Gå til innhold

Større overkropp enn underkropp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en veldig merkelig kroppsfasong - sett forfra ser jeg ganske proporsjonert ut med relativt flat mage, timeglassfasong og relativt slanke ben.

Problemet er at jeg fra siden/i profil ser helt merkelig ut, fordi man da ser at jeg er endel kraftigere oppe enn nede. Har slanke bein, men har endel fett på ryggen, brede overarmer og stoooore pupper (80H).

Trenger derfor tips til klær som jevner ut denne forskjellen. Liker å gå i kjoler, men det ser så rart ut når de er stramme hele veien fordi underkroppen er smalere enn overkroppen.

Bruker for det meste highwaist-bukser med litt lange topper over til vanlig.

Noen gode tips?

Er forresten 170 cm, 78 kg og 26 år :) Bruker str L.

Anonymous poster hash: ea49b...3f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det litt på samme måte som deg og syns det er vanskelig å finne klær som gjer meg proposjonert.

Eg blei litt overraska over at du bruker kapribukser med lange topper over. Det gjer jo berre at beina dine ser kortare ut og at toppen blir dominerande --> understreker at overkroppen er større enn underkroppen.

Prøv nokre bukser med bootcut eller sleng, for å balansere. Gjerne med topper med strukturt stoff/figursydd, som gjer at figuren blir framheva.

Hugs at toppen bør vere mørkare enn nederdelen og at alle lommer, glitter, rysjer og stas på toppen bare fører til meir volum og oppmerksomhet.

Men alstå: eg syns det er skikkeleg vanskelig å finne klær. Alle butikkar selger bare skinnyjeans og oversiza gensere og topper... :(

Og eg føler meg av og til siik:

walmart-1.jpg

Anonymous poster hash: a8177...356

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...