Gå til innhold

Hvor kjøper dere vintersko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snart vinter og jeg må ha vintersko. Men jeg synes alle vintersko som selges i vanlige butikker(som eurosko), er så sinnsykt glatte! Har lånt skoa til samboeren min, som er slitte og jævlige PEN SKO(!) som er mindre glatte enn mine "vintersko" har vært.

De to siste vintrene har jeg gått rundt i disse;

adidas_superstar1.jpg

Rett og slett for å unngå å slå meg. Men tilgjengjeld har jeg jo de to siste åra vært konstant kald på beina om vinteren:\

Så... hvor kjøper man sko med skikkelig såle for å berge lårhalsen?

Anonymous poster hash: 268e3...2d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg brodder. Det er ikke bare for bestemor på glattisen. :)

Anonymous poster hash: d7e6f...176
  • Liker 1
Skrevet

Tror alle sko er glatte på vinteren.. Men jeg har hørt at om du sprayer på noe spray som brukes på bildekk om vinteren under skoa så blir de ikke så glatte.. men vil nok ikke anbefale deg å gå med skoene inne da.

Skrevet

Kjøp deg brodder. Det er ikke bare for bestemor på glattisen. :)

Anonymous poster hash: d7e6f...176

Har brodder på når det er holke eller hardt nedkjørt snø(dog dette kan man kun gjøre med flate sko. Er jo det jeg bruker mest men), men når det er vanlig, såkalt pent vinter-føre, så blir bare broddene fulle av snø etter 100 meter:\ Da må de liksom av, og selv da er det glatt. Har gått å spurt etter GODE vintersko, som ikke er glatte, men straks den første snøen kommer så sklir jeg rundt igjen.

Tror alle sko er glatte på vinteren.. Men jeg har hørt at om du sprayer på noe spray som brukes på bildekk om vinteren under skoa så blir de ikke så glatte.. men vil nok ikke anbefale deg å gå med skoene inne da.

Hør hørt om sånn spray, og fikk prøve av ei venninne, men det ble snarere verre enn bedre, + at sålen ikke tålte det, den ble sprø og begynte å slå sprekker:(

Skrevet

Hør hørt om sånn spray, og fikk prøve av ei venninne, men det ble snarere verre enn bedre, + at sålen ikke tålte det, den ble sprø og begynte å slå sprekker:(

Ja, jeg tenkte meg nesten det.. Har ikke hatt særlig lyst til å prøve det selv siden det virker veldig upraktisk. Kommer sikkert til å ripe opp alle gulv og sånt også!

Skrevet

Sverger til Adidas Superstars (de på bildet ditt) på de glatteste dagene, men varierer med alt fra boots, wedges, stiletter osv når det ikke er så glatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...