt greit.

Skrevet

Synes 4 dager er lenge jeg med tanke på at psykopatene som forfølger meg har for vane å kutte telefonkontakten så jeg ikke får snakke med min elskede. Så i mine øyne er du ikke urimelig

Anonymous poster hash: 0164c...91f
Skrevet

Helt greit, så lenge han ikke er borte de fleste dagene i uken ellers :)

Skrevet

Jeg tenker mer på at du da blir sittende med eneansvaret for barna i fem dager og at det var litt tankeløst av han. Altså synes jeg det er verre at han binder deg enda en dag enn at dere ikke fikk tid sammen.

Skrevet

Hoes? Hun er kona hans, ikke en tilfeldig "hoe"..

Hvem sa hun var tilfeldig?

Døh - en mann bytter aldri favorittlag i fotball, ei heller bestekompis.

Damer derimot......... om det er pulevenn, kjæreste, samboer eller kone.

Skrevet

What? Jeg har hatt mange forskjellige bestekompiser.

Damer og forsåvidt.

Meningene mine derimot, blir jo ikke byttet så ofte. Er vel kanskje der det ligger..?

• Liker 1
Skrevet

I og med at dere tilbringer livet sammen hver dag, så synes jeg det er greit at han er med kompisen sin før han reiser. Du ser han om 4 dager, det er ikke mye. Så har du han resten av livet og, noe kompisen ikke har.

Anonymous poster hash: bc749...80c
  • Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg tenker mer på at du da blir sittende med eneansvaret for barna i fem dager og at det var litt tankeløst av han. Altså synes jeg det er verre at han binder deg enda en dag enn at dere ikke fikk tid sammen.

TS har skrevet at de har barn, om det er ett eller flere vet vi ingenting om, heller ikke alder. Eneansvar skriver du. Det er mange som har eneansvar for barna sine alltid. Hvorfor skulle det være så ille når det ikke dreier seg om flere enn fire dager?

Skrevet

Venner er også viktig. Det er ikke bare kone so gjelder.

4 dager er ikke så lenge, så jeg syns du skal la han henge litt med vennene sine før han reiser bort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...