AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Gud, så utrolig lyst har jeg til å å brøle til den sladrekjerringa av ei kollega! Hva har DU lyst til å brøle til, og hvem sånn innerst inne? Anonymous poster hash: c9a00...077
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Huseieren jobber så seint med hagen og oppgangen hos meg, så noen ganger får jeg lyst til å rope "Gi meg 20 min, så skal jeg gjøre ferdig alt dere bruker ukesvis på" og selvsagt gjøre det også 1
Mynona Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Tirrer du meg lenge nok brøler jeg uansett Men har utrolig lyst til å brøle til en kollega: HVA F? ER DU FRA EN ANNEN PLANET ELLER??? Det kommer MYE rart ut av kjeften på det vesenet der. 1
Gjest Arbeider Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 (endret) Huseieren jobber så seint med hagen og oppgangen hos meg, så noen ganger får jeg lyst til å rope "Gi meg 20 min, så skal jeg gjøre ferdig alt dere bruker ukesvis på" og selvsagt gjøre det også Du kan jo fikse hagen og oppgangen en gang han ikke er der? Lyst til å brøle litt til meg selv. Men er på toget så tar seg dårlig ut. Endret 23. august 2013 av Arbeider 1
navnet Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 De jævla idiotene av noen naboer som har bosatt seg i blokk, å spiller den samme saxofon/trance sangen HØYT hele tiden, hver dag. Jeg hater den sangen. Whitetrash!!! 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #6 Skrevet 23. august 2013 Jeg jobber i en matbutikk i hovedstaden. Turister som ikke forstår en stavelse engelsk går meg noe kolossalt på nervene. Særlig når de bare ser på meg med et tomt blikk eller eventuelt fortsetter å gnåle på sitt eget språk og blir oppgitt fordi JEG ikke skjønner noe. Nei, det burde bli innført en engelskprøve på alle flyplasser. 80 % av svarene måtte være riktige for å bestå og dermed være kvalifisert til å reise til et annet land.Anonymous poster hash: ada0f...e6e 2
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2013 #7 Skrevet 23. august 2013 Lyst til å skrike til enkelte jenter som tror de eier verden og ser ned på andre.. de har oftere lavere utdanning og inntekt, men har giftet seg eller har en rik kjæreste som de soler seg i glansen i( svigermor er en av dem ) . Hun går på trygd, men har funnet seg en rik kjæreste. Ikke misforstå, jeg unner folk hell og lykke. Mannen min får også helt fnatt av henne. Hun viser bare frem dyre designef vraket, dyre smykker osv.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2013 #8 Skrevet 23. august 2013 Lyst til å skrike til enkelte jenter som tror de eier verden og ser ned på andre.. de har oftere lavere utdanning og inntekt, men har giftet seg eller har en rik kjæreste som de soler seg i glansen i( svigermor er en av dem ) . Hun går på trygd, men har funnet seg en rik kjæreste. Ikke misforstå, jeg unner folk hell og lykke. Mannen min får også helt fnatt av henne. Hun viser bare frem dyre designef vraket, dyre smykker osv. Obs.. Skulle stå dyre designer vesker .. Fordømt rettetast :/
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #9 Skrevet 23. august 2013 Jeg vil brøle til sønnen til huseieren at han får faen med vente litt lengre enn til klokken 8 med å lage så jævla mye lyd! Kunne han ikke bare gjort det stille arbeidet fra klokka 8 til 10 og så gjør han den duringa (som jeg ikke aner hva er) og det som høres ut som hamring på metallbjelker fra 10 til 18? Noen er faktisk syke av og til, og noen har fri i hverdagene også. Jeg vil ha litt fred takk. Anonymous poster hash: 550fe...95a 1
rumperister Skrevet 23. august 2013 #10 Skrevet 23. august 2013 Alle de som legger ut patetiske bilder av seg selv i speilet 24/7 og KUN får likes/kommentarer av de få venninnene som gjør det samme; SER DERE IKKE AT DET IKKE ER NOEN ANDRE SOM BRYR SEG, SLUTT Å TRO AT DU ER SÅ FORSTEIKE MYE FINERE ENN ALLE ANDRE BARE FORDI VI IKKE SPEILER OSS MED FACEBOOK OG IPHONE. aaaaa. Men det lille snevet jeg har av sosial sans sier meg at jeg skal holde de ordene laaangt inne. 1
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2013 #11 Skrevet 23. august 2013 Gud, så utrolig lyst har jeg til å å brøle til den sladrekjerringa av ei kollega! Hva har DU lyst til å brøle til, og hvem sånn innerst inne? Anonymous poster hash: c9a00...077 :fise: Nøyer meg med noen utblåsninger... Takk for nyttig tråd!
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #12 Skrevet 31. august 2013 Jeg har lyst til å rope til kollegaen min: Slutt å gjør deg til, din falske kjærring! Har lyst til å rope det så alle de andre hører det og får opp øynene. Anonymous poster hash: be702...ed0
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #13 Skrevet 31. august 2013 Lyst til å skrike til enkelte jenter som tror de eier verden og ser ned på andre.. de har oftere lavere utdanning og inntekt, men har giftet seg eller har en rik kjæreste som de soler seg i glansen i( svigermor er en av dem ) . Hun går på trygd, men har funnet seg en rik kjæreste. Ikke misforstå, jeg unner folk hell og lykke. Mannen min får også helt fnatt av henne. Hun viser bare frem dyre designef vraket, dyre smykker osv. Skriver under på denne! Golddiggers, æsj! Anonymous poster hash: be702...ed0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå