Gå til innhold

Ulikt utseende - er det liv laga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har chatta med en fyr på nett (nettdating) og han vil møtes nå. Problemet (kanskje) er at han utseendemessig ligger er objektivt penere enn meg og virker også litt mer opptatt av utseende enn meg. Personlighetsmessig så tror jeg at vi matcher bra. Vi har snakket om å møtes, men jeg kjenner jeg engster meg litt og vet ikke helt om jeg tørr og om det er noe vits?

Anonymous poster hash: e2f07...820
Videoannonse
Annonse
Gjest Arbeider
Skrevet

Nei, du vet jo aldri om han bare vil ha sex, men du kommer jo ingen vei om du ikke møter guttene som du faktisk synes er kjekke og som matcher det personlighetsmessig.

Skrevet

Møt han og finn ut om du liker han og hva du vil med ham. Husk at ingen mann er for bra for deg.

Anonymous poster hash: 83e59...7d7
Skrevet (endret)

Meh, hun ene jeg har møtt via nett var også redd for at jeg ikke ville synes hun var pen irl, men det var hun jo. Går sikkert fint :)

Endret av .-L-.
Skrevet

Vi jenter synes nok som regel at vi selv er mindre pene enn andre opplever oss. Du er jo ikke objektiv, så du kan ikke se objektivt på hvor pen hverken du eller han er, for du liker han jo ellers også. Det samme gjelder for han, liker han personligheten din blir man "automatisk" penere for øyet også, men for alt du vet er du den peneste han har møtt (snart ihvertfall).

Anonymous poster hash: c1363...5cf
Skrevet

Naaaaaaai. Sorry. Jeg må sitte en strek her.

Utseende er for dårlig. Beklager. Kom gjerne tilbake en annen dag dog.

Anonymous poster hash: 76d5a...82b
  • Liker 1
Skrevet

utstråling er så uendelig mye viktigere enn utseende ;)
Elsker at mennesker smiler med øynene og generellt hele ansiktet - da blir man automatisk penere :)

Anonymous poster hash: 5bf39...fda
Skrevet

Ta deg sammen, jente!

Og det sier en med erfaring. Jeg flørtet litt med en romersk gud for noen år siden, men var helt overbevist at han ikke ville ha en grå mus som meg med skjevt ansikt osv.. Så jeg stakk til utlandet etter kort tid og hadde glemt hele fyren da jeg kom hjem. Jeg var jo 100% uaktuell for en sånn vakker og hot mann. Fikk senere vite at han var skikkelig skuffet og faktisk veldig interessert i meg. Jeg sa at jeg var overbevist om at en som han ville ha en mye penere en, og da ble han lei seg og sint og sa at det var temmelig ufint av meg å tro at han var så overfladisk. My loss.

Anonymous poster hash: 96d71...425
  • Liker 1
Skrevet

utstråling er så uendelig mye viktigere enn utseende ;)

Elsker at mennesker smiler med øynene og generellt hele ansiktet - da blir man automatisk penere :)

Anonymous poster hash: 5bf39...fda

Hehe. Du er inne på noe avgjørende her. Utstråling gjør jo veldig mye av inntrykket da.

Usikkerhet generelt dog, er aldri noe attraktivt. En burde aldri tvile på at en har et fantastisk nydelig utseende, som selvsagt er minst like, om ikke mer, objektivt noe penere, enn hva enn annet snodig en kan finne der ute.

Et nydelig smil går en lang vei og da. :)

Anonymous poster hash: 76d5a...82b

Skrevet

Jeg har chatta med en fyr på nett (nettdating) og han vil møtes nå. Problemet (kanskje) er at han utseendemessig ligger er objektivt penere enn meg og virker også litt mer opptatt av utseende enn meg. Personlighetsmessig så tror jeg at vi matcher bra. Vi har snakket om å møtes, men jeg kjenner jeg engster meg litt og vet ikke helt om jeg tørr og om det er noe vits?

Anonymous poster hash: e2f07...820

Har lignende problem. Føler HAN er så uendelig mye finere enn meg! Men vi damer er jo eksperter på å trykke oss selv ned på den måten! Så go for it! Det går helt sikkert kjempefint! Lykke til :)

Anonymous poster hash: 23db4...2a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...