AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Så ja.. Da sitter jeg her og har ingen anelse om hva jeg skal tro.. Hun er ikke venn eller noe med meg på facebook, men plutselig tikker det inn en melding med "Typen din har vært utro mot deg med meg og andre, bare så du vet det." Hun er sjalu og skikkelig bitch og har alltid vært bitter på ham etter de slo opp for 3 år sida... 3 år! .. Han sier det ikke er sant i det hele tatt og at hu bare er dødssjalu (hun sender meldinger om "hvordan går det med den stygge dama di da?" f eks....) Men hvafaen.. jeg har tatt ham i å skrive flørtete med ei annen ei før, og nå får jeg dette slengt i trynet også? Sendte henne melding tilbake om hvem disse andre evt skulle være.. Har så grusomt vondt akkurat nå, gikk igjennom dette med forrige eks også.. Fyfaen for noe dritt!!!! Anonymous poster hash: f93b2...4d7
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Menn som flørter med andre mens de er i forhold hadde jeg holdt meg langt unna. Det der har det aldri kommet noe bra ut av. Ihvertfall ikke for meg og tidligere erfaringer
Kosetiger Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Det var kjedelig å lese ts. Spør ut denne esken hans litt, finn ut om hun har noe håndfast som navn/hendelser, så tar du det derifra. Om hun derimot ikke har noe å si, er hun bare en sjalu bitch som vil ødelegge. 7
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Det var kjedelig å lese ts. Spør ut denne esken hans litt, finn ut om hun har noe håndfast som navn/hendelser, så tar du det derifra. Om hun derimot ikke har noe å si, er hun bare en sjalu bitch som vil ødelegge. Ts her Ja, sitter og spør henne nå.. men virker jo jævlig merkelig uansett... Vi er stort sett med hverandre hele tida, utenom når vi er på jobb.. Og jeg kjenner jo mesteparten av kompiser osv så jeg får jo vite ting ganske kjapt om det skulle vært noe.. Hun sier hun skal ta screenshot av alle meldingene fra ham, men nå kunne hun visst ikke det allikevel fordi han kom til å true hu? Wtf.. Jeg blir gal av dette her.. Skal det aldri ta slutt?! Anonymous poster hash: f93b2...4d7
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2013 #6 Skrevet 23. august 2013 Hun vil kanskje ødelegge, men hadde jeg fått noe sånt fra en type som du beskriver, hadde jeg heller ikke stol på han. Du har bare hørt hans versjon...han sier hun er sjalu, han sier han slo opp...Det er alltid flere versjoner av et forhold. Bare det at han snakker nedsettende om sin eks, er nok til at jeg hadde vært skeptisk, selv om hun evt var ei bitch...Husk på at han vil si alt for å redde siitt eget skinn! Hun er bitter på han, men hun er ikke noe bedre når hun vet at han har kjæreste! Skjønner ikke folk som holder på sånn....!
Sjokoladenøtt Skrevet 23. august 2013 #7 Skrevet 23. august 2013 (endret) Var han utro med deg også da eller? Hvem da? Endret 23. august 2013 av Sjokoladenøtt
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #8 Skrevet 23. august 2013 Ts her Ja, sitter og spør henne nå.. men virker jo jævlig merkelig uansett... Vi er stort sett med hverandre hele tida, utenom når vi er på jobb.. Og jeg kjenner jo mesteparten av kompiser osv så jeg får jo vite ting ganske kjapt om det skulle vært noe.. Hun sier hun skal ta screenshot av alle meldingene fra ham, men nå kunne hun visst ikke det allikevel fordi han kom til å true hu? Wtf.. Jeg blir gal av dette her.. Skal det aldri ta slutt?! Anonymous poster hash: f93b2...4d7 Jeg anbefaler deg til å kutte kontakten med denne dama. Det virker som hun bare er ute etter å ødelegge forholdet deres, og det hun har betrodd til deg, ville jeg tatt med en klype salt. Anonymous poster hash: ef1db...ec4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #9 Skrevet 23. august 2013 Egentlig burde du kutte kontakte med kjæresten din. For meg høres det ut som at eksen og kjæresten din er av samme ulla, hvorfor skal du havne mellom dramaet de skaper? Anonymous poster hash: ef1db...ec4 4
Steinar40 Skrevet 23. august 2013 #10 Skrevet 23. august 2013 Hvem da? Om typen til TS var utro med henne når han var i forholdet med exen hans. Det blir vanskelig å forklare alle dagens relasjoner, så sykt er det. 1
Steinar40 Skrevet 23. august 2013 #11 Skrevet 23. august 2013 Ts her Ja, sitter og spør henne nå.. men virker jo jævlig merkelig uansett... Vi er stort sett med hverandre hele tida, utenom når vi er på jobb.. Og jeg kjenner jo mesteparten av kompiser osv så jeg får jo vite ting ganske kjapt om det skulle vært noe.. Hun sier hun skal ta screenshot av alle meldingene fra ham, men nå kunne hun visst ikke det allikevel fordi han kom til å true hu? Wtf.. Jeg blir gal av dette her.. Skal det aldri ta slutt?! Anonymous poster hash: f93b2...4d7 Treff henne og se på telefonen hennes selv. 1
frøkenkoz Skrevet 23. august 2013 #12 Skrevet 23. august 2013 Jeg fikk en slik melding en gang.i starten av forholde til meg å x'en..viste seg at det var sant..men spørr ut denne x'en hans..så finner du vell ut av det klem til deg
Gjest ida Skrevet 23. august 2013 #13 Skrevet 23. august 2013 Jeg ville bedt om å møte henne og evt andre for å se evt telefonbevis.... Men da med forbehold om at jeg antagelig vil gjøre det slutt.
Gjest ida Skrevet 23. august 2013 #14 Skrevet 23. august 2013 Ts her Ja, sitter og spør henne nå.. men virker jo jævlig merkelig uansett... Vi er stort sett med hverandre hele tida, utenom når vi er på jobb.. Og jeg kjenner jo mesteparten av kompiser osv så jeg får jo vite ting ganske kjapt om det skulle vært noe.. Hun sier hun skal ta screenshot av alle meldingene fra ham, men nå kunne hun visst ikke det allikevel fordi han kom til å true hu? Wtf.. Jeg blir gal av dette her.. Skal det aldri ta slutt?! Anonymous poster hash: f93b2...4d7 Si at det holder å få se på telefonen hennes. Om hun ikke vil vise det så du kan se telefonnummeret, så lyver hun. Men, kanskje det er noe annet også som foregår?
Notisblokk Skrevet 23. august 2013 #15 Skrevet 23. august 2013 Spør når dette skjedde? Hvis hun ikke klarer svare på det lyver hun. Utrolig kjipt hvis hun prøver å ødelegge for dere, skikkelig dårlig gjort. 2
Cho Kon It Skrevet 23. august 2013 #16 Skrevet 23. august 2013 Jeg hadde tatt hele dama med en gigantisk klype salt i denne situasjonen. Kan ikke ta screenshot fordi han kommer til å true henne? Neivel, da var det vel ikke så viktig da. Ikke send flere meldinger med henne, hun har oppnådd akkuratdet hun ville; å så tvil hos deg. Ikke gi henne det hun vil ha! 6
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2013 #17 Skrevet 23. august 2013 Hun vil kanskje ødelegge, men hadde jeg fått noe sånt fra en type som du beskriver, hadde jeg heller ikke stol på han. Du har bare hørt hans versjon...han sier hun er sjalu, han sier han slo opp...Det er alltid flere versjoner av et forhold. Bare det at han snakker nedsettende om sin eks, er nok til at jeg hadde vært skeptisk, selv om hun evt var ei bitch...Husk på at han vil si alt for å redde siitt eget skinn! Hun er bitter på han, men hun er ikke noe bedre når hun vet at han har kjæreste! Skjønner ikke folk som holder på sånn....! Godt innlegg.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #18 Skrevet 23. august 2013 Ts her. Har snakket med foreldre og alt til typen da hun mente de hadde vært der (hvafaen..?) Hun her virker jo helt sinnsyk? Fikk dog screenshot av meldinger, ikke noe bevis på noe annet enn at hun hadde vært der (Noe jeg vet om? Hu henta noe greier som hadde liggi på loftet i laang tid som hu glemte igjen for to år sida men ikke har turt å hente) Har også snakkt med foreldre som bekrefter at hun ikke har vært der og gjort noe annet enn å hente noe og dra igjen? Herreguuud, hva er greia med dette her? Tror jeg bare skal bli nonne istedet.. dette er for mye tull å sette seg inn i.. Anonymous poster hash: f93b2...4d7
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #19 Skrevet 23. august 2013 Selv om dere er sammen hele tiden han ikke er på jobb, så kan han være utro. Men jeg sier ikke at typen din er det altså. Opplevde dette selv med min eks-mann. Han var det jeg vil betegne som en stuegris, når han ikke var på jobb satt han i sofaen hjemme med tv og pc. Likevel hadde han et forhold på si, men alt foregikk i arbeidstiden hans. Derfor tok det evigheter før jeg faktisk fant det ut Anonymous poster hash: 37d32...617 1
Miss moneypenny Skrevet 23. august 2013 #20 Skrevet 23. august 2013 Hun prøver å ødelegge. Ikke svar henne på noen meldinger, ikke la henne få noe respons.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå