Gå til innhold

hva gjør man hvis man HATER bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man hvis man HATER bhg?

Aldrig tørr når jeg henter, de sier ikke "hadet" til barnet trots at barnet prøver å si det om og om igen.

Hva gjør jeg da?

Anonymous poster hash: ebd61...0de
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør man hvis man HATER bhg?

Aldrig tørr når jeg henter, de sier ikke "hadet" til barnet trots at barnet prøver å si det om og om igen.

Hva gjør jeg da?

Ps. Barnet mitt vill aldrig dit, og barnet pleier å ELSKE bhg.

Skrevet

Du må enten bytte barnehage, finne positive sider ved nåværende eller ta barnet ut av barnehage og være hjemme selv. Du kan jo også ta opp de tingene du reagerer på med ped.leder. Det er vel det minst drastiske og kanskje mest effektive?

Skrevet

Stemmer i med gullhjerte om at du må snakke med pedleder eller styrer om dette. Det er ikke sikkert ledelsen er klar over at de ligger på et såpass lavt nivå og da må det jobbes med, samt at de skjerper seg med en gang. Du kan kanskje også spørre om de har for lite personal eller mange med liten erfaring. Folk som ikke har fått tilstrekkelig opplæring kan gjøre enhver barnehage uforsvarlig dårlig om det er mange nok av dem, det samme gjelder for få og utslitte ansatte.

Skjerper de seg ikke, ville jeg ha forsøkt å bytte barnehage.

Skrevet

Du klager på de tingene du mener at de må ta tak i.

Skrevet

Stemmer i med gullhjerte om at du må snakke med pedleder eller styrer om dette. Det er ikke sikkert ledelsen er klar over at de ligger på et såpass lavt nivå og da må det jobbes med, samt at de skjerper seg med en gang. Du kan kanskje også spørre om de har for lite personal eller mange med liten erfaring. Folk som ikke har fått tilstrekkelig opplæring kan gjøre enhver barnehage uforsvarlig dårlig om det er mange nok av dem, det samme gjelder for få og utslitte ansatte.

Skjerper de seg ikke, ville jeg ha forsøkt å bytte barnehage.

Takk allesammens for svar.

Hvordan mener du/ dere at et slik samtale best skall te seg? Er redd å bli sint eller direkte slik at jeg ikke blir tatt på allvor. Jeg har hatt denne bekymmering siden vi begynte her.. Er litt trist å se at han blir mer og mer rød i baken sin (bruker ikke bleie) og at de voksne ikke legger merke til barnen..

Trist at våre barn må ha det slikt fordi det ikke er mange nok barnehager til at man kan bytte hvis den man fått ikke er bra nok. Det er fremtiden dette her og jeg er en løvemor.

Skrevet

Du kan forberede deg ved å notere helt konkrete ting ned på et ark, så du har noe å holde deg til om følelsene skulle stikke av med deg, samtidig er det viktig at du forteller om følelsene du har rundt dette, dvs at du er lei deg fordi du føler at barnet ikke blir sett og at du er urolig for hva som kan skje senere når barnet ditt stadig er våt og blir mer og mer sår i stumpen som følge av dette, fordi du føler at de ikke bryr seg nok/ ikke har helt kontroll eller hva det nå er du føler.

Vær så rolig, saklig og alvorlig som du bare klarer. De har plikt til å ta deg og dine barns velferd seriøst.

Glad jeg bor i et område der det er god plass i barnehagene!

Skrevet

Hvordan mener du/ dere at et slik samtale best skall te seg? Er redd å bli sint eller direkte slik at jeg ikke blir tatt på allvor. Jeg har hatt denne bekymmering siden vi begynte her.. Er litt trist å se at han blir mer og mer rød i baken sin (bruker ikke bleie) og at de voksne ikke legger merke til barnen..

Skjønner ikke helt hva du mener, trodde først at de er dårlige på å skifte bleier.

Går han i ut-tissa klær? Da er det på høy tid å si tydelig fra ja!

Anonymous poster hash: 9f270...c5c

Gjest Elseby13
Skrevet

Jeg hadde bedt om et møte med avdelingens ped leder og styrer. Skriv ned alle punktene du ønsker å ta opp og forhold deg saklig på møtet.

Ps: det heter aldri, ingen g på slutten.

Skrevet

Ps: det heter aldri, ingen g på slutten.

TS er svensk, det ser man på de mange andre "feilene" hennes ;) Og på svensk heter det "aldrig".

Anonymous poster hash: 1f117...e1b

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener, trodde først at de er dårlige på å skifte bleier.

Går han i ut-tissa klær? Da er det på høy tid å si tydelig fra ja!

Anonymous poster hash: 9f270...c5c

Mulig de ikke tørker han godt nok etter dobesøk, eller om han tørker seg selv, så er det ikke godt nok og han blir sår. Merker det selv på mine barn. Men har forståelse for at de ikke kan sjekke rumpa til alle barnene etter de har bæsjet også....usikker på hva man kan forvente her, hehe.....

Anonymous poster hash: 9d0ba...8eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...