AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Jeg har brukt 2 forskjellige dagbokplattformer men er ikke fornøyd da jeg vil ha et mer leservennlig utseende, at det blir seende ut litt mer som dagbøkene her inne på KG eksempelvis, eller som innlegg på Tumblr. Eneste er at jeg ikke vil bruke hverken KG eller Tumblr, og jeg vil at tjenesten skal være like sikker(passord osv) som dagboktjenester på nett - og gjerne gratis, eller en rimelig årsavgift. Noen som har tips? Anonymous poster hash: 65444...71b
weetos Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Du kan jo ha en blogg som ikke er åpen. Tror wordpress har noe sånt. Der du kan velge hvem som kan se
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Blogspot har også muligheten til passordbeskyttelse, og at den ikke skal indekseres av søkemotorer. Anonymous poster hash: 64480...f76
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Jeg liker wordpress veldig godt. Den kan du ha lukket om du vil, og bare godkjente brukere slipper inn. Altså, det holder ikke med passord - så ingen kan "snike" seg inn. Anonymous poster hash: e2a95...fb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå