AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Skal snart pusse opp litt i stua. Er absolutt nybegynner på dette, så trenger litt råd. Må fjerne tapeten før eg maler, fordi det er ein del sår og dårlig festa skøter. Usikker på kva som er bak tapeten, men antar det kan vere gips på vertfall nokre av veggene. Må/bør eg fjerne alle listene før eg begynner? Tenker å rive av mest mulig av tapeten. Har lest at ein kan fukte med svamp, tenker at det kan vere lurt når det er gips under? Og om det er biter som absolutt ikkje vil vekk så kanskje eg kan pusse det ned med fint pussepapir? Går det greit å sparkle om det blir sår i gipsplatene? Kan eg måle rett på gipsplatene (etter ev sparkel), eller må eg grunne og gjer andre ting? Alternativ er jo å sette opp nye tynne gipsplater oppå. Kan eg gjer dette direkte på veggen om eg fjerner det som er laust av tapet først? Og er ikkje gips litt upraktisk det er skal henge opp bilder og slikt? Og kva treng eg av utstyr for å få gjort dette? Vil ikkje bruke meir enn nødvendig penger på dyrt utstyr.. Anonymous poster hash: 85880...84a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå