Gå til innhold

Farmen Andreas - gifter seg med 18 åring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar ikke denne mannen så seriøst, han er nok bare ute etter å provosere. En rolle han har tatt på seg.

Han har jo både flere forhold og et barn fra tidligere, utenfor ekteskap, så han motsier seg selv og sin egen ideologi.

Anonymous poster hash: 29ba6...765

• Liker 7
Skrevet

...og hun er ung nok til å ikke vite hva hun begir seg inn på. Det kan bli mange fine oppslag i Se&Hør av dette etter hvert.

• Liker 2
Skrevet

...og hun er ung nok til å ikke vite hva hun begir seg inn på. Det kan bli mange fine oppslag i Se&Hør av dette etter hvert.

Ja, synes synd på jenta!

• Liker 2
Skrevet

Hehe, han har jo sagt at det er viktig at en partner skal ha plettfri vandel, men forloveden er tydeligvis en tidligere rusmisbruker..

Det er bra at hun har litt erfaring med livet da, da jeg så overskriften var jeg redd det var ei naiv småjente.

Anonymous poster hash: 405ac...ed2

• Liker 2
Gjest halebein
Skrevet

Hun kan jo fort være medlem på bryllupsforumet her:-D

Skrevet

Det er bra at hun har litt erfaring med livet da, da jeg så overskriften var jeg redd det var ei naiv småjente.

Anonymous poster hash: 405ac...ed2

Ja, og jeg sier ikke at hun er et dårligere menneske, men har fått inntrykk av at han har hatt litt andre meninger om mennesker som har falt ut tidligere. Leit hvis hun, igjen, roter det til og gifter seg med en som virker til å ha et veldig merkelig kvinnesyn. Men for alt jeg vet trives hun med hans holdninger og at de får det fint. Selv om jeg må innrømme at jeg er skeptisk :P

• Liker 3
Skrevet

Hun trenger kanskje en farsskikkelse som kan lede henne på riktig vei.

Anonymous poster hash: b53c8...d2c

Skrevet

For en merkelig sak.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...