Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #1 Skrevet 23. april 2004 En kjenning av meg ble nettopp nektet å prøvekjøre en bil i 400 000 kroners klassen fordi selgeren mente han umulig kunne være en seriøs kunde.. Han er ung og med lation-aktig utsedne, men han tjener over en mill og kjøpte bilen hos en annen forhandler.. So long nose to you til den forhandleren!
vackraflickan Skrevet 23. april 2004 #2 Skrevet 23. april 2004 En god venn av meg skulle kjøpe seg cabriolet. En litt dyrere en. Han tok på seg de mest slitte klærne sin (les:hullete jobbebukser). Han ville kjøpe et sted hvor de behandlet alle kunder bra. Han fikk meget varierende respons. Et av stedene han var fikk han meget god service. Resultatet var at de tjente gode penger den måneden. (og jeg blir hentet i veldig fin bil når vi skal noe sammen :-) )
lille mor Skrevet 23. april 2004 #3 Skrevet 23. april 2004 Jeg forstår at de ser ann folk, det er da mange penger det dreier seg om. Du hadde nok ikke lånt ut bilen din til 400.000+ til en person med lurvete utseende/stil!!!?? Selv om bilselgere ikke er å forsvare på noe nivå
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2004 #4 Skrevet 23. april 2004 Røkke ser ikke ut som han tjener penger han heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå