Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Hvorfor i svarten skal denne talentløse musikksjangeren (tro meg jeg vet om det, har 2 brødre som har fått meg til å høre alt oppigjennom 18 år) skjende LOTR?

Tar denne saken med han idiotsatanmannen fra gorgoroth, som ja, greit, gorgoroth er en dal i det onde landet, men nå forbinder de vel lotr med bloddrikking og satanisme og det som verre er.

Og hva annet har vi? Jo, burzum (vi betyr darkness woho nå er vi onde!), isengard, myrkskog om jeg har fortått det rett, har ikke registrert om de har tatt norsk eler engelsk navn men uansett er det idiotisk, de kaller seg true norwegian black metal, men må stjele navn fra et mesterverk av en bok bare fordi de ikke kommer på annet selv!

SKAMMELIG!

Jeg vet dette er bare en småirritasjon, men det er da lov å skrive om dem og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig at det er ganske teit.. Men musikken er ikke talentløs fordet..

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Jeg er ikke så kjent med hvorvidt det er flinkt å brøle og skrike i en mikrofon og høres mest ond ut. Noen liker jeg men da mest melodiene. Du finner amnge av dem i denne sjangeren, men brøl og hyl på å drepe kristne blir i mine øyne barnslig og tragisk.

Skrevet

Disse navnene har irritert meg også i alle år. Hvis de (ihvertfall tekstene ) forfekter et syn hvor den sterkeste vinner og alt annet er trash/mindreverdig, hvorfor vil de da kalle seg f.eks Shagrat? Eller Grizsnakh (mulig feil staving...)? Oppkalle seg selv etter en ork som dør? Ergo, etter eget synspunkt er de teite tapere..? :klaske:

Nei, kanskje de er masochister alle sammen.

:ler:

Amarone

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

noen som heter grishnac også? Herremin! Snart har vi vel sauron, saruman, dobby og det som verre er (nei vent litt nå)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Kosenavnet til Shagrat må jo være Shaggy... :hoho:

Gjest -kebolle
Skrevet

Forresten er (eller var, kanskje de er oppløst) det et band som kalte seg Minas Tirith, der jeg kommer fra...

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

sant?? Den byen er noe av det beste med rotk jeg får frysninger hver gang jeg ser den, også skal et band komme opp i hue mitt hver gang jeg tenker på navnet, men jajajaja

Gjest -kebolle
Skrevet

Ja, det er nok sant, serru... (Men hvis det hjelper deg å komme over det hele, så var det et Jessheim-band... :ler: )

Nei, fortsett med å tenke på det ekte Minas T., du!! :-)

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Ja, for det er så fint å glo på! :D

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Minas Tirith eksisterer i "beste" velgående, eller så bra Frode (vokalisten) kan gå da ;) Var på konsert med dem i mars, dødskult! Kommer ny skive nå snart. Trommisen (Tony) er dødsgod, skal begynne å spille litt sammen med Antestor nå framover. Dette er heteste sladder om Minas! De spiller alltid en konsert ved juletider forresten.

For mer inside info om obskure Jessheim-band, send meg en PM ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...