Gå til innhold

Celine luggage vs Givenchy antigona

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg ny veske, og lurer på disse to.. Noen som har en av dem, eller begge? Hvilken anbefales? Vanskelig å velge!

Anonymous poster hash: 9db5f...291
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Celine-vesken er finere, men det er jo veldig mange som har den. Tror kanskje jeg ville valgt en veske som ikke så mange har. Likte ikke den fra Givenchy.

Anonymous poster hash: 7d5a1...ade
Skrevet

Luggage er fin, men det du må tenke over er: orker du å holde den i hånden hele tiden? Veske med ting i er tungt, vet hvertfall selv at jeg bruker mest vesker med skulderstropp :-)

Skrevet

Luggage er fin, men det du må tenke over er: orker du å holde den i hånden hele tiden? Veske med ting i er tungt, vet hvertfall selv at jeg bruker mest vesker med skulderstropp :-)

Ja, har en Mulberry Bayswater som jeg har brukt en del, så det er ikke noe problem å bære en veske på armen. Har dog tenkt til å selge den nå, tror jeg.

Luggage er fin, bare synd den har blitt en blogg-favoritt. Også har jeg lest at den blir "saggy" etterhvert, noe som gjør meg usikker. Men den er jo så fiiin.

Skrevet

Ja, har en Mulberry Bayswater som jeg har brukt en del, så det er ikke noe problem å bære en veske på armen. Har dog tenkt til å selge den nå, tror jeg.

Luggage er fin, bare synd den har blitt en blogg-favoritt. Også har jeg lest at den blir "saggy" etterhvert, noe som gjør meg usikker. Men den er jo så fiiin.

Følger det ikke med en slags lenke som man kan feste, slik at man ikke må bære den hele tiden?

Kanskje jeg forveksler den med mini luggage?

Skrevet

Jeg hadde gått for Givenchy. Luggage er nydelig, men jeg ser faktisk jenter her og der med den her i Oslo, så synes ikke den er like spesiell lengre.. Pluss at den har rykte på seg på å miste form etter hvert.

Skrevet

Følger det ikke med en slags lenke som man kan feste, slik at man ikke må bære den hele tiden?

Kanskje jeg forveksler den med mini luggage?

Nano luggage har en sånn lenke, men den veska er liten.

Jeg hadde gått for Givenchy. Luggage er nydelig, men jeg ser faktisk jenter her og der med den her i Oslo, så synes ikke den er like spesiell lengre.. Pluss at den har rykte på seg på å miste form etter hvert.

Ja, heller litt mot Givenchy, nettopp av de grunnene du nevner.

Skrevet

Jeg har både antigona og mini luggage. De er fine på hver sin måte. Antigonaen er litt mer praktisk så lenge den har skulderreim.

Skrevet

Givenchy antigona kan også miste formen etterhvert. Men kjøp en baseshaper så slipper du ihvertfall bagsag.

Skrevet

Jegtror jeg hadde gått for Givenchyen :)

Skrevet

Antigona! Jeg har den og i medium, og den ER så fin :) Den blir litt slappere etter en stund, men det syns jeg ikke gjør noe. Skulderstroppen er forøvrig ikke noe særlig å bruke, den er mest til pynt, evt grei å ha når man vil ha frie hender et kort øyeblikk - men ikke noe å basere seg på å bruke hele tiden. Syns jeg, da.

Skrevet

Jeg elsker begge to, men jeg hadde gått for Celine. Kommer litt an på hvilken stil du har også. Celine's synes jeg er mer klassisk enn Givenchy's.

Skrevet

Celine. Den er mer klassisk.

Jeg kjøpte den da den nettopp var blitt lansert, men angrer litt nå. De første versjonene hadde ikke plate i bunnen så etter kort tid 'floppet' de sammen og ble helt slouchy. De nyere er mer stabile.

Jeg har fortsatt lyst på en ny en, og ville nok godt for en tofarvet, siden fleste har én farve.

Helst denne:

http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/f4/7f/2d/f47f2dff725b0823219f04df08b3d871.jpg

Skrevet

Givenchy, det er så mange som har Celine. Har også hørt at Celine Luggage er veldig tung, og at noen i etterkant har solgt vesken videre pga. det.

Skrevet

Givenchy, det er så mange som har Celine. Har også hørt at Celine Luggage er veldig tung, og at noen i etterkant har solgt vesken videre pga. det.

Min mening er at begge veskene er like "tunge".

Skrevet

Liker best Celine, aller helst flerfarget.

Skrevet

Jeg har både antigona og mini luggage. De er fine på hver sin måte. Antigonaen er litt mer praktisk så lenge den har skulderreim.

Antigona! Jeg har den og i medium, og den ER så fin :) Den blir litt slappere etter en stund, men det syns jeg ikke gjør noe. Skulderstroppen er forøvrig ikke noe særlig å bruke, den er mest til pynt, evt grei å ha når man vil ha frie hender et kort øyeblikk - men ikke noe å basere seg på å bruke hele tiden. Syns jeg, da.

Hvilket skinn har dere på antigona'ene deres? Kalv eller geit? Hva er best? :)

Skrevet

Jeg lurer også på å kjøpe en Celine, men som andre sier, jeg synst jeg ser dem over alt, spesielt blandt bloggere, så jeg er litt usikker. Føler også at den er litt "last year" ?

Skrevet

Jeg har svart geiteskinn, og er veldig fornøyd. Men tror egentlig det er en smakssak. Kalveskinnet var glattere, blankere og stivere, og det er mulig vesken hadde holdt mer på formen i kalvskinn. Men som jeg skrev, jeg syns den er like fin når den er litt "slappere" og så tror jeg at den glatte kalveskinnet får fortere merker. Ser det på en annen veske jeg har i glatt skinn, syns det blir riper av "ingenting". Mens Antigona'n min er helt ripefri.

Skrevet

Jeg har kalveskinn med gulldetaljer. Synes det skinnet er finest på den veskemodellen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...