Gå til innhold

Hurra for Cecilie85

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra for Cecilie85 i morgen, håper dere får en fantastisk dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til lykke med den store dagen :)

Skrevet

Lykke til, og gratulerer så mye :)

Skrevet

Lykke til, og gratulerer så mye :) Håper virkelig dere får en fin dag! :)

Skrevet

Lykke til ! Håper dagen blir super!

Skrevet

Tusen takk! Dagen i går var helt utrolig fantastisk! Hvis jeg får tid skal jeg legge ut et lite sammendrag i morgen😃

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk! Dagen i går var helt utrolig fantastisk! Hvis jeg får tid skal jeg legge ut et lite sammendrag i morgen

Gratulerer så mye! Så bra at det ble en fantastisk dag. :)

Gjest Adriane
Skrevet

En forsinket hilsen fra meg; jeg har ikke vært på nett i helgen. Hjertelig til lykke med ekteskapet; må dere få et langt og lykkelig liv sammen :) Koselig å høre at dere hadde en fantastisk dag - gleder meg til å høre mer etterhvert :)

Skrevet

Ja dagen ble faktisk helt fantastisk. Begynte med 4 timer hos frisør som er god venninne, sammen med forlover og to andre venninner. Jeg og forlover kjørte veteranbil opp til kirka og vi ankom nøyaktig kl.14.00 vielsen ble høytidelig og koselig. Musikeren sang 3 sanger og det ble veldig bra. Etter vielsen sto vi på kirketrappa og gjestene kastet ris. Veteranbilen fikk problemer når vi skulle kjøre fra kirka så flere av gutta ga oss en dytt så den startet på trill. Det var bare gøy. Vi tok oss en liten kjøretur før vi vendte tilbake til kirka og tok noen bilder med fotograf der, før vi reiste etter gjestene til festlokalene, en gård. Der hadde gjestene blitt underholdt med gårdshistorie, prosecco og kanapeer, hageleker og musikk i hagen. Middagen var kjempegod, og det gikk supergreit med "problemet" med hemmeligheten i magen. Brudgommen byttet stadig glass med meg og sørget for at det minket i glasset. Når vi skålet tok jeg glasset til munnen uten å drikke. Jeg måtte dele hemmeligheten med hovmesteren så jeg fikk ekstra godt stekt kjøtt, ellers var det ingen hindringer. Talen gikk veldig greit, holdt meg til manus for å ikke bli for emosjonell. Etterpå fortalte flere at de hadde felt noen tårer, det må bety at det ble bra! Toastmaster gjorde en knalljobb og hadde koblet apple tv til projektoren og ordnet det slik at bilder fra dagen rullet over storskjerm gjennom middagen. Etter middag hadde vi fyrverkeri, det var kjempeflott! Bryllupskaka ble fin og brudevalsen gikk bra, til tross for at brudgommen var litt preget av at han hadde drukket for to til middag, hehe. Etter brudevals kom festmusikken på og stemningen ble høy! Når lokalet stengte kl 3 var man på ingen måte klar for å avslutte festen, så musikkanlegget og en trillebår full av drikkevarer ble flyttet opp i overnattingshytta, og på et tidspunkt rundt kl 4 sto rundt 25 personer stuet sammen i en liten stue fra 1800-tallet og hoppet som på en nattklubb, inkludert både søster på 15 og onkel på 50. Helt urolig gøy at partyfaktoren bare steg gjennom natten. Kl 5 klarte jeg å få med brudgommen i seng. Da var jeg rimelig sliten etter en lang fest helt uten alkohol! Kjolen med slep var en drøm, men når vi la oss var den helt svart neders! godt brukt altså. Alt i alt, helt suverent!

Skrevet

Oi, det ble langt. Men altså, veldig fornøyd!!

Skrevet

Det hørtes rett og slett perfekt ut, Cecilie85. Håper du fikk litt (alkoholfritt)å drikke så du ikke tørstet i hjel da.

Skrevet

Hørtes ut som en fantastisk dag :D

Gjest Adriane
Skrevet

Det hørtes fantastisk ut, Cecilie85 - glad på deres vegne! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...