Gå til innhold

Hva er det som gjør at noen er grå mus og andre skiller seg ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Personligheten altså. Jeg ser det på jobb, i venneflokken og her på KG. Noen går liksom under radaren og andre er sånne folk som ALLE mener noe om. Hvis noen sier noe pent om de er det noen andre som protesterer og hvis noen sier noe stygt er det noen andre som forsvarer dem. Alltid.

Bestevenninnen min er sånn. Alle har så sterke følelser for henne. Enten hater de henne eller så elsker de henne. Jeg er liksom mer "nøytral" enda vi har like meninger om det meste :klo:

Først tenkte jeg at det er fordi de er penere eller snakker mye, men det er jo sånn på internett og :klo:

Anonymous poster hash: 11e6b...27c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlighet

• Liker 2
Skrevet

Har lurt på det samme.

Anonymous poster hash: 5de7f...a88
  • Liker 1
Skrevet

Sexual drive. Korkje meir eller mindre.

Gjest Svampebob1
Skrevet (endret)

Jeg har alltid skilt meg ut. Tror litt av "problemet" er at jeg ikke er redd for å si rett ut hva jeg mener eller være den jeg ønsker å være. Dermed blir man elsket, hatet og til og med fryktet. Og det er nok personligheten min. Har vært slik siden jeg var pitteliten :-P

Endret av Svampebob1
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har alltid skilt meg ut. Tror litt av "problemet" er at jeg ikke er redd for å si rett ut hva jeg mener eller være den jeg ønsker å være. Dermed blir man elsket, hatet og til og med fryktet. Og det er nok personligheten min. Har vært slik siden jeg var pitteliten :-P

Samme her. Veldig befriende og samtidig slitsomt de gangene man " vil gå stille i korridorene " . Blir alltid lagt merke til om jeg vil eller ej. Trenger hverken si eller gjøre noe. På godt og vondt.

Skrevet

Personlighet

Sexual drive. Korkje meir eller mindre.

Nei? Venninnen min har hatt samme type i fem år og de som blir hatet og elsket på KG er ikke noe mer seksuelle enn oss andre :klo:

Skrevet

Wonders: jeg vet at det er noe med personligheten, men hva?

Skrevet

Nei? Venninnen min har hatt samme type i fem år og de som blir hatet og elsket på KG er ikke noe mer seksuelle enn oss andre :klo:

Det er ingen motsetning mellom seksuell "drive" og det å ha samme partner over lang tid :opplyser:

• Liker 2
Skrevet

En grå mus skiller seg ikke ut vel?

Skrevet

Det er ingen motsetning mellom seksuell "drive" og det å ha samme partner over lang tid :opplyser:

Nei, men det gjør at motsatt kjønn bryr seg mindre, ikke mer. Alle de heterofile jentene som elsker eller hater henne gir jo også blanke i seksuell driv.

Skrevet

En grå mus skiller seg ikke ut vel?

Nei, det var liksom det som var poenget da :fnise:

• Liker 2
Gjest Riskjeks
Skrevet (endret)

Er nok heller grad av selvtillit og utadventhet enn type personlighet.

Endret av Riskjeks
Skrevet

Det kommer nok også litt an på hvilke miljøer man ferdes i, selv kan jeg være litt grå mus i et miljø men slett ikke i et par andre miljøer. Ser ikke ut som en grå mus altså, så det er mulig jeg blir en grå mus, fordi jeg ser ut som jeg ikke hører helt hjemme og slett ikke føler meg hjemme i miljøer der ting jeg ikke synes er så viktige blir lagt vekt på og ting jeg synes er interessant/ viktig ikke er noe tema.

Tror mange har det litt sånn!

• Liker 3
Skrevet

Er man elsket og hatet, kjører man over personer på sin vei.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Wonders: jeg vet at det er noe med personligheten, men hva?Anonymous poster hash: 11e6b...27c

Det er mange måter å få oppmerksomhet på. Noen krever det, mens andre er karismatiske og lar andre skinne sammen med dem. Noen albuer seg vei og noen takker og plukker blomster på sin vei. Jeg synes de som er frempå, uviten om sin sjarm og varme er verd å ta vare på. Når man får en respons som er positiv så gir man mer av seg selv. Ønsket om å dele gleden man selv har inni seg. Gjøre andre glade, inkludere og underholde. Det er like naturlig som andres rike verden som de ikke deler med noen. Noen har et rikt liv på innsiden, og vi er heldige om vi får se et streif av det. Skulle gjerne gitt mange flere selvinnsikten og den pure gleden jeg selv bobler over med...

Den største gleden er å gjøre andre glad, muligheten er der når mitt beger av glede og tilfredshet er fullt helt opp, da kan jeg glede andre. Så er det opp til mottaker å trå inn i solskinnet med meg. Eller forbli ... Innesluttet. Noen av mine aller beste venner er det. Kan bare ikke se for meg selv som det. Vi trenger jo alle typer.

Man kan lære av hverandre.

Endret av Wonders
  • Liker 4
Gjest Svampebob1
Skrevet

Samme her. Veldig befriende og samtidig slitsomt de gangene man " vil gå stille i korridorene " . Blir alltid lagt merke til om jeg vil eller ej. Trenger hverken si eller gjøre noe. På godt og vondt.

Kjenner følelsen, ja..

Det er godt på en måte.. På en annen måte så fins det de dagene jeg skulle ønske jeg kunne få være litt i fred. Jeg kommer nå ihvertfall ikke til å dø alene, vet jeg :-p, så en skal vel ikke klage ;-).

• Liker 1
Skrevet

Er nok heller grad av selvtillit og utadventhet enn type personlighet.

Selv på KG og alle andre internettfora? Utadvendthet vises jo ikke skriftlig :klo:

Skrevet

Det er mange måter å få oppmerksomhet på. Noen krever det, mens andre er karismatiske og lar andre skinne sammen med dem. Noen albuer seg vei og noen takker og plukker blomster på sin vei. Jeg synes de som er frempå, uviten om sin sjarm og varme er verd å ta vare på. Når man får en respons som er positiv så gir man mer av seg selv. Ønsket om å dele gleden man selv har inni seg. Gjøre andre glade, inkludere og underholde. Det er like naturlig som andres rike verden som de ikke deler med noen. Noen har et rikt liv på innsiden, og vi er heldige om vi får se et streif av det. Skulle gjerne gitt mange flere selvinnsikten og den pure gleden jeg selv bobler over med...

Den største gleden er å gjøre andre glad, muligheten er der når mitt beger av glede og tilfredshet er fullt helt opp, da kan jeg glede andre. Så er det opp til mottaker å trå inn i solskinnet med meg. Eller forbli ... Innesluttet. Noen av mine aller beste venner er det. Kan bare ikke se for meg selv som det. Vi trenger jo alle typer.

Man kan lære av hverandre.

Du virker som en god venn :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvis man ytrer sterke meninger som treffer såre punkt hos andre blir man hatet, slik er det bare.

Så er jo det også slik at noen har hardere hud enn andre. Pga av stedet jeg kommer fra og der jeg er har jobbet er jeg vandt med at folk er direkte og sier ufine ting til tider. Derfor tar jeg ikke meg nær av at andre har sterke meninger som gjerne treffer meg, og som jeg er uenig i.

Endret av .-L-.
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...